Przetargi.pl
Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu – etap II

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ETAP II obejmuje: a) roboty budowlane: - tynki i okładziny ścian wewnętrznych, - tynki i okładziny sufitów podwieszonych, - podłoża i posadzki, - roboty malarskie, - montaż wentylacji grawitacyjnej przewodami elastycznymi, - dostawę i montaż windy - dostawę i montaż stolarki i ślusarki, - dostawę i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych - wykonanie balustrad schodowych, b) roboty elektryczne: - montaż WLZ, - montaż rozdzielni RR, - montaż rozdzielni RS, - montaż rozdzielni RP, - trasy kablowe, - instalację oświetleniową, - instalację gniazd wtykowych, - zasilanie urządzeń, - zasilenie dedykowane, - połączenia wyrównawcze, - zintegrowany system alarmowania OSP, - oświetlenie zewnętrzne parkingu, - instalacja kotłowni, - pomiary, - instalację niskoprądową jako przygotowanie tras kablowych, sieć strukturalną, - instalację multimedialną, - instalację oddymiania, - podtrzymania drzwi windy, c) roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz, wentylacji mechanicznej: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji hydrantowej, - instalacji gazowej, - instalacji kotłowni gazowej, - instalacji sprężonego powietrza, - instalacji wentylacji mechanicznej, d) roboty drogowe - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - warstwy podbudowy z kruszywa, - obrzeża i krawężniki na ławie betonowej, - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - schody zewnętrzne z betonowych elementów, - podjazdu dla niepełnosprawnych z betonowych elementów. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA !! Zamieszczone jako załączniki do siwz opisy techniczne oraz dokumentacja projektu budowlanego dotyczą całego zadania pn. „Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu”. Oferent do wyceny etapu II winien brać pod uwagę elementy obejmujące swym zakresem roboty określone w w/w punktach, opisie przedmiotu zamówienia, wybranych elementach dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (przedmiary zawierają uaktualniony zakres do realizacji w II etapie). Zamawiający w celu ułatwienia wyceny w załączniku do siwz nr 8 dokumentacja techniczna, zamieścił dwa foldery o nazwie „Dokumentacja projektowa I – całość” (zawiera całość dokumentacji, z której należy wybrać wybrane elementy objęte etapem II) oraz folder o nazwie „Dokumentacja II” (zawiera elementy do wyceny etapu II). Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia oraz zakresem Etapu II. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach