Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU PRACOWNI PLENEROWEJ W LUBORADOWIE

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
    REGON: 27581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: UCZELNIA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU PRACOWNI PLENEROWEJ W LUBORADOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku pracowni plenerowej ,który będzie pełnił funkcję dydaktyczną pracowni rzeźby i będzie wchodził w skład kompleksu budynków uczelnianych znajdujących się w Luboradowie. Na wykonanie powyższego zadania zostało wydane pozwolenie na budowę, pozwolenie na budowę zamienne oraz zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, ponieważ obszar ten znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Zadanie będzie realizowane w oparciu o dwa projekty budowlane. Projekt budowlany 2010r oraz projekt budowlany zamienny z 2017r. Na trzy dni przed wykonywaniem wykopów pod instalacje kanalizacyjne, wodne i elektryczne należy zawiadomić archeologa w celu przeprowadzenia badań i wykonania dokumentacji archeologicznej. Koszty badań archeologicznych pokrywa ASP. 1) Roboty budowlane Do chwili obecnej zostały wykonane fundamenty tj. ławy i stopy w których osadzono kotwy niezbędne do zamocowania konstrukcji stalowej. Została wykonana izolacja ław i stóp oraz podbudowa pod posadzkę. Fundamenty zostały zasypane od zewnątrz. Do wykonania pozostała część nadziemna budynku oraz wszystkie przyłącza tj. wodne, kanalizacji sanitarnej oraz energetyczne .Przyłącza zostaną wpięte do istniejących instalacji znajdujących się na terenie działki. Odprowadzenie ścieków sanitarnych przewidziano do istniejącego zbiornika bezodpływowego. Na wykonanych fundamentach należy zamocować konstrukcję stalową obiektu. Do wykonanej konstrukcji stalowej należy zamontować ściany z płyt warstwowych z rdzeniem poliizocyjanurowym grubości 12cm. i z tych samych płyt strop gr.15cm.Na budynku wykonać izolację ścian fundamentowych, docieplonych styrodurem gr. 5cm. Styrodur zabezpieczyć folią kubełkową. Wewnątrz wykonać posadzkę typy typu przemysłowego gr.8. Na ścianie w obrębie umywalki wykonać fartuch z płytek glazurowanych w ilości 1m2 . W obrębie wejść do budynku wykonać podesty z kostki betonowe zabezpieczone obrzeżem trawnikowym. Nad dwoma wejściami zamontować zadaszenia z poliwęglanu komorowego gr. 8cm na konstrukcji aluminiowej. 2) Instalacje sanitarne Wodę do budynku należy doprowadzić z istniejącej w sąsiednim budynku instalacji wodociągowej. Instalację wodociągową po wykonaniu podać próbie na ciśnienie 6 bar, a następnie przepłukać, poddać dezynfekcji i wykonać badania bakteriologiczne. Ścieki z budynku należy odprowadzić do istniejącej na terenie posesji kanalizacji sanitarnej. Instalację kanalizacyjną wykonać z rur PCV kielichowych. Na instalacji ciepłej wodę użytkowej zamontować elektryczny bezciśnieniowy podgrzewacz wody o mocy 1,5kV i pojemności V=5m3. Instalację wodociągową wyposażyć w złącze poboru wody z zaworem kulowym, adapterem szybko złącznym dla węża ogrodowego. Zawór należy umieścić w w zewnętrznej zamykanej szafce. W szafce umieścić także 15m odcinek węża z szybko złączkami dla podłączenia węża ogrodowego. Obok szafki zamontować bęben ścienny z korbą z nawiniętym na niego 50m węż ogrodowy zakończony szybkozłączem i pistoletem zraszającym. 3) Wentylacja mechaniczna W budynku zaprojektowano wentylację nawiewno-wywiewną w oparciu o wentylatory łazienkowe EDM i nawietrzaki podokienne. 4) Ogrzewanie pomieszczeń Pomieszczenia ogrzewane będą za pomoc grzejników elektrycznych 4 szt o mocy 1.5kW powieszonych na ścianie. Nad drzwiami zamontować kurtynę powietrzną. 5) Instalacje elektryczne Budynek plenerowy należy zasilić z istniejącego budynku gospodarczego ,w którym istniejącą tablicę rozdzielczą należy wyposażyć w dodatkowe zabezpieczenie. Projektowane instalacje elektryczne wewnątrz budynku będą zasilane z tablicy rozdzielczej TR usytuowanej w przedsionku WC. Schemat tablicy rozdzielczej pokazano na rys.E01. Ponadto należy zainstalować dodatkową tablicę rozdzielczą umieszczoną na zewnątrz budynku. W szafce umieścić zespół zabezpieczeń stanowiących rezerwę dla oświetlenia planowanej w przyszłości wiaty , dwa gniazda 230V i jedno gniazdo 400V. 6) Instalacje oświetleniowe Instalację oświetleniowa zaprojektowano z przewodów kabelkowych układanych w korytkach, rurach z tworzyw sztucznych i na uchwytach. W pomieszczeniach pracowni i WC zaprojektowano oprawy szczelne. Dodatkowo zaprojektowano oprawy nad wejściami do budynku. W łazience przewidziano zasilanie wentylatorka złączonego z oświetleniem z instalacji oświetleniowej 7) Instalacja siły i gniazd Instalacje siły zaprojektowano z przewodów w korytkach. Instalacje gniazd wytykowych jednofazowych zaprojektowano z przewodów kabelkowych YDYżo 3x2,5mm2 układanych w korytkach. Gniazda należy wyposażyć w styk ochronny połączony z przewodem. 8) Instalacje uziemiające Do uziomu fundamentowego nalży przyspawać przewody uziemiające z bednarki stalowej ocynkowanej i wyprowadzić ponad poziom terenu w ścianie fundamentowej do głównego zacisku uziemiającego wewnątrz budynku oraz do słupów stalowych konstrukcji budynku. 9) Instalacja odgromowa Budynek ze względu na wymiary i konstrukcję nie wymaga instalacji odgromowej. 10) Ochrona przepięciowa Dla ograniczenia poziomu przepięć atmosferycznych indukowanych i łączeniowych ,mogących dochodzić do urządzeń należy zastosować w rozdzielnicy TR ogranicznik przepięć klasy II ( C ) SPC-S-3 11) Ochrona od porażeń Dla ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym zaprojektowano: - ochronę podstawową ( ochronę przed dotykiem bezpośrednim) - ochronę warunkach uszkodzenia ( ochronę przed dotykiem pośrednim) Po wykonaniu prac elektrycznych należy wykonać pomiary rezystancji izolacji, skuteczności samoczynnego wyłączania zasilania , pomiary rezystancji uziemienia i wyłącznika różnicowoprądowego oraz sprawdzenia urządzeń przed przepięciami. 12) Wyposażenie Zakupić trzy szafki podblatowe nad którymi zamontować blat granitowy grubości 4cm z otworem na prostokątny zlew ze stali nierdzewnej i baterię sztorcową nikowaną typy kuchennego z giętkim przewodem umieszczonym w spiralnej prowadnicy zakończony prysznicem. Pod zlewem w szafce zamontować odstojnik gipsu o pojemności 26 l wykonany z tworzywa. Uwaga: Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), projektem budowlanym i projektem budowlanym zamiennym, wydanym pozwoleniem na budowę , decyzją konserwatorską oraz przepisami BHP. Użyte materiały do budowy winny posiadać atesty i aprobaty techniczne oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Obiekt jest obiektem zakwalifikowanym w PKOB pod pozycją :1.12.126- budynki o charakterze edukacyjnym 4. Szczegółowy zakres robót opisuje: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ b) projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy. 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji: Data wizji: 15-01-2018r. Godzina wizji: godz. 12.00 Miejsce: Ośrodek Plenerowy Zamawiającego tj. Dom Pracy Twórczej w Luboradowie adres: Luboradów 2, 56-320 Krośnice Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji: Leszek Domagalski Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zmawiającego. Koszt wizji ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne nie wymienione w pkt III.3) - III.6) dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą (tj. Formularzem oferty - załącznik nr 1 do SIWZ): 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby realizacji zamówienia - wg złącznika nr 6 do SIWZ (oryginał, o ile dotyczy). 2) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 4) Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wraz ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazaniem ich wartość bez kwoty podatku (oryginał, o ile dotyczy). Uwaga: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg złącznika nr 5 do SIWZ (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach