Przetargi.pl
Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd.

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97225 Ujazd, Plac Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6
    97225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
    REGON: 55099900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pkt 3 SIWZ 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 3.1.1. budowę budynku przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami wewnętrznymi: wodną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową, wentylacji mechanicznej, c.o. i elektryczną oraz instalacjami zewnętrznymi: wodną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową i elektryczną. 3.1.2. Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w tym w szczególności dla poruszających się na wózkach inwalidzkich) m.in. poprzez - brak schodów zewnętrznych przy głównym wejściu do budynku, - utwardzone dojść do budynku, - drzwi zewnętrzne otwierane automatycznie, - parametry drzwi zewnętrznych i wewnętrznych dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - komunikacja w obrębie poszczególnych kondygnacji w układzie bezprogowym, - windy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - sanitariaty wraz z wyposażeniem dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - Wymiary ciągów komunikacyjnych i funkcjonalności poszczególnych pomieszczeń pod względem ergonomicznym. 3.1.3. Podstawowe parametry techniczne budynku Przedszkola: Przedszkole będzie w części budynkiem dwukondygnacyjnym niskim nieprzekraczającej 8m, w części zaś budynkiem parterowym. - powierzchnia zabudowy wynosi 1 604,64 m2, - powierzchnia całkowita 2 140,09 m2, - powierzchnia użytkowa 1 807,64 m2, w tym: powierzchnia użytkowa parteru 1 360,68 m2, powierzchnia użytkowa piętra 446,96 m2, - kubatura 6 456,35m3. 3.1.4. zagospodarowanie terenu obejmuje m.in. wykonanie nawierzchni z kraty trawnikowej, plac zabaw, ogrodzenie zewnętrzne systemowe, wykonanie ciągów pieszych, drogi przeciwpożarowej wraz z placem manewrowym oraz z miejscami postojowymi, w tym dwoma miejscami postojowych dla osób niepełnosprawnych. 3.1.5. Plac zabaw wyposażony w urządzenia zabawowe (huśtawki, piaskownice, zjeżdżalnię, bujak, równoważnię, przeszkodę liniową). Plac dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zastosowaną wykładzinę antypoślizgową. 3.1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dokumentacja projektowa- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, inne dokumenty i uzgodnienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pkt 7 SIWZ 7.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych. 7.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 7.3.1. Pieniądzu, 7.3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 7.3.3. Gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 7.3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 7.3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy. 7.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 z dopiskiem: 7.4.1. „Wadium w postępowaniu Nr 271.1.14.2017 na „Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd” W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty oraz kopię dokumentu gwarancyjnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.6. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodne z wymogami określonymi przez prawo bankowe. 7.7. W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zamawiającego) 7.8. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać 7.8.1. Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą na kwotę wskazaną w pkt 7.1 7.8.2. informacje, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. Akt 271.1.14.2017 7.8.3. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” 7.8.4. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pkt SIWZ: 6.8.3. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 i 5a do SIWZ. 6.8.4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie 10 dni od otrzymania stosowanego wezwania: 6.8.4.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 6.8.4.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego. 6.8.5. Wszystkie oświadczenia, o których mowa w pkt 6. SIWZ, składane są w oryginale, zaś dokumenty, o których mowa w pkt 6. SIWZ, mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.8.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.8.7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. 6.8.8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w pkt 6.8.2, 6.8.3. muszą być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie. 6.8.9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach