Przetargi.pl
Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zakład Karny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580700 , fax. 0-17 8535420
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rzeszowie
    ul. Załęska 76 76
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580700, fax. 0-17 8535420
    REGON: 00000000590467
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny w Rzeszowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną. Inwestycja realizowana będzie na terenie nieruchomości nr ewidencyjny gruntów 270/13, obręb 220, jednostka ewidencyjna 186301_1. Projektowany budynek jest niepodpiwniczony, składa się z dwóch nadziemnych kondygnacji użytkowych i nieużytkowego poddasza. Budynek poczekalni przez parterowy łącznik wpisany w linię ogrodzenia/wymiana fragmentu ogrodzenia jest przedmiotem niniejszego opracowania/komunikuje strefę wewnętrzną ZK z ul. Załęską. W ramach prac budowlanych związanych z realizacją niniejszej inwestycji uwzględnia się również dostosowanie istniejącej infrastruktury w tym uzbrojenia terenu do lokalizacji projektowanego budynku. Szczegółowe rozwiązania w tym zakresie znajdują się w opracowaniach branżowych projektu wykonawczego i budowlanego. W nawiązaniu do istniejącej komunikacji na terenie wewnętrznym ZK planuje się utwardzenie terenu przy wejściach do budynku oraz opaskę wokół budynku. Istniejący stan zagospodarowania. Teren inwestycji obejmuje działkę 270/13, obr.220, jednostka ewidencyjna 186301_1 w Rzeszowie - znajdującą się na terenie Zakładu Karnego. Dz. nr ew.: 270/13 sąsiaduje bezpośrednio z drogą urządzoną na dz. 166. Działka nr ew.: 270/13 jest uzbrojona. Przebiegają przez nią sieci elektroenergetyczna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Na terenie działki nie ma drzew i krzewów. Teren objęty opracowaniem jest płaski. Na terenie działki nr ew.: 270/13 - po zewnętrznej stronie muru otaczającego Zakład Karny - wzdłuż drogi - znajdują się miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Projektowane zagospodarowanie działki. Na działce projektuje się budynek poczekalni dla odwiedzających. Jest to budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Zasilanie budynku w energię elektryczną będzie realizowane na bazie istniejącego przyłącza do sieci elektroenergetycznej. Instalacja grzewcza w budynku zasilana będzie z istniejącej zewnętrznej doziemnej instalacji ciepłowniczej zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego, poprzez zaprojektowane przyłączenie do projektowanego obiektu. Dostawa wody do budynku będzie realizowana z istniejącej zewnętrznej doziemnej instalacji zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego. Ścieki z budynku odprowadzane będą poprzez zaprojektowaną doziemną instalację kanalizacji sanitarnej do istniejącej studzienki na kolektorze. Odprowadzanie wód deszczowych z połaci dachowych i terenów utwardzonych do istniejących na działce studzienek kanalizacji deszczowej. Wjazd na działkę odbywa się poprzez istniejący zjazd publiczny z ul. Załęskiej urządzonej na działce nr ew.: 166 w Rzeszowie. Odpady komunalne są gromadzone w specjalnych pojemnikach zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego skąd są odbierane przez licencjonowanego odbiorcę. W ramach projektowanej inwestycji nie przewiduje się istotnej niwelacji terenu. Budynek zalicza się do I kategorii geotechnicznej. Warunki gruntowe określa się jako proste. Masy ziemne z wykopów budowlanych należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Bilans terenu. Teren inwestycji obejmuje fragment działki nr ew.: 270/13. Powierzchnia zabudowy wynosi: 342,24 m?. Powierzchnia całkowita projektowanego budynku: 610,37 m?. Kubatura brutto: 3150 m?. Powierzchnia użytkowa: 505,60 m?. Wyposażenie: - wyposażenie stałe i ruchome określone dokumentacją projektową. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, będące integralną częścią SIWZ tj.: a)projekt budowlany, b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c)projekty wykonawcze, d)przedmiary robót (pomocniczo), e)projekt umowy. INFORMACJE OGÓLNE, 1)Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2)Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4)Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. 5)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7)Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8)Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 9)Zamówienie może być realizowane z udziałem Podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany podać w swojej ofercie, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy Podwykonawcom do wykonania. 10)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację zadania. 11)Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w 2 etapach: I - obejmuje swoim zakresem wykonanie całości robót przewidzianych dokumentacją, II - obejmuje uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA, 1)Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 2)Wykonawca może dokonać oględzin miejsca prowadzenia robót. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z zaniechaniem Wykonawcy dotyczącym zarówno faktu nie zapoznania się z dokumentacją postępowania, jak i nie dokonania oględzin w miejscu prowadzenia robót. Koszty dokonania oględzin terenu budowy poniesie Wykonawca. Termin oględzin należy uzgodnić z Panem Jackiem Kocembą - tel. 017 85 80 711. Wykonawca zgłaszający się do oględzin placu budowy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości. 3)W przedstawionych projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykazano materiały, urządzenia i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako zaakceptowane przez Zamawiającego. 4)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne spełniające parametry techniczne i lub funkcjonalne określone w dokumentacji przetargowej w niżej podanych przypadkach: a)na etapie składania oferty: W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, (kart katalogowych, aprobat technicznych, atestów itp.) potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności oferty z SIWZ. b) na etapie realizacji robót: W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wniosku na piśmie o zgodę zastosowania rozwiązania równoważnego wraz z stosownymi dokumentami, (karty katalogowe, aprobaty techniczne, atesty itp.) potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności rozwiązania z dokumentacją projektową. Wniosek o którym mowa wyżej wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 5)W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 6)Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i podlegają przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. 7)Wykonawca opracuje harmonogram realizacji prac, w którym określi czas realizacji poszczególnych etapów robót. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi rzeczowo-finansowy harmonogram realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 8)Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiotu zamówienia - roboty budowlane i zamontowane urządzenia - licząc od daty odbioru końcowego robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, przepisami i zasadami wiedzy technicznej i ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z zaakceptowanym projektem wykonawczym, wymaganiami specyfikacji technicznych, projektu organizacji robót. 9)Ochrona i utrzymanie terenu budowy. a)Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót, od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. Przez cały ten okres urządzenia lub ich elementy będą utrzymane w sposób satysfakcjonujący Zamawiającego. Może on wstrzymać realizację robót jeśli w jakimkolwiek czasie Wykonawca zaniedbuje swoje obowiązki konserwacyjne. b)W trakcie realizacji robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i utrzyma wszystkie niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia ruchu i urządzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo na terenie budowy. PONADTO WYKONAWCA: - Wykona podwyższenie istniejącego ogrodzenia zewnętrznego wykonanego z materiału pełnego poprzez zamontowanie w koronie tego wygrodzenia siatki ostrzowej o wysokości ok. 3 m zwieńczonej odkosem z przestrzennego zwoju ostrzowego o średnicy 73 cm. Podwyższenie tego wygrodzenia powinno być wykonane na odcinku od ściany budynku istniejącej poczekalni dla osób odwiedzających w kierunku wieżyczki ochronnej nr 2 ok. 6 m poza obrys planowanego nowo budowanego budynku. - Wygrodzi część parkingu na zewnątrz jednostki na odcinku od poczekalni dla osób odwiedzających w kierunku wieżyczki ochronnej nr 2 ok. 6 m poza obrys planowanego nowo budowanego budynku. Wygrodzenie należy wykonać z siatki ogrodzeniowej. - Wygrodzi teren budowy od strony budynku administracji oraz od strony wygrodzenia ochronnego (wieżyczka ochronna nr 2). Ogrodzenie winno być wykonane od ogrodzenia z siatki oczkowej przy pasie ochronnym do wygrodzenia wewnętrznego wykonanego z materiału pełnego wygradzającego teren ścisły jednostki. - Wykona w murze wygrodzenia bramę wjazdową. Nad bramą wykona odkos z przestrzennego zwoju ostrzowego o średnicy 73 cm. c)Wykonawca będzie także odpowiedzialny do czasu zakończenia robót za utrzymanie wszystkich reperów i innych znaków geodezyjnych, istniejących na terenie budowy i w razie ich uszkodzenia lub zniszczenia do odbudowy na własny koszt. d)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca poda ten fakt do wiadomości zainteresowanych użytkowników terenu w sposób ustalony z Zamawiającym. Wykonawca umieści, w miejscach i ilościach określonych przez Zamawiającego, tablice podające informacje o zawartej umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10)Ochrona własności i urządzeń: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji naziemnych i podziemnych urządzeń znajdujących się w obrębie placu budowy, takich jak: rurociągi, kable, etc. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca potwierdzi u odpowiednich władz, które są właścicielami instalacji i urządzeń, informacje podane na planie zagospodarowania terenu dostarczonym przez Zamawiającego. Wykonawca spowoduje żeby te instalacje i urządzenia zostały właściwie oznaczone i zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie realizacji robót. W przypadku, gdy wystąpi konieczność przeniesienia instalacji i urządzeń podziemnych w granicach placu budowy, Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zamiarze rozpoczęcia takiej pracy. b) Wykonawca natychmiast poinformuje Zamawiającego o każdym przypadkowym uszkodzeniu tych urządzeń lub instalacji i będzie współpracował przy naprawie, udzielając wszelkiej możliwej pomocy, która może być potrzebna dla jej przeprowadzenia. c)Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakiejkolwiek szkody spowodowane przez jego działania w instalacjach naziemnych i podziemnych, pokazanych na mapach do celów projektowych. 11)Ochrona środowiska w trakcie realizacji robót. W trakcie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany znać i stosować się do przepisów zawartych we wszystkich regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. W okresie realizacji, do czasu zakończenia robót, Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne kroki, żeby stosować się do wszystkich przepisów i normatywów w zakresie ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem, będzie unikać działań szkodliwych dla innych jednostek występujących na tym terenie w zakresie zanieczyszczeń, hałasu lub innych czynników powodowanych jego działalnością. 12)Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. a)Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa. Zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne, oraz odpowiednie wyposażenie i odzież wymaganą dla ochrony życia i zdrowia personelu zatrudnionego na placu budowy. Uważa się, że koszty zachowania zgodności z wspomnianymi powyżej przepisami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia są wliczone w cenę umowną zamówienia. b)Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego na placu budowy, we wszystkich urządzeniach maszynach i pojazdach oraz pomieszczeniach magazynowych. Materiały łatwopalne będą przechowywane zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, w bezpiecznej odległości od budynków i składowisk, w miejscach niedostępnych dla osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty powstałe w wyniku pożaru, który mógłby powstać w okresie realizacji robót lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. c)Użycie materiałów, które wpływają na trwałe zmiany środowiska, ani materiałów emitujących promieniowanie w ilościach wyższych niż zalecane w projekcie nie będzie akceptowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach