Gmina Gniewkowo ogłasza przetarg
- Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. 17 Stycznia 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3543014 , fax. 052 3543037
- Data zamieszczenia: 2015-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniewkowo
ul. 17 Stycznia 11 11
88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3543014, fax. 052 3543037
REGON: 09235074800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi przy ulicy Cmentarnej 2 w Gniewkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego -Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi przy ulicy Cmentarnej 2 w Gniewkowie-. 2) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie: a) wodociągu z przyłączami, b) kanalizacji sanitarnej z przyłączami, c) kanalizacji deszczowej z drenażem, d) wewnętrznych linii zasilających obiekty w energię elektryczną (wlz), e) oświetlenia terenu działek, f) urządzenie (zagospodarowanie) terenu, na który składają się: - wykonanie komunikacji wewnętrznej terenu: - droga wewnętrzna, - dojścia i wejścia do budynku, - miejsca postojowe, - wykonanie miejsca na gromadzenie odpadów komunalnych, - rozbiórka istniejących zabudowań gospodarczych w zakresie przygotowania programu rozbiórki dla części usytuowanej na działce nr 73/14 oraz projektu budowlanego dotyczącego zabezpieczenia części obiektu zlokalizowanego na działce sąsiedniej. 3) Dla w/w zakresu robót budowlanych Wykonawca winien opracować niezbędną dokumentację projektowo-kosztorysową oraz uzyskać wymagane uzgodnienia i pozwolenia. 4) Dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) projekt koncepcyjny (zawierający: zagospodarowanie terenu, rzuty kondygnacji, elewacje, przekroje, opis techniczny) w formie papierowej w ilości 2 egzemplarzy + w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD, b) program rozbiórki oraz projekt budowlany zabezpieczenia konstrukcji obiektu gospodarczego - 6 egzemplarzy w formie papierowej + 2 egzemplarze w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD, c) wielobranżowy projekt budowlany w formie papierowej w ilości 6 egzemplarzy + 2 egzemplarze w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD, d) wielobranżowe projekty wykonawcze w formie papierowej w ilości 4 egzemplarzy + 2 egzemplarze w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD, e) kosztorysy inwestorskie w formie papierowej w ilości 2 egzemplarzy + w formie elektronicznej w formacie ATH lub KST lub RDS na płycie CD, f) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w formie papierowej w ilości 3 egzemplarzy + w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD, g) przedmiary robót w formie papierowej w ilości 2 egzemplarzy + w formie elektronicznej w formacie ATH lub KST lub RDS na płycie CD, h) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych w formie papierowej w ilości 2 egzemplarzy + w formie elektronicznej w formacie PDF i EXEL na płycie CD, i) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę (lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych) oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5) W zakresie prac objętych umową Wykonawca zobowiązuje się: a) uzyskać mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500 do celów projektowych, b) uzyskać warunki techniczne przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), c) przygotować dokumenty do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o rozbiórkę istniejących budynków, decyzję o pozwoleniu na budowę /lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych i inne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), d) dokonywać uzupełnień i usuwać wady we wnioskach i dokumentach wymienionych w punkcie 3 w przypadkach, gdy będzie domagał się tego organ wydający decyzję, e) przenieś na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego) - załącznik nr 9 i 10 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznacza wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewkowo.bipgmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 125/P/2016
Dodano: 2016-07-27 - 122/P/2016
Dodano: 2016-07-27 - 119/P/2016
Dodano: 2016-07-26 - 116/P/2016
Dodano: 2016-07-26 - 114/P/2016
Dodano: 2016-07-26 - Prace geodezyjne i kartograficzne obejmujące tereny kompleksów wojskowych położonych w woj. łódzkim oraz kujawsko-pomorskim.
Dodano: 2016-07-25 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ BUDYNKU HANGARU NA ŁODZIE WRAZ Z TRYBUNĄ NA TORZE REGATOWYM W BRDYUJŚCIU PRZY UL. WITEBSKIEJ W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-19 - 112/P/2016
Dodano: 2016-07-19 - 103/P/2016
Dodano: 2016-07-08 - 100/P/2016
Dodano: 2016-07-05