Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza socjalnego dla boiska sportowego w miejscowości Kopalino.

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5723940 , fax. 058 6763012
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17 17
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5723940, fax. 058 6763012
    REGON: 00053446300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza socjalnego dla boiska sportowego w miejscowości Kopalino.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza socjalnego dla boiska sportowego w miejscowości Kopalino, gm. Choczewo. Zaplecze socjalne to budynek wolno stojący znajdujący się na działce nr 14/2 obręb Kopalino, przy drodze gminnej (działka drogowa nr 20). Projektowana zabudowa to budynek parterowy z użytkowym poddaszem, o konstrukcji tradycyjnej murowanej. Dane techniczne projektowane budynku: Powierzchnia zabudowy - 195,30m2; Powierzchnia całkowita - 390,50m2; Powierzchnia użytkowa - 280,20m2; Wysokość budynku - 8,83 m; Kubatura - 1270,80m3; Liczba kondygnacji - 2 (w tym poddasze użytkowe); Posadowienie posadzki parteru określono na poziomie 19,80m.n.p.m.; Łączna powierzchnia terenu utwardzonego to 380,0m2; Powierzchnia zieleni - 8426,0m2; Całkowita powierzchnia działki - 8994,0m2. 2. Zakres prac obejmuje budowę zaplecza socjalnego (budynku wolno stojącego), utwardzenie chodników kostką brukową (gr. 6 cm szara), utwardzenie parkingu płytą ażurową, wykonanie utwardzonego wjazdu z drogi gminnej kostką brukową (gr. 8 cm czerwona), posianie trawą terenu zielonego między chodnikiem a wjazdem (370m2), zakup i dowóz schodołazu dla wózków inwalidzkich z certyfikatem (maksymalne obciążenie do 120 kg). Podział prac: 1) Stan zero: a) roboty ziemne, b) ławy i ściany fundamentowe, c) elementy żelbetowe ścian fundamentowych, d) izolacje fundamentów, e) zasypka i podkłady, 2) Stan surowy - otwarty z pokryciem dachu: a) ściany parteru, b) elementy żelbetowe parteru, c) strop nad parterem, d) ściany poddasza, e) kominy, f) dach, 3) stan wykończeniowy: a) ścianki działowe, b) podłoża pod posadzki, c) tynki wewnętrzne, suche tynki, ocieplenie, d) malowanie, e) stolarka okienna i drzwiowa, f) elewacja z ociepleniem, g) taras drewniany, 4) roboty zewnętrzne wykończeniowe, 5) instalacje wewnętrzne: a) instalacje wewnętrzne wod-kan i CO, b) instalacje wewnętrzne wodna, c) instalacje wewnętrzne CO, d) instalacje wewnętrzne elektryczne, 6) utwardzenie terenu chodników i parkingu, 7) posianie trawy, 8) zakup i dostawa schodołazu dla osób niepełnosprawnych. 3. Infrastruktura techniczna. Projektuje się zaopatrzenie w wodę z sieci wodociągowej i w energię elektryczną na podstawie wydanych warunków technicznych oraz odprowadzenie ścieków do tymczasowego szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne, odprowadzenie wód opadowych - do studni chłonnych na terenie działki, ogrzewanie realizowane będzie za pośrednictwem pieca na ekogroszek - źródła niskoemisyjnego wspomaganego przez kominek z zamkniętą komorą spalania. 4. W zakres realizacji przedsięwzięcia wchodzą wszystkie elementy prac niezbędne do wykonania przedsięwzięcia uwzględnionego w dokumentacji projektowej, STWiOR oraz pytaniach i odpowiedziach udzielonych w trakcie procedury wyłaniania Wykonawcy robót. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót stanowią jedynie przybliżenie zakresu rzeczowego zadania, które ma za zadanie pomóc wykonawcy w poznaniu problematyki inwestycji. Różnice pomiędzy przedmiarem i dokumentacją techniczną/przetargową nie będą stanowiły powodów ani podstaw do wykonania robót dodatkowych. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia odzwierciedla:1) dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany grudzień 2011 oraz projekt zamienny marzec 2014; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;3) przedmiar robót (TYLKO JAKO DOKUMENT POGLĄDOWY). UWAGA!!! Unieważnia się projekt budowlany (grudzień 2011), będący załącznikiem do decyzji Starosty Wejherowskiego AB.6740.VIII.112.2012.17 z dnia 22.05.2013 r., o zatwierdzenie projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę budynku zaplecza socjalnego dla boiska na działce nr 14/2 w miejscowości Kopalino gm. Choczewo, w zakresie objętym projektem zamiennym.Zatwierdza się projekt budowlany zamienny (marzec 2014), obejmujący zmianę wymiarów zewnętrznych budynku, zmianę układu klatki schodowej, zmianę otworów okiennych i drzwiowych. 6. Całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Należy przyjąć materiały i urządzenia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót lub inne o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz nazw produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów i osiągnięcia zakładanego celu zastosowania tego materiału lub urządzenia w sposób nie gorszy niż określony w tym opisie. 8. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 9. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 10. Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych oraz uznaniu je za należycie wykonane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał tego dokumentu należy zamieścić w osobnej kopercie opisanej - wadium- dołączonej do oferty, natomiast kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem wpiąć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Gminy Choczewo ul. Pierwszych Osadników 17 84-210 Choczewo Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie Oddział Choczewo Nr konta 51 8350 0004 2600 0185 2000 0140 w terminie składania ofert a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał, za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu uważa się datę i godzinę uznania środków na koncie Zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach