Przetargi.pl
„Budowa budynku świetlicy integracyjno – terapeutycznej wraz z elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą, instalacją i przyłączem kanalizacji sanitarnej, instalacją kanalizacji deszczowej ze studnią bezodpływową, przyłączem wodociągowym oraz zjazdem z drogi gminnej, adres inwestycji : działka nr 163/203, 163/208, 192/2, obręb 0003 Budziwojów, jednostka ewidencyjna 020902_2 gmina Chojnów”

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59225 Chojnów, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 188 504 , fax. 768 187 587
  • Data zamieszczenia: 2019-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1
    59225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 188 504, fax. 768 187 587
    REGON: 39064745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-chojnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku świetlicy integracyjno – terapeutycznej wraz z elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą, instalacją i przyłączem kanalizacji sanitarnej, instalacją kanalizacji deszczowej ze studnią bezodpływową, przyłączem wodociągowym oraz zjazdem z drogi gminnej, adres inwestycji : działka nr 163/203, 163/208, 192/2, obręb 0003 Budziwojów, jednostka ewidencyjna 020902_2 gmina Chojnów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Na przedmiot zamówienia składa się: Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej w m. Budziwojów, gmina Chojnów. DANE OGÓLNE Parametry techniczne budynku - powierzchnia zabudowy PZ=286,06 m2 - powierzchnia użytkowa Pu=242,46 m2 - kubatura netto K=840,89 m³ - kubatura brutto K=1662,67 m³ - wysokość budynku H=6,97 m i 7,90 m DANE SZCZEGÓŁOWE BUDYNKU Zaprojektowano świetlicę integracyjno-terapeutyczną wraz z elementami zagospodarowania terenu. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o wymiarach 16,14m x 20,14m z dachem dwuspadowym o spadku połaci 25°. Od strony południowej zaprojektowano główne wejście do budynku do pomieszczenia komunikacji. Z komunikacji dostępna jest sala główna, toalety, pomieszczenie porządkowe, sala terapeutyczna. Ponadto w komunikacji znajduje się miejsce na wieszaki na odzież wierzchnią. Od strony wschodniej zaprojektowano wejście do części socjalnej, prowadzi ono do komunikacji z której dostępna jest część socjalna, wc, skład. Z pomieszczenia socjalnego dostępna jest zmywalnia. Pomieszczenie socjalne i zmywalnie połączone są funkcjonalnie z salą główną. Trzecie wejście jest bezpośrednio na salę główną (z tarasu). 3.2. Rozwiązania materiałowe – wykończenie wewnętrzne budynku 3.2.1 Ściany wewnętrzne • ściany nośne z bloczka silikatowego gr. 24 cm (20 MPa, λ=0,550 W/mK) na klejowej zaprawie cienkowarstwowej – wytrzymałość nie mniejsza niż kat. M5 • ściany działowe z bloczka silikatowego gr. 12cm (15 MPa, λ=0,810 W/mK) na klejowej zaprawie cienkowarstwowej – wytrzymałość nie mniejsza niż kat. M5 • ściany i drzwi w pomieszczeniu wc (nr 0.5 i 0.6) z płyt HPL gr. 12mm na stopach mocujących (odstęp od podłogi 1,5cm przedsionek): - profile głęboko oprawiające każdą krawędź płyty - zawiasy z aluminium montowane do wąskiej krawędzi płyty, samodomykacz grawitacyjny, rdzeń stalowy - wspornik z aluminium montowany przez profil ościeżnicowy drzwi, rdzeń stalowy - zamkopochwyt z aluminium i poliamidu. 3.2.2 Sufit Na całym budynku podwieszany sufit do więźby dachowej REI30 RIGIPS NR 4.10.15 lub równoważny – 2x1,25cm płyta GKF, w pomieszczeniach mokrych 2x1,25cm płyta GKFI. Montaż płyt ściśle z instrukcją wybranego producenta. 3.2.3 Wentylacja Zaprojektowano wentylację grawitacyjną, a w pomieszczeniach sanitarnych wspomaganą mechanicznie. W pomieszczeniu socjalnym zaprojektowano wentylację dla okapu kuchennego. Projektuje się wentylację za pomocą systemowych kominków wentylacyjnych. Podłączenie do kratki wentylacyjnej wykonać rurami spiro Ø150 z blachy ocynkowanej, kanały izolowane z wełny szklanej o grubości min. 50mm (systemowe). Izolacja cieplna zapobiega skraplaniu pary wodnej w przewodzie wentylacyjnym. Kratkę wentylacyjną w suficie połączyć sięgaczem w przestrzeni instalacyjnej sufitu do pionu przestrzeni strychowej. Poziome odcinki przewodów mają za zadanie zatrzymanie i odparowanie skroplin. Pion wentylacyjny wyprowadzić poprzez dach kominkiem wentylacyjnym. Kominek wentylacyjny o średnicy 160mm z podstawą do zaprojektowanego pokrycia dachu, PVC z wewnętrznym przewodem z blachy ocynkowanej wyposażonym w uszczelkę wargową do szczelnego połączenia przewodu wentylacyjnego z przewodem spiralnym. Kominek wyposażony w głowicę zabezpieczającą przed przedostawaniem się deszczu przez przewód wentylacyjny. Na podstawie §140 ust. 1 Rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – przewody kominowe do wentylacji grawitacyjnej powinny mieć powierzchnię przekroju co najmniej 0,016m2 oraz najmniejszy wymiar przekroju co najmniej 0,1m. 3.2.4 Izolacje Izolacje termiczne • ściany fundamentowe zewnętrzne – styropian EPS 100 gr. 20cm (λ = 0,035 W/mK) • ściany zewnętrzne - styropian EPS 70 fasada gr. 20cm (λ = 0,04 W/mK) • posadzka na gruncie – styropian twardy EPS 200 gr. 2x5cm (λ = 0,036 W/mK) • strop – wełna mineralna gr. 25cm (λ = 0,035 W/mK) Izolacje przeciwwilgociowe • pionowa ścian fundamentowych – dyspersyjna masa asfaltowo-kauczukowa do wykonywania powłok przeciwwilgociowych poziomych i pionowych, nie wchodząca w reakcję z styropianem, oraz folia kubełkowa • pozioma ław fundamentowych – folia fundamentowa wodoszczelna do izolacji poziomej fundamentów • posadzki na gruncie – folia izolacyjna budowlana PCV na zakład • pomieszczenia mokre - folia w płynie Powłoki zabezpieczające • elementy drewniane – zabezpieczyć impregnatem przed ogniem do stopnia NRO, przed grzybem domowym, grzybem pleśniowym, sinizną, owadami. Sposób impregnacji zgodnie z instrukcją producenta impregnatu. Zastosowanie: od zewnątrz i wewnątrz. Metody impregnacji: powierzchniowa polegająca na malowaniu pędzlem, natrysku, kąpieli. Elementy drewniane zewnętrzne dodatkowo malować dwukrotnie lazurą do drewna. Lazura do drewna o czasie ochrony – 8 lat. 3.2.5 Tynki • tynki cementowo - wapienne III kat. + gładź gipsowa na ścianach malowanych • w pomieszczeniu nr 0.1, 0.2 i 0.11 od posadzki do wysokości 1,5m tynk mozaikowy żywiczny, w kolorze ustalonym z Zamawiającym. 3.2.6 Okładziny ścienne • w toaletach, zmywalni płytki ceramiczne do wysokości ościeżnicy (2,10m), w pomieszczeniu socjalnym i porządkowym na wysokość 1,5m na ścianach technologicznych. Wymiary i kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.2.7 Malowanie • w pomieszczeniu socjalnym, składzie i pomieszczeniu porządkowym na wysokość 1,5m lamperia malowana emalią akrylową ogólnego stosowania do tynków wewnętrznych (lamperii), • pozostałe ściany malowane 2x farbą lateksową matową w kolorze ustalonym z Zamawiającym, • sufity malowane 2 x farbą farbą lateksową matową w kolorze białym, • wszystkie farby muszą posiadać atest higieniczny PZH. Nanoszenie warstw poszczególnych farb ściśle wg zaleceń podanych przez producenta, a środki gruntujące zalecane przez producenta zastosowanych farb. 3.2.8 Posadzki • w sali głównej 1 (pom. nr 0.1) panele podłogowe i płytki gresowe. Panele klasy min. AC4. Panele łączone bezklejowo. Pod panelami należy ułożyć materiał izolujący - matę piankową. Połączenie paneli z płytkami listwami wykończyć połączeniowymi listwami płaskimi aluminiowymi trwale przymocowanymi do podłoża. Wzór, kolor i wielkość paneli i płytek należy uzgodnić z Zamawiającym, • w pozostałych pomieszczeniach płytki gresowe z cokołem wysokości 10cm na zaprawie klejowej. Klasa ścieralności PEI V, antypoślizgowość min. R9, grubość płytki min. 7mm, gatunek I. Wzór, wielkość i kolor należy uzgodnić z Inwestorem 3.2.9 Stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka • okna PCV w systemie rozwierano – uchylnym z możliwością rozszczelnienia, wyposażone w systemowe nawiewniki higrosterowalne montowane w konstrukcji ramy okiennej. Profil okien sześciokomorowy wzmacniany profilami stalowymi, z pakietem trzyszybowym, współczynnik przenikania dla całego okna Umax 1,1 W/m2K. Okna muszą posiadać Atest techniczny ITB, Atest Państwowego Zakładu Higieny i Certyfikat Zgodności z ITB. Kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym • wyłaz strychowy 80x80cm ze schodami p.poż. EI30 • parapety wewnętrzne PCV, komorowe, kompletne, kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym • drzwi zewnętrzne stalowe profilowe ciepłe z doświetlem, wypełnienie panel i szkło, szyba P2. Zawiasy rolkowe 3D dwuczęściowe wyposażone w zabezpieczenie sztyftem i nakładki ozdobne w kolorze stali nierdzewnej, regulowane w trzech płaszczyznach. Ościeżnica stalowa blokowa wyposażona w przegrodę termiczną. Próg z aluminium i tworzywa sztucznego wyposażony w przegrodę termiczną, podwójne uszczelki obwiedniowe. Trwałość mechaniczna min. kl. 4, odporność na uderzenia min. kl. 2. Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi Umax 1,5 W/m2K. • drzwi wewnętrzne (zimne) stalowe profilowe z doświetlem, wypełnienie panel i szkło, szyba P2. Zawiasy rolkowe 3D dwuczęściowe wyposażone w zabezpieczenie sztyftem i nakładki ozdobne w kolorze stali nierdzewnej, regulowane w trzech płaszczyznach. Ościeżnica stalowa blokowa. Próg z aluminium i tworzywa sztucznego, podwójne uszczelki obwiedniowe. Trwałość mechaniczna min. kl. 4, odporność na uderzenia min. kl. 2. • drzwi wewnętrzne D1 i D2 zaprojektowano jako płycinowe (gładka płyta HDF 2 x 3mm), o konstrukcji drewnianej (rama skrzydła wykonana z gatunków drewna pochodzącego z egzotycznych drzew liściastych), wypełnienie o strukturze „plaster miodu” lub prasowana płyta wiórowa, skrzydła w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Powierzchnia drzwi laminowana okleiną HPL lub CPL. Brzegi lakierowane. Drzwi wyposażone w zamek podklamkowy oraz 3 – częściowe zawiasy niklowane. Drzwi do sanitariatów wyposażyć w otwory wentylacyjne. Ościeżnice systemowe przylgowe regulowane, okucia systemowe ze stali, • wszystkie drzwi zewnętrzne i drzwi wewnętrzne do pom. 0.3, 0.4 i DW1 z samozamykaczami. 3.2.10 Dodatkowe wyposażenie • wejście do budynku należy wyposażyć w zewnętrzny numer administracyjny, na kloszu niezależnie podświetlany, • spięty, opisany, ponumerowany (3x) komplet kluczy, • trwałe, klejone, estetyczne oznaczenia i opisy pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi normami, • przed wejściami do budynku zamontować wycieraczkę stalową ocynkowaną ogniowo, antypoślizgowa (krata) o wymiarach nie mniejszych niż 100x50cm z ramą aluminiową, • oznakowanie informujące i ostrzegawcze, zgodnie z obowiązującymi normami (znaki ewakuacyjne AA), • przejścia instalacyjne zabezpieczone masami p.poż., opisane i oznakowane trwałymi tabliczkami, zgodnie z obowiązującymi normami, • wyłącznik główny p.poż. trwale oznakowany (przed każdym wyłącznikiem), fluorescencyjny, zgodnie z obowiązującymi normami, • panele i konstrukcja skrzyneczek rewizyjnych zewnętrznych ze stali – nierdzewnej lub trwale zabezpieczone antykorozyjnie, stabilnie i trwale montowane, zamykane na klucz, • wyposażenie toalety niepełnosprawnych: umywalka musi mieć szerokość nie mniejszą niż 60cm i długość min. 55cm. Powinna mieć prostą przednią krawędź bądź być wyprofilowana odpowiednio do układu ciała osoby podczas mycia się, umożliwiać podjechanie wózkiem inwalidzkim pod nią i stwarzać możliwość oparcia się o nią całą długością przedramienia. Zawieszona powinna być tak, aby wysokość blatu nie przekraczała 80cm a jej spód znajdował się powyżej kolan osoby na wózku czyli na wysokości min. 67cm. Odpływ oraz syfon nie mogą przeszkadzać stopom ani kolanom osoby myjącej się, należy zapewnić pod umywalką przestrzeń o głębokości 30cm, dlatego wymagane jest stosowanie syfonu płaskiego (przyściennego) natynkowego. Lustro przy umywalce powinno dawać możliwość swobodnego przeglądania się osobom siedzącym i stojącym. Prawidłowa wysokość montażu to 85 do 200cm. Lustro uchylne z kątową regulacją nachylenia łatwą i dostępną dla osoby siedzącej. Przy umywalce zastosować baterię z przedłużonym uchwytem. Należy zamontować uchwyt przy umywalce. Długość powinna wynosić 50-60cm. Ergonomicznie najlepsza odległość poręczy od umywalki to 5-10cm a jej górna krawędź powinna być min. na wysokości umywalki czyli 80cm (zalecane 85cm). Zgodnie z wytycznymi dozowniki do mydła czy podajniki papieru toaletowego należy zamontować na wysokości od 85 do max 105cm i w takim miejscu by znajdowały się w zasięgu ręki osoby siedzącej na wózku i pozwalały na bezproblemowe korzystanie z nich. Miski ustępowe dla osób niepełnosprawnych powinny mieć długość 70cm, aby użytkownik wózka mógł swobodnie podjechać i dokonać bocznego przemieszczenia się na miskę ustępową. Wysokość wc jest określona na 48cm łącznie z deską, co jest zbieżne z wysokością siedziska wózka inwalidzkiego. Zgodnie z przepisami istnieje obowiązek zainstalowania przy wc dwóch poręczy. Umożliwiają one przytrzymywanie się osobie niepełnosprawnej podczas przemieszczania się. Dwie poręcze uchylne. Poręcze muszą sięgać 15cm poza przednią krawędź wc. Prawidłowa odległość pomiędzy uchwytami to 70 lub 65cm a wysokość 85cm. Poręcze i uchwyty ze stali nierdzewnej. • podajnik papieru toaletowego oraz szczotka wc powinny być umieszczone w zasięgu ręki osoby korzystającej z toalety • zlewozmywak – z blachy stalowej nierdzewnej fakturowanej. Okres gwarancji min. 15lat. 3.2.11 Instalacje sanitarne wg projektu branży sanitarnej. 3.2.12 Instalacje elektryczne wg projektu branży elektrycznej. 3.3. Rozwiązania materiałowe – wykończenie zewnętrzne budynku 3.3.1 Ściany zewnętrzne • ściany fundamentowe (ściany do wysokości wierzchu płyty betonowej) z bloczka betonowego M-6 gr. 24cm na zaprawie cementowej • ściany powyżej płyty betonowej murowane z bloczka silikatowego gr. 24cm (20 MPa, λ=0,530 W/mK) na klejowej zaprawie cienkowarstwowej – wytrzymałość nie mniejsza niż kat. M5 3.3.2 Tynki - cienkowarstwowe silikonowe (systemowe) barwione w masie na siatce. Faktura „kamyczkowa”, ziarno 2mm. Tynk samoczyszczący, wysoce elastyczny i odporny na uderzenia, wysoka stabilność koloru, wysoce trwały, bardzo nisko nasiąkliwy i wysoce paroprzepuszczalny, wysoce odporny na czynniki atmosferyczne na rozwój grzybów, alg i pleśni. 3.3.3 Cokół wysokości 30cm – dekoracyjny tynk cienkowarstwowy kamyczkowy żywiczny do stosowania na zewnątrz gr. ziarna 1,4-2,0 mm. Właściwości: • gotowy do użycia • odporny na warunki atmosferyczne • odporny na szorowanie • łatwy do utrzymania w czystości • odporny na rozwój grzybów, alg i pleśni • spoiwo – transparentne żywice, wypełniacze – kolorowe żwirki kwarcowe 3.3.4 Odwodnienie dachu za pomocą rynien i rur spustowych rynny Ø120, rury spustowe Ø100 zewnętrzne z blachy tytan-cynk. Na rurach spustowych włączonych do kanalizacji deszczowej na wysokości 0,5 m nad terenem umieścić rewizje. 3.3.5 Parapety zewnętrzne – z blachy tytan – cynk. 3.3.6 Obróbki blacharskie – systemowe z blachy stalowej powlekanej grubości 0,6 mm w kolorze pokrycia dachu. 3.3.7 Dach – pokrycie dachu blachodachówką z powłoką poliestrową standardową, matową o grubości 0,6 mm. Kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.3.8 Płotki przeciwśniegowe – systemowe w kolorze pokrycia dachowego. Płotki przeciwśniegowe: płotek wys. min. 20cm, materiał kątownik stalowy gr. min. 2mm, szczebelki nitowane, wykonanie: stal ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo. Wspornik płotka do dachówki zakładkowej ze stali ocynkowanej ogniowo, malowany proszkowo. Wspornik płotka przeciwśniegowego montuje się na łacie dodatkowej (pośredniej). 3.4. Montaż płotków przeciwśniegowych wykonać zgodnie z instrukcją wybranego producenta płotków. 3.5. Daszki – nad drzwiami wejściowymi bocznymi zaprojektowano daszek łukowy z poliwęglanu o wym. 90x200cm. Konstrukcja: profile aluminiowe malowane proszkowo, wypełnienie: płyta z poliwęglanu komorowego o grubości 4,5mm lub płyta z akrylu grubości 4,0mm. 3.6. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez firmę PND S.C. Sławomir Fossa, Monika Fossa ul. Podwale 11, 59-500 Złotoryja 3.7.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., - zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na koszt Wykonawcy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych zamówieniem, - wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą ( 4 egz. ), - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego i przekazanie go Zamawiającemu wraz z oświadczeniami dot. nie wniesienia uwag, podpisanymi przez właścicieli działek najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.8. Rozpoczęcie robót nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy. 3.9. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 3.10. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia p.poż., - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, - ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, - ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 3.11. Uwagi: 3.11.1. Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest projekt budowlany i STWiOR, przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji zakresu przedmiotu zamówienia w terenie i uwzględnienia wszystkich możliwych dodatkowych kosztów w ofercie. 3.11.2. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy podzielony na działy i pozycje zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3.12. W zakresie zamówienia wchodzą wszystkie prace nieujęte w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp. 3.13. Rozwiązania równoważne 3.13.1. W przypadku wskazania w projekcie budowlanym lub przedmiarze robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od parametrów podanych w dokumentacji technicznej. 3.13.2. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3.13.3. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności: - roboty ziemne - roboty ogólnobudowlane - roboty elektryczne - roboty instalacyjne Postanowienia w zakresie : sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto we wzorze umowy (załącznik nr 8). 3.15. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45120000-4 Próbne wiercenia i wykopy 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.16. Okres gwarancji wynosi (zgodnie z deklaracją wykonawcy) 36, 48 lub 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.17. Informacja dotycząca składania ofert częściowych, wariantowych, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, c) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.18. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 ust. 1 PKT 6 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 9.1. Ustala się wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 9.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Chojnów nr 64 8644 0000 0000 1384 2000 0030 z dopiskiem: "Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Budowa budynku świetlicy integracyjno – terapeutycznej wraz z elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą, instalacją i przyłączem kanalizacji sanitarnej, instalacją kanalizacji deszczowej ze studnią bezodpływową, przyłączem wodociągowym oraz zjazdem z drogi gminnej, adres inwestycji : działka nr 163/203, 163/208, 192/2, obręb 0003 Budziwojów, jednostka ewidencyjna 020902_2 gmina Chojnów”, nr postępowania SO.271.1.2019.MB Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu. 9.4. Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej do dnia : 28.01.2019 r. (poniedziałek), do godz. 1000. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.5. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu. Oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy : a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/ poręczenia d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.8. Szczegółowe przepisy dotyczące wadium zawarte są w art. 45 – 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) określającego jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SIWZ - Kosztorys ofertowy, - Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach