Przetargi.pl
Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy – etap I

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "BRATEK" ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 746 24 47 , fax. 95 746 24 47
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "BRATEK"
    ul. Henryka Sienkiewicza 15
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 746 24 47, fax. 95 746 24 47
    REGON: 81264064000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratek-barlinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Szkoły Przysposabiającej do Pracy – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie budynku nowej szkoły o zwartej bryle przykryty dachem płaskim o nachyleniu technologicznym 3% wraz z zagospodarowaniem terenu. Obiekt dwukondygnacyjny, bez podpiwniczenia. Pokrycie dachu – papa. Wymiary budynku: 30,80 x 16,85 m. Wykonanie w technologii tradycyjnej. Budynek murowany. Strop żelbetowy z płyt kanałowych SPK, strunobeton. Powierzchnia zabudowy budynku: 397,30m2. Powierzchnia całkowita: 667,11 m2. Kubatura: 2.136,00 m3. Liczba kondygnacji: 2 nadziemne, 0 podziemnych. Wysokość budynku: 7,63 m – budynek niski. W budynku przewidziano instalację wodno-kanalizacyjną, instalację centralnego ogrzewania, instalację elektryczną, wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną mechaniczną, klimatyzacji, instalację odgromową oraz instalację teletechniczną. 1. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zabezpieczenie robót; 4) uzyskanie niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych pozwoleń, zgód, uzgodnień itp.; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; 6) wykonanie badan i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych, wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku przeprowadzonych robót odpadów i ziemi; 9) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany – załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 2 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) W ramach niniejszego postępowania należy wykonać etap I zadania obejmujący: a) Przygotowanie terenu - roboty rozbiórkowe - rozbiórka wiaty i złożenie w miejscu wskazanym przez Inwestora - zabezpieczenie szklarni edukacyjnej lub rozbiórka na czas budowy i ponowne jej ustawienie po zakończeniu robót - zabezpieczenie poletek edukacyjnych - ogrodzenie placu budowy (od strony parkingu ogrodzenie pełne wys. min. 2m) - zmiana organizacji ruchu na terenie Inwestora - ustawienie nowych znaków (zmiana organizacji ruchu z jednokierunkowej na dwukierunkową na terenie działki Inwestora) - dojazd do budowy od strony Szpitala - wykonanie niezbędnych dojazdów, bram wjazdowych na teren budowy - wykonanie zaplecza budowy z węzłem sanitarnym - podłączenie niezbędnych mediów do funkcjonowania budowy Wykonawca zapewni bezkolizyjny, ciągły dojazd do istniejącego budynku dydaktycznego b) Wykonanie prac budowlanych -w zakresie robót zewnętrznych - dojście do budynku od strony parkingu (głównie i podjazd dla niepełnosprawnych) - w zakresie robót konstrukcyjnych – pełny zakres (razem z szybem windy) - stolarka okienna PCV rama barwiona w masie z roletami zewnętrznymi –pełen zakres - stolarka drzwiowa aluminiowa– na parterze - elewacja – bez struktury, cokolika i elewacji drewnianej (bez warstw wykończeniowych z zagruntowaniem) - roboty wykończeniowe: W zakresie robót budowlanych - bez robót wykończeniowych na piętrze tj. - ścianki działowe - podłoża i posadzki - malowanie, tynkowanie - stolarka drzwiowa W zakresie robót instalacje sanitarne – niezbędne do funkcjonowania obiektu bez wykonania urządzeń na piętrze budynku (wykonywane w II etapie budowy) tj. - bez urządzeń białego montażu/osprzętu na piętrze - bez podejść do urządzeń na piętrze Wykonawca wykona wszelkie niezbędne instalacje i przejścia przez stropy wraz z ich zabezpieczeniem. W zakresie robót instalacje elektryczne – niezbędne do funkcjonowania obiektu bez wykonania urządzeń na piętrze budynku ( II etap budowy) tj. - bez urządzeń białego montażu/osprzętu na piętrze - bez podejść do urządzeń na piętrze Należy wykonać instalację TV. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne instalacje i przejścia przez stropy wraz z ich zabezpieczeniem. Inwestor dopuszcza wykonanie dodatkowych skrzynek elektrycznych lub kanałów technologicznych rozdzielających obwody elektryczne napiętrze budynku c) Zabezpieczenie obiektu - wykonanie dodatkowego wygrodzenia klatki schodowej (ściana w konstrukcji zabudowy lekkiej EI60) na parterze z drzwiami tymczasowymi EI 30 (drzwi do wykorzystania w drugim etapie budowy) - oddzielenie parteru budynku do czasu wykonania II etapu budowy - wykonanie w ścianie tylnej otworu technologicznego o wym. 2.5x2,2m z wykonaniem zabezpieczenia na okres zimowy – otwór technologiczny/komunikacyjny do obsługi II etapu budowy d) Dokumentacja powykonawcza - wynikająca z przepisów Prawa budowlanego, łącznie z pomiarem geodezyjnym powykonawczym e) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie parteru budynku - inwestor upoważni Wykonawcę do uzyskania pozwolenia na użytkowanie parteru budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVIII; b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 15 sierpnia 2019 r.); c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII. pkt 1. 1)-4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli ma zastosowanie). 4) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ (jeśli ma zastosowanie). 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ. 7) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać na adres poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I SIWZ, a w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach