Przetargi.pl
Budowa budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Reginalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej-projekt realizowany poza formułą ZIT

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Reginalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej-projekt realizowany poza formułą ZIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych (etap I) polegających na budowie budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 „Budowlanka” w Zielonej Górze, zlokalizowanym przy ul. Botanicznej 50 na działce nr ew. 119/2, obręb 28. Działka częściowo zabudowana przez budynki Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 „Budowlanka” oraz obiekty sportowe (boisko, bieżnia). 2. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę hali warsztatowej (hala stalowa) wraz z zapleczem sanitarnym, która po zakończeniu i odbiorze końcowym, jako wynik wykonania całości robót w zakresie budownictwa samoistnie spełniać będzie funkcję gospodarczą i techniczną. Inwestycja budowlana realizowana będzie częściowo na istniejącym asfaltowym boisku sportowym, które będzie rozebrane. Powierzchnia zabudowy budynku nowo wybudowanego wynosi ok. 824,46 m², powierzchnia użytkowa wszystkich pomieszczeń w budynku ok. 786,78 m² oraz kubatura ok. 3666,55 m³. Teren na którym realizowany będzie przedmiot umowy nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i nie jest wpisany do rejestru zabytków. 3. W ramach przedmiotu umowy (etapu I) do wykonawcy należy w szczególności wykonanie: 1) prac rozbiórkowych i przygotowawczych terenu pod budowę - po wykonaniu wykopu, jeżeli warunki gruntowe okażą się inne od projektowanych należy wezwać projektanta w celu określenia stanu rzeczywistego warunków gruntowo-wodnych pod projektowanymi fundamentami, 2) fundamentowanie budynku - w części jako stopy fundamentowe ze ścianą podwalinową, w części jako wylewane ciągłe ławy, 3) wzniesienia konstrukcji obiektu oraz wykonanie wszystkich elementów wykończeniowych, w szczególności: posadzek, elewacji wraz z ociepleniem ścian płytami styropianowymi, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, założenie stolarki okiennej i drzwiowej, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, itd., 4) izolacji pionowych i poziomych przeciwwilgociowych z mas bitumicznych i folii ochronnej kubełkowej, 5) montaż obróbek blacharskich: opierzeń, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz montaż urządzeń dachowych, 6) robót instalacyjnych elektrycznych, w tym: wykonanie instalacji zasilających obiekt; montaż skrzynek, rozdzielnic i tablic elektrycznych; instalacji oświetleniowej; instalacji odgromowej; instalacji sygnalizacji włamania SSWiN; instalacji sieci LAN oraz zasilania urządzeń i instalacji siłowej, 7) instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej, w tym: instalacji centralnego ogrzewania; wody zimnej i ciepłej; wentylacyjnej oraz p.poż., 8) wykonanie przyłącza EC, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi i umową z Elektrociepłownią Zielona Góra - pismo z dnia 24.07.2017 r. TWI/KW-234/WP-42/2017 wraz ze zmianami z dnia 28.12.2017 r., 9) wycinki 10 drzew, zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 29.12.2017 r. znak sprawy: DW.II.7120.1.165.2017 wraz ze zmianami w zakresie terminu wycinki – decyzja zmieniająca z dnia 20 sierpnia 2018 r. znak sprawy j.w. UWAGA: drewno z wycinki powyżej średnicy 12cm zostanie protokolarnie przyjęte na rzecz Miasta Zielona Góra, które wykonawca zobowiązuje się pociąć na odcinki o długości 1 m, i ułożyć w stosy (lipa osobno; klony i akacja razem) w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. Pozostałe gałęzie cieńsze niż średnica 12cm i powstałe z nich odpady, wykonawca zobowiązuje się własnym staraniem i na swój koszt wywieść na miejskie wysypisko śmieci do m. Raculka. Drewno, które nie zostanie sprzedane przez Miasto Zielona Góra do upływu terminu odbioru końcowego robót budowlanych, wykonawca własnym staraniem i na koszt przewiezie i złoży w stosy do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, przy ul. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze, 10) zagospodarowania terenu, w tym wykonanie: przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej; nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz założenie trawników i nowych nasadzeń drzew w ilości - 15 szt. (dąb, klon lub lipa o obwodach pnia min. 18 cm każde, mierzone na wys. 100 cm – zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Lubuskiego, zwanego dalej MWL), oraz niezwłoczne powiadomienie go na piśmie o dokonaniu nasadzeń, 11) prac porządkowych, w tym wywozu i utylizacji gruzu, 12) wszelkich prób, badań, pomiarów i odbiorów niezbędnych dla realizacji kompleksowego przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.6. SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ. Uwaga: Zakres robót budowlanych obejmuje wyłącznie wykonanie I etapu wynikającego z dokumentacji projektowej wraz z zagospodarowaniem terenu. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres min. 36 miesięcy od dnia licząc od dnia odbioru końcowego - z wyłączeniem zastosowanych urządzeń, na które wymagana jest gwarancja jakości i rękojmia za wady na okres minimum 24 miesiące oraz urządzonej zieleni, na którą wymagana jest gwarancja jakości i rękojmia za wady na okres minimum 12 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmia za wady dla robót (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi za wady) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 7. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu: a) robót ogólnobudowlanych inwestycyjnych związanych z budową oraz montażem obiektu budowlanego, tj. warsztatów szkolnych, b) robót wykończeniowych, c) robót instalacyjnych: elektrycznych i sanitarnych, d) robót inżynieryjnych w zakresie wykonania sieci i przyłączy oraz terenu zieleni, e) operowaniu sprzętem i maszynami, które będą wykonywać czynności polegające na ich obsłudze, - o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. 10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 7 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr I.1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika Nr I.2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności z informacją o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z zastrzeżeniem pkt 7.6. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.1. SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr III.2 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2. SIWZ; 3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.3. SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu dopuszcza się złożenie innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie warunku pkt 5.1.3. SIWZ; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.3 do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.4 do SIWZ; UWAGA: 4. Dokumenty i oświadczenia wymienione w: 1) pkt 7.1. SIWZ – składają wraz z ofertą wszyscy Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu - dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień złożenia oferty; 2) pkt 7.2. SIWZ – w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie bip.zielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w pkt 28.4) SIWZ składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia; 3) pkt 7.3. SIWZ – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, z zastrzeżeniem pkt 7.4. SIWZ, oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.3.4) – 7.3.6) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 7.4. i 8 - 9 SIWZ; 6. Dowodami, o których mowa w pkt 7.3.1) SIWZ, są: a) dla robot budowlanych – referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego te roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) dla dostaw i usług - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert; 7. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. – 7.6. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach