Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Masłowicach

GMINA MASŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 97-515 Masłowice, Masłowice 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MASŁOWICE
    Masłowice 4
    97-515 Masłowice, woj. łódzkie
    REGON: 590648103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Masłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Masłowicach” na dz. nr ew. 538/4 ob. 0014 Masłowice. Kompleksową budowę nowego budynku świetlicy środowiskowej w miejscowości Masłowice na części działki o nr ewid. 538/4 ob. 0014 Masłowice. Projektowany budynek jest parterowy, z dachem wielospadowym. Obiekt pełnić będzie funkcję świetlicy środowiskowej.W ramach budowy infrastruktury technicznej należy zrealizować rozbudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej, budowę instalacji elektrycznej, budowę zewnętrznej kanalizacji sani-tarnej wraz z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, utwardzenia terenu, dojść i miejsca utwardzonego dla pojemników na odpady stałe. Dla zamierzenia inwestycyjnego pro-jektuje się 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz dwa miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych na terenie działki.Charakterystyczne parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy: 111,88 m2 powierzchnia użytkowa: 87,12 m2 kubatura brutto: 589,20 m3 ilość kondygnacji nadziemnych: 1 ilość kondygnacji podziemnych: 0 wysokość budynku ponad poziom terenu: 6,885m wysokość kondygnacji nadziemnych (w świetle) : 3,00m/2,50m ilość klatek schodowych: 0 ilość wejść do budynku: 1 wejścia główneNa przewidywany zakres robót wchodzą: Roboty przygotowawcze, w tym: oznakowanie terenu prowadzonych robót poprzez umieszczenie na terenie nieruchomości tablic informacyjnych i ostrzegawczych, przygotowanie terenu nieruchomości do ustawienia zaplecza budowy, jeśli wyniknie konieczność utwardzenie terenu zielonego pod montaż kontenerów zaplecza budowy, dostarczenie i montaż na terenie nieruchomości obiektów zaplecza budowy, podłączenie zasilania w energię elektryczną obiektów zaplecza budowy z instalacji wewnętrznej budynku, podłączenie instalacji wodociągowej obiektów zaplecza budo-wy z instalacji wewnętrznej budynku, wydzielenie, oznakowanie i wygrodzenie stref niebezpiecznych, wyznaczenie miejsca składowania materiału budowlanych. Roboty ziemne w tym; wykopy liniowe w celu realizacji przyłączy, wykopy liniowe pod ławy fundamentowe, wykopy przestrzenne pod stopy fundamentowe, zasypywa-nie wykopów, dogęszczanie, niwelacja terenu. Roboty betonowe - wykonanie warstw podkładowo – wyrównawczych, ustawienie szalunków, ułożenie zbrojenia, ułożenie mieszanki betonowej, pielęgnacja betonu, demontaż szalunków, naprawa „raków” Roboty izolacyjne w tym wykonanie warstw izolacji termicznej i przeciwwodnej ścian fundamentowych, wykonanie warstw izolacji termicznej i przeciwwodnej podłogi na gruncie. Roboty murowe - wykonanie ścian fundamentowych, wykonanie ścian nośnych, wykonanie ścianek działowych. Roboty montażowe - montaż konstrukcji stalowej wsporczych, układanie płyt kanałowych. Roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie - wykonanie warstw podkładowo – wyrównawczych, wykonanie tyków gipsowych, układanie płytek ściennych, układanie płytek podłogowych. Roboty dekarskie i pokryciowe, układanie papy termozgrzewalnej, montaż rynien i rur spustowych, montaż obróbek blacharskich. Roboty malarskie, malowanie ścian wewnętrznych Roboty szklarskie, montaż stolarki okiennej. Roboty elewacyjne - wykonanie docieplenia budynku, montaż konsoli stalo-wych elewacji wentylowanej, montaż podokienników zewnętrz-nych, wykonanie wypraw tynkarskich. Roboty stolarskie, montaż stolarki drzwiowej.Montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych; Montaż instalacji teletechnicznych i logicznych, Montaż instalacji fotowoltaicznej, Wykonanie WLZ, Wykonanie instalacji odgromowychPrace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania,2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decy-zji,b) projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego,c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania,3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,4) uporządkowanie terenu po budowie,5) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego budynku świetlicy,6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.7) wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZSkładają się na niego następujące dokumenty:1) dokumentacja projektowa, w tym: projekty budowlane i techniczne wraz z załącznikami,2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),3) Przedmiar robót,4) Pozwolenie na budowę decyzja nr 493/2022 z dnia 07.09.2023 r.Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 ppkt. 1 SWZ oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 ppkt. 1, SWZ lub STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w PrzedborzuNr rachunku: 81 8988 0001 0000 0018 8447 0013z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: UG. IOŚ.271.14.2023”12.2. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zo-stanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przeka-zuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowią-zującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Za-mawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzy-mania wadium określonych w przepisach ustawy.12.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, która: polegała na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze minimum 400 m3 obejmowała swym zakresem wykonanie lub wymianę instalacji elektrycznej.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budow-lanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówie-nia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia bu-dowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie in-stalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do projektowa-nia robót objętych przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wyko-nawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,c) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót sani-tarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których za-kres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem za-mówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach