Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap III

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap III jest wykonanie na działkach o nr ew. 304/4, 304/3, 304/2 w Brzezówce zgodnie z dokumentacją tj. projektami budowlano-wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 5 do SIWZ a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac: 1.1. W ramach etapu III budowy budynku wielofunkcyjnego należy wykonać: - zamurowanie otworu w ścianie miedzy pom. nr 03 i 04, - izolację poziomą i pionową (h= 0,50 m) posadzki przyziemia (pom. nr 01,02,03) poprzez: usunięcie starych izolacji z papy, oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie fasety na styku na styku ławy i ściany, gruntowanie podłoża preparatem np.: Eurolan TG2, izolacje przeciwwilgociowa ze szlamu uszczelniającego np.: Superflex D24 o gr. min. 3 mm, - tynki ścian i stropów w pomieszczeniach przyziemia w pom. nr 01, 02, 03, - warstwy posadzkowe przyziemia: izolację posadzkowa termiczną styropianem EPS 100 gr. 5,0 cm, wylewkę cementową gr. 6 cm zbrojoną siatką stalową, ułożenie płytek posadzkowych gresowych wraz z cokolikiem w pom. nr 01,02,03 kondygnacji przyziemia, - warstwy posadzkowe tj. przygotowanie podłoża, izolacja termiczna styropianem EPS 100 gr. 3 cm, wylewkę cementową gr. 5 cm zbrojoną siatką stalową, ułożenie płytek gresowych wraz z cokolikiem na kondygnacji parteru - wylewki wyrównujące na spocznikach schodów, przygotowanie podłoża, ułożenie płytek gresowych stopnicowych antypoślizgowych na schodach i spocznikach wraz z cokolikami, - montaż wszystkich barierek i pochwytów wewnętrznych ze stali nierdzewnej (chromoniklowe od Bw1- do Bw6), - izolacje z folii w płynie we wszystkich pomieszczeniach parteru tj. kuchni, sanitarnych oraz porządkowych pod okładziny z płytek ściennych do wys. 30 cm ponad projektowany poziom posadzki i posadzkowych, - montaż stolarki aluminiowej wewnętrznej kondygnacji parteru wraz z listwami wykończeniowymi, - montaż drzwi p.poż. DP2 wraz z ościeżnicą, - montaż ościeżnic stalowych malowanych farbą olejną wraz z uzupełnieniem nadproży, obróbką szpalet, opaskami z mdf od strony ciągów komunikacyjnych w kolorze białym na kondygnacji parteru oraz w pom. 01, 02, 03 kondygnacji przyziemia, - montaż skrzydeł drzwiowych w zamontowanych ościeżnicach, - wykucie otworu na kratkę wentylacyjną w pom. nr 01, - montaż kratek wentylacyjnych, - docieplenie stropu nad parterem wełną mineralną o gr. 25 cm oraz ułożenie folii paroizolacyjnej, - montaż 2 szt. okien podawczych wraz z blatami podawczymi z aglomarmuru o gr. 3 cm, - montaż schodów strychowych EI 15 o wym. 70x120 cm, - gruntowania ścian pod okładziny ścienne, układanie płytek ściennych ceramicznych do wys. 2,10 m w pomieszczeniach sanitarnych, kuchennych oraz gospodarczych na poziomie kondygnacji parteru wraz z listwami wykańczającymi, wykonanie fartuchów z płytek ceramicznych, - gruntowania oraz malowania ścian oraz sufitów kondygnacji parteru oraz pomieszczeń 01, 02, 03 kondygnacji przyziemia. - lakierowania ścian w komunikacjach na wys. 1,60 m ponad cokolikiem, - kompletną instalację wentylacji mechanicznej (za wyjątkiem wentylatorów w pom. nr 020, 019, 018), - rurarzu instalacji gazowej wraz ze skrzynką gazową, - przyłącz wodociągowy łącznie z zestawem wodomierzowym, - przyłącz instalacji kanalizacji sanitarnej, - montaż grzejników i zaworów termostatycznych na kondygnacji parteru oraz w pom. nr 1, 01, 02, 03 w przyziemiu w ilościach: 52+6 zasilanych od dołu. Wykonanie zasilania c.o. do centrali wentylacyjnej w kuchni. - montaż urządzeń sanitarnych na kondygnacji parteru (umywalki, zlewozmywaki, zlewy stalowe emaliowane, urządzenia kompakt), - zabudowy rurarzu instalacji wod-kan., c.o. z g-k wraz z drzwiczkami rewizyjnymi, - montaż pochwytów w WC dla NPS w pom nr 19, - montaż włączników, gniazd, opraw oświetleniowych na poziomie parteru oraz przyziemia pom. nr 01, 02, 03 zgodnie z projektem budowlanym w uwzględnieniem: 1/w pom nr 17 i 18 na parterze zastosowano oprawy typu B, 2/ na klatce schodowej do przyziemia pom. nr 6 oprawę typu D wyposażono w moduł awaryjny (oznaczenie E wg PB), 3/ na klatce schodowej do przyziemia (nad spocznikiem), pom. nr 02 oprawą typu B wyposażona w moduł ewakuacyjny (oznaczenie wg PB), 4/w pom. nr 20 (sala spotkań) oprawy wzmocnione, jak np.: oprawa Fibra 3, 2x36 W + kratka ochronna TV 30236, - docieplenie ścian budynku (styropianem o gr. 15 cm, lambda mniejsze lub równe 0,040) wraz z wyprawą elewacyjną (tynk mineralny o gr. 1,5 mm, baranek, malowany dwukrotnie farbą silikonową np. CAPAROL ThermoSan NQG z dodatkiem antygrzybicznym) bez wykończenia cokołu z płytek, - gruntowanie, malowanie kominów ponad dachem w kolorze elewacji budynku, - wykonanie podbitki okapu z blachy trapezowej powlekanej wraz z konstrukcją, 1.2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: - montażu ościeżnicy stalowej pomalowanej farbą olejna oraz skrzydła drzwiowego w pom 14, - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu jako: -zasilania w energię elektryczną; oświetlenie terenu, wykonania warstw posadzki (na poziomie przyziemia za wyjątkiem pom 01,02,03), wykonania tynków ścian i sufitu na poziomie przyziemia za wyjątkiem pom 01,02,03 i pom 23 parteru oraz wykonania montażu urządzeń (biały montaż instalacji wod -kan i c.o. oraz gazowej, opraw oświetleniowych, włączników, gniazd, odbiorników, wyposażenia rozdzielni), wykonania instalacji p.poż., wykonanie robót wykończeniowych (szpachlowania, malowania, okładzin ściennych z płytek na poziomie przyziemia za wyjątkiem pom 01,02,03 oraz pom. nr 23 parteru), wykonania technologii kotłowni; wykonania robót budowlanych i elektrycznych w pomieszczeniu garażu OSP, posadzki parkietowej w pom. nr 20, posadzki z paneli podłogowych nr 15 i 16, montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami na poziomie przyziemia za wyjątkiem pom. 01, 02, 03, montażu drzwi p.poż. do pom. kotłowni, montażu stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej, montażu okładzin z płytek schodów zewnętrznych, pochylni oraz cokołu elewacji, montażu barierek i pochwytów zewnętrznych, drogi dojazdowej do budynku, miejsc postojowych, chodników z kostki brukowej, urządzenia zieleni niskiej i wysokiej oraz rozbiórki istniejącego budynku OSP. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ, które mają charakter pomocniczy, a ilości podane w nich mają charakter orientacyjny. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach