Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg
- Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 54
33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
REGON: 49189219100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego z infrastrukturą towarzyszącą w Siennej – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest II etap zamierzenia budowlanego polegające na budowie zaplecza szatniowo-sanitarnego z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 148/1 i 1/83 obrębu Zbyszyce (m. Sienna). II etap obejmuje: 1.1. Ściany (zakres robót określony przedmiarem robót - osadzenie kratek wentylacyjnych oraz schodów zewnętrznych i pochylni; zamawiający dopuszcza wykonanie schodów i pochylni z kostki brukowej betonowej) 1.2. Dach i strop (zakres zgodnie z przedmiarem robót) 1.3. Stolarka i ślusarka (zakres robót określony przedmiarem robót - podokienniki, parapety, stolarka drzwiowa wewnętrzna) 1.4. Tynki, okładziny i malowanie (pełny zakres robót) 1.5. Posadzki (pełny zakres robót) 1.6. Elewacje (pełny zakres robót) 1.7. Elementy zewnętrzne (pełny zakres robót; zamawiający dopuszcza wykonanie schodów z kostki brukowej betonowej) 1.8. Ciągi piesze i jezdne (pełny zakres robót) 1.9. Instalacje wewnętrzne elektryczne (pełny zakres robót) 1.10. Instalacje wewnętrzne sanitarne (zakres robót określony w przedmiarze robót) 1.11. Instalacje zewnętrzne (pełny zakres robót – przyłącza) 2. Charakterystyczne parametry budynku: 2.1. Powierzchnia zabudowy – 156,6 m2 2.2. Powierzchnia użytkowa – 127,44 m2 2.3. Kubatura – 779,55 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71145212-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Kosztorys ofertowy 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną