Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi przy ulicy Parkowej w Ostrowcu Świętokrzyskim

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi przy ulicy Parkowej w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 18 lokalami socjalnymi wyposażonymi w: instalację elektryczną, centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej. W budynku zaprojektowano: 6 mieszkań dwupokojowych o powierzchni 52,73 m² każde (kuchnia, łazienka, 2 pokoje, przedpokój), 12 mieszkań jednopokojowych o powierzchni 36,18 m² każde (kuchnia, łazienka, pokój, przedpokój). Projektowany budynek mieszkalny zlokalizowany jest w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Parkowej na działkach o nr ewid. 38/5, 38/6, 38/9 (Obr. 41 ark.4), zgodnie z pozwoleniem na budowę decyzja Nr 429/2015 z dnia 30.10.2015r. W ramach przedmiotowego zadania przewidziano również wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej (oświetlenie zewnętrzne, zasilanie przepompowni wód drenażowych), przyłączy (kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wodociągu, drenażu opaskowego, energii elektrycznej), robót związanych z zagospodarowaniem terenu (20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych, drogi dojazdowej, chodnik, plac gospodarczy, opaska budynku, podejścia, podesty klatek schodowych, osłona śmietnikowa, zieleń, nasadzenia, urządzenia zabawowe, wykonanie robót rozbiórkowych zgodnie z dokumentacją projektową. Parametry techniczne budynku: Długość - 30,76m, Szerokość - 13,40m, Wysokość - 11,10m, Powierzchnia zabudowy - 366,00m², Powierzchnia całkowita netto - 1091,08m², Powierzchnia użytkowa - 745,08m², Kubatura - 4126,41m³. Wykonawca uzyska ostateczną i prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. Do obowiązku Wykonawcy będzie należało również spełnienie wymogów dotyczących badań archeologicznych zgodnie z decyzją konserwatorską Nr 2390/2016 z dnia 21.01.2016 roku, znak: WUOZ5134.1042.25.2.2015A_2016A określającą zakres i rodzaj przewidzianych opracowanym programem badań archeologicznych dla przedmiotowej inwestycji. 1.3 Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na 60 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem rękojmi - maksymalny 84 miesiące, co znalazło odbicie w zastosowanych kryteriach wyboru najkorzystniejszej oferty. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Program badań archeologicznych związanych z budową wielorodzinnego budynku załącznik nr 5 do SIWZ 3) Przedmiary robót - załącznik nr 6 do SIWZ 4) Projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ 5) Projekty wykonawcze załącznik nr 8 do SIWZ 6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ 7) Pozwolenie na budowę – Decyzja nr 429/2015 załącznik nr 10 do SIWZ 8) Decyzja Konserwatora Zabytków nr 2390/2016 załącznik nr 11 do SIWZ Uwaga: Przedmiary robót nie stanowią wyłącznej podstawy do wyceny robót, jest elementem pomocniczym przy sporządzaniu oferty. 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 3.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Są to następujące czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: 1) robotników budowlanych wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, tj. ziemnymi, fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji murowanych, żelbetowych, konstrukcji dachu, pokrycia i izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, 2) pracownik prowadzący (brygadzista) w okresie realizacji wskazanych robót. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w załączniku nr 2 w § 8 „Wzoru umowy”. 4. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 04.09.2018 r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach