Przetargi.pl
Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy – etap I

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "BRATEK" ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 746 24 47 , fax. 95 746 24 47
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "BRATEK"
    ul. Henryka Sienkiewicza 15
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 746 24 47, fax. 95 746 24 47
    REGON: 81264064000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratek-barlinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie budynku nowej szkoły o zwartej bryle przykryty dachem płaskim o nachyleniu technologicznym 3% wraz z zagospodarowaniem terenu. Obiekt dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia. Pokrycie dachu – papa. Wymiary budynku: 30,80 x 16,85 m. Wykonanie w technologii tradycyjnej. Budynek murowany. Strop żelbetowy z płyt kanałowych SPK, strunobeton. Powierzchnia zabudowy budynku: 397,30m2. Powierzchnia całkowita: 667,11 m2. Kubatura: 2.136,00 m3. Liczba kondygnacji: 2 nadziemne, 0 podziemnych. Wysokość budynku: 7,63 m – budynek niski. W budynku przewidziano instalację wodno-kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania, instalację elektryczną, wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną mechaniczną, klimatyzacji, instalację odgromową oraz instalację teletechniczną. 1. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zabezpieczenie robót; 4) uzyskanie niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych pozwoleń, zgód, uzgodnień itp.; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; 6) wykonanie badan i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych, wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku przeprowadzonych robót odpadów i ziemi. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany – załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. W ramach niniejszego postępowania należy wykonać etap I zadania. W związku z tym w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 2 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Przygotowanie terenu a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze rozbiórka wiaty i złożenie w miejscu wskazanym przez Inwestora zabezpieczenie szklarni edukacyjnej lub rozbiórka na czas budowy i ponowne jej ustawienie po zakończeniu robót zabezpieczenie poletek edukacyjnych ogrodzenie placu budowy (od strony parkingu ogrodzenie pełne wys. min. 2m) b) zmiana organizacji ruchu na terenie Inwestora c) ustawienie nowych znaków drogowych d) dojazd do budowy od strony Szpitala e) wykonanie niezbędnych dojazdów, bram wjazdowych f) wykonanie zaplecza budowy z węzłem sanitarnym g) podłączenie niezbędnych mediów do funkcjonowania budowy Wykonawca zapewni bezkolizyjny, ciągły dojazd do istniejącego budynku dydaktycznego. 2) Wykonanie prac budowlanych a) w zakresie robót zewnętrznych – pełen zakres robót przyłączeniowych  w zakresie robót konstrukcyjnych – pełny zakres (razem z szybem windy)  pokrycie dachowe z rurami spustowymi  stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna – bez rolet  elewacja – tylko ocieplenie budynku (styropian z wtopioną siatką i zagruntowaniem, wełna ze stelażem drewnianym) b) roboty wykończeniowe: W zakresie robót budowlanych - ścianki działowe - podłoża i posadzki na parterze W zakresie robót instalacje sanitarne - instalacje podposadzkowe - roboty zewnętrzne – pełny zakres W zakresie robót instalacje elektryczne - roboty zewnętrzne – pełny zakres c) Wykonawca wykona wszelkie niezbędne instalacje i przejścia przez stropy wraz z ich zabezpieczeniem. 3) Dokumentacja powykonawcza - wynikająca z przepisów Prawa budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVIII; b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 31 października 2019 r.); c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII. pkt 1. 1)-4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli ma zastosowanie). 4) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ (jeśli ma zastosowanie). 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ. 7) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać na adres poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I SIWZ, a w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach