Przetargi.pl
Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla WBiIŚ PRz wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem dydaktycznym.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla WBiIŚ PRz wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem dydaktycznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia: - Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla WBiIŚ PRz, - Przyłącza: wodociągowy, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralnego ogrzewania, elektryczny, - Przekładka sieci gazowej, - Drogi, chodniki i place o nawierzchni z kostki betonowej, - Ogrodzenie, - Rozbiórka części budynku magazynowego wraz z robotami adaptacyjnymi pozostałej części w zakresie budowy i wykończenia ściany szczytowej oraz przebudowy instalacji elektrycznej, - Dostawa i montaż wyposażenia, - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót zawarto w załącznik nr 7 do SIWZ (wyłącznie w formie elektronicznej). 2. Informacja o realizowanym obiekcie. Budynek Zespołu Laboratoriów zlokalizowany na działce nr 1775/58 przy ul. Poznańskiej w Rzeszowie. - powierzchnia zabudowy - 662 m2, - powierzchnia użytkowa - 1.548,23 m2, - kubatura - 7.448 m3. Budynek zaprojektowano jako trzykondygnacyjny o konstrukcji żelbetowo-murowanej z dachem dwuspadowym o nachyleniu 5% i pokryciem papą bitumiczna termozgrzewalną. Wyposażenie w instalację wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania z węzła w budynku, elektryczną, niskoprądową, wentylacyjną i klimatyzacyjną. 3. Podstawa wyceny robót W ofercie należy uwzględnić prace bezpośrednio wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, oraz wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania . Podstawą opracowania oferty jest projekt budowlany i wykonawczy z uwzględnieniem ww. opisu przedmiotu zamówienia, załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. 4. Informacje o możliwości zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych: - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy -lub równoważne-. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 8 do niniejszej SIWZ -Wykaz materiałów równoważnych- i dołączone do oferty przetargowej. - Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i technologii określonych w dokumentacji projektowej. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Gwarancja i rękojmia Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na każdy z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały oraz wyposażenie, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym, w tym również dokonywania przeglądów okresowych elementów budynku oraz zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, na koszt własny z uwzględnieniem materiałów eksploatacyjnych. 6. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.). 7. Zamówienie obejmuje uzyskanie przez wykonawcę pozytywnych decyzji właściwych instytucji po zakończeniu budowy, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy oraz wszelkich innych niezbędnych dokumentów i oświadczeń i uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000.00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach