Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach 971/4, 969/31, 968/1 w Szczuczynie

Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 272 50 25 , fax. 86 273 53 20
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Sienkiewicza 15
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 272 50 25, fax. 86 273 53 20
    REGON: 45001055300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach 971/4, 969/31, 968/1 w Szczuczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie przewiduje budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 15 lokalami komunalnymi oraz zapleczem technicznym w postaci węzła cieplnego. Obiekt nieregularny w kształcie oparty w rzucie na literze L nie będzie podpiwniczony. Obiekt projektuje się jako trzykondygnacyjny, z czego trzecią kondygnację stanowić będzie poddasze użytkowe. Całość ma być wykonana w technologii tradycyjnej, murowanej. Program funkcjonalny projektowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego zakłada wydzielenie 15 mieszkań, w tym pięciu mieszkań jednopoziomowych i 10 dwupoziomowych. W rzucie przyziemia dodatkowo planuje się wydzielenie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego obsługującego cały budynek. Wszystkie mieszkania posiadają dostęp bezpośrednio z zewnątrz budynku. Dojście na piętro zapewnione jest poprzez projektowaną galerię zewnętrzną. Galeria i balkony oraz tarasy wykończone. Część parteru została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych: - pochylnia zewnętrzna o szerokości pasa ruchu 120cm i nachyleniu 7% z obustronnymi poręczami, między którymi odstęp wynosi 110cm. - 1 mieszkanie na parterze jest dostępne dla osób niepełnosprawnych. Elewacje budynku w kolorze białym i szarym, na fragmentach wykończone tynkiem imitującym deskę szalówkę w kolorze złocisto-brązowym oraz tynkiem w kolorze beżowym. Dach pokryty blacho-dachówką w kolorze ceglasto-czerwonym, cokół obłożony płytkami klinkierowymi w kolorze grafitowym. Balustrady zgodnie z dokumentacją techniczną. W zakres inwestycji wychodzi dodatkowo: - wykonanie przyłącza wodociągowego, - rozbudową istniejącej doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza instalacji ciepłowniczej, - wykonanie zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej od złącza kablowego wraz z montażem tablicy RG+TL wraz z uzyskaniem uzgodnień z PGE Łomża. - utwardzenie dojść, dojazdów i miejsc parkingowych. Wykończenie mieszkań: stan deweloperski tj. - tynki w środku, - ściany wygładzone, pokryte jedną warstwą białej farby, - sufity poddasza z płyt G-K, - zamontowane drzwi wejściowe do mieszkania, - zamontowane okna i parapety (wewnętrzne z konglomeratu i zewnętrzne), - wylewka podłogowa, - instalacja c.o. zamontowane grzejniki wraz z głowicami (w tym w łazienkach) zgodnie z zestawieniem w dokumentacji, - zamontowane kratki wentylacyjne, - zamontowane zestawy pomiarowe (liczniki zimnej wody), zawory przy spłuczkowe i w miejscu montażu pralki i zmywarki, - zamontowane zabezpieczenia elektryczne, zamontowane dzwonki, gniazdka i włączniki prądowe, gniazdka TV, internetowe, - schody wewnętrzne (w mieszkaniach wielopoziomowych) systemowe wraz z balustradami i stopniami z elementów drewnianych. Roboty należy wykonać podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanej decyzji o pozwolenie na budowę nr 57/2018 z dnia 28.03.2018r. wydane przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ – projekt umowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108). Są to następujące czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych – minimum 4 osób (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): • czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, układanie kostki brukowej betonowej w okresie realizacji wskazanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym wykonania robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych), za każdy ujawniony przypadek. 5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 24 kwietnia 2018r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach