Przetargi.pl
„Budowa budynku ośrodka zdrowia z apteką na działkach nr 58/5 i 59/4 AM-1 obręb Prusice” Etap pierwszy: prace przygotowawcze i roboty budowlane do stanu „zero”

Prusickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Prusice, Żmigrodzka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 312 62 91, , fax. 71 312 51 66
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prusickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
    Żmigrodzka 22
    55-100 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 312 62 91, , fax. 71 312 51 66
    REGON: 93025840200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl Zamówienia Publiczne/zakładka Gminne Jednostki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku ośrodka zdrowia z apteką na działkach nr 58/5 i 59/4 AM-1 obręb Prusice” Etap pierwszy: prace przygotowawcze i roboty budowlane do stanu „zero”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wykonanie Etapu pierwszego robót budowlanych polegających na wykonaniu prac przygotowawczych i robót budowlanych do stanu „zero” dla inwestycji pn. „Budowa budynku ośrodka zdrowia z apteką na działkach nr 58/5 i 59/4 AM-1 obręb Prusice” w następującym zakresie: 1) prace przygotowawcze, obejmujące: zagospodarowanie placu budowy, usunięcie drzew, zdjęcie i spryzmowanie humusu pozostałości humusu, oraz prace geodezyjne w szczególności wytyczenie budynku, 2) roboty ziemne, obejmujące wykopy i przekopy pod fundamenty i inne niezbędne do zrealizowania zakresu zamówienia, 3) roboty budowlane konstrukcyjne, obejmujące w szczególności ławy fundamentowe, ściany fundamentowe, wylewka betonowa (10 cm B10), 4) roboty budowlane izolacyjne, w tym hydroizolacyjne i termoizolacyjne, 5) roboty budowlane instalacyjne, w tym kanalizacja podposadzkowa parteru i rura osłonowa (pod fundamentem) dla przyłączą wody. 2. W/w roboty budowlane powinny być wykonane w następującej ilości: lp Rodzaj robót Jedn. miary ilość 1. Roboty geodezyjne (wpis do DB, wytyczenie) 1. Usunięcie drzew szt. 9 2. Zebranie (częściowe) spycharką humusu i spryzmowanie m2 800 3. Wykopy i przekopy pod fundamenty m3 66,91 4. Podkłady betonowe B-10 m3 21,2 5. Ławy fundamentowe C25/30 m3 48,66 6. Izolacje przeciwwilgociowe 2 x papa na gorąco m2 212 7. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych 24 cm m3 46,52 8. Izolacje przeciwwilgociowe pionowe ścian fundamentowych m2 641,52 9. Izolacje cieplne ścian fundament. 10 cm styrodur bez siatki metalowej m2 88,819 10. Folia fundaline na sucho (izolacja pionowa) m2 184,47 11. Zasypanie kruszywem (piachem) przestrzeni poniżej stanu „0” i zagęszczenie m3 732,68 12. Hydroizolacja (izolacja pozioma) m2 610,57 13. Wylewka betonowa stan „0” beton B10 m3 61,057 14. Kanalizacja podposadzkowa i rura osłonowa przyłącza wodociągowego wg projektu 3. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej prawem budowlanym w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach