Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap II

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap II jest wykonanie na działkach o nr ew. 304/4, 304/3 w Brzezówce zgodnie z dokumentacją tj. projektami budowlano-wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 5 do SIWZ a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac: 1.1. W ramach etapu II budowy budynku wielofunkcyjnego należy wykonać: roboty naprawcze ścian fundamentowych, wykonanie brakujących ław fundamentowych wraz z izolacją pod brakujące ścianki działowe, wykonanie ścianek działowych wraz z montażem nadproży, obniżenie poziomu terenu wokół budynku, izolację poziomą istniejących ław fundamentowych (wystających poza lico ściany fundamentowej), remont istniejącego drenażu opaskowego budynku wraz z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej i do projektowanego zbiornika szczelnego, izolacje przeciwwilgociową oraz izolację termiczną ścian fundamentowych płytą XPS 300 gr. 10 cm, dostawy i montażu zewnętrznej stolarki okiennej z PCV z nawiewnikami higrosterowanymi otwieranych z poziomu posadzki i drzwiowej zewnętrznej aluminiowej oraz bramy garażowej, wykonanie części warstw posadzki na poziomie przyziemia (podsypka piaskowa oraz warstwa chudego betonu wraz dodatkiem przeciwwilgociowym), wykonanie tynków ścian i sufitu oraz montaż parapetów z aglomarmuru na poziomie parteru, montaż instalacji odgromowej, montaż rurarzu wewnętrznej instalacji wodnej, montaż rurarzu instalacji kanalizacji sanitarnej i c.o., montaż p/t rur elektroinstalacyjnych wraz z oprzewodowaniem i p/t przewodów instalacji elektrycznej (bez białego montażu wod-kan, c.o., odbiorników, włączników, gniazd, opraw oświetleniowych oraz wyposażenia rozdzielni). 1.2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu jako: - wykonanie przyłącza wodociągowego; wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej; wykonanie przyłącza instalacji gazowej; zasilania w energię elektryczną; oświetlenie terenu; wykonanie wylewek, wykonania izolacji p. wilgociowej i termicznej posadzki (na poziomie przyziemia i parteru), wykonanie robót wykończeniowych (szpachlowania, malowania, okładzin ściennych z płytek na poziomie przyziemia i parteru); wykonania tynków ścian i sufitu na poziomie przyziemia oraz wykonania montażu urządzeń (biały montaż instalacji wod -kan i c.o. oraz gazowej, opraw oświetleniowych, włączników, gniazd, odbiorników, wyposażenia rozdzielni), wykonania technologii kotłowni; wykonania instalacji wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji gazowej, elewacji budynku, ocieplenia stropów ostatniej kondygnacji wełną mineralna, montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonania elewacji budynku, drogi dojazdowej do budynku, miejsc postojowych, chodników z kostki brukowej, urządzenia zieleni niskiej i wysokiej oraz rozbiórki istniejącego budynku OSP. 2.2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ mające charakter pomocniczy. 2.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 2.4. Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w Prawie Budowlanym oraz winny odpowiadać wymaganiom, określonym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 2.5. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia i gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach