Przetargi.pl
Budowa budynku na Osiedlu Obrońców Pokoju (2)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku na Osiedlu Obrońców Pokoju (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem inwestycji jest: • Budowa budynku niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w zakresie: - Stanu zerowego - roboty ziemne (wykonanie wykopu), fundamenty, ściany podziemia, izolacje fundamentów i ścian podziemia (przeciwwilgociowe); - Stanu surowego - ściany nadziemna, ścianki działowe (z wyłączeniem wykonanych na sucho), konstrukcja dachu, pokrycie dachu, rynny i rury spustowe, podłoża i kanały wewnątrz budynku, izolacja nadziemna przeciwwilgociowa, cieplna i przeciwdźwiękowa, warstwy wyrównawcze pod posadzki (bez warstwy wykończeniowej); - Instalacji i urządzeń technicznych - instalacje i urządzenia kanalizacyjne, wodociągowe i gazowe: a) instalacja wodociągowa (rozprowadzenie do zaworów, bez białego montażu), b) instalacja ppoż. - wodna instalacja hydrantowa zakończona skrzynką wraz z wyposażeniem, c) instalacja sanitarna i kanalizacyjna (wraz z okablowaniem do armatury bezdotykowej, bez białego montażu); - Instalacji i urządzeń zaopatrzenia w ciepło: a) instalacja CO (piony CO wraz z gałązkami do zaworów, wraz z zaworami), b) źródło ciepła; - Instalacji i urządzeń techniki wentylacyjnej: a) wentylacja mechaniczna - kompletna; - Instalacji i urządzeń elektroenergetycznych: a) tablice rozdzielcze, b) instalacja oświetleniowa (okablowanie i przygotowanie wypustów oświetleniowych), c) instalacja gniazd wtykowych( okablowanie i przygotowanie miejsc pod gniazdka), d) instalacja siłowa (okablowanie i przygotowanie pod gniazda siłowe), e) instalacja odgromowa; - Instalacji i urządzeń teletechnicznych i techniki informatycznej: a) instalacje alarmowe, dozoru i sygnalizacji - instalacja przyzywowa i domofonowa(okablowanie i przygotowanie pod gniazda, b) instalacje strukturalne - instalacje telefoniczne i internetowe( okablowanie i przygotowanie pod gniazda); - Instalacji zewnętrznych - przyłącza do budynku oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. II. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: 1. Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1206/2017 z dnia 13.09.2017 r. 2. Dokumentacja projektowa i STWiORB sporządzone przez firmę DIPRA Paweł Rajtor, z siedzibą przy ul. Granicznej 51/2 w Gliwicach, na które składają się: - Projekt architektoniczno - budowlany, - Projekt konstrukcyjny, - Instalacje zewnętrzne, - Instalacje wewnętrzne, - Instalacje wentylacji, - Instalacje źródła ciepła i wewnętrznej instalacji gazu, - Instalacje ogrzewania, - Instalacje elektryczne, - Przedmiary robót, - Specyfikacje techniczne. UWAGA: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. 2.Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 3. Dla przedmiotowych robót została wydana decyzja o pozwoleniu na ich realizację. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w ww. decyzji o pozwoleniu na budowę. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Zakres robót budowlanych objęty niniejszym zamówieniem w związku z swoją działalnością (opieki zdrowotnej) przystosowany będzie dla osób niepełnosprawnych poprzez: zniwelowanie różnicy poziomów pomiędzy podłogą w budynku a terenem wejścia, odpowiednie wymiary przedsionka dogodne do ruchu niepełnosprawnych, zastosowanie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych z progiem do 2 cm oraz szerokością minimum 0,9m, zapewnienie odpowiednich przestrzeni manewrowych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, zastosowanie w toaletach dla niepełnosprawnych drzwi bezprogowych. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesiące, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesiące, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równoważny okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach