Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna

Urząd Miejski w Skwierzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 66440 Skwierzyna, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7 216 529
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Skwierzynie
    ul. Rynek 1
    66440 Skwierzyna, woj. lubuskie
    tel. 095 7 216 529
    REGON: 52997690921
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna. Zadanie współfinansowane jest ze środków pochodzących z budżetu państwa za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego w ramach programu „Wsparcie budownictwa socjalnego z Funduszu Dopłat”. Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, czterokondygnacyjnego, dwuklatkowego, niepodpiwniczonego. W budynku znajdować się będą 22 mieszkania, z czego mieszkania znajdujące się na parterze są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. Na parterze zaprojektowano komórki lokatorskie, które przypisane zostaną do danego mieszkania. Pomieszczenie techniczne z osobnym wejściem, przeznaczone dla całego budynku znajduje się w części południowo –zachodniej. Zakres wskazanej inwestycji obejmuje: • Przygotowanie terenu pod inwestycję (niwelacja spadku terenu, wycinka krzewów znajdujących się na działce, przeniesienie blaszanych garaży, rozbiórka betonowych elementów); • Wykonanie przyłączy; • Wykonanie stóp oraz ław fundamentowych pod projektowany budynek oraz schody zewnętrzne i pochylnie dla niepełnosprawnych; • Roboty murarskie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych, wewnętrznych, działowych; • Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; • Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grafitowym; • Docieplenie w strefie cokołu i poniżej terenu styropianem; • Docieplenie podłogi na gruncie płytami XPS ; • Docieplenie połaci dachowej; • Tynkowanie elewacji; • Roboty dekarskie; • Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien, rur spustowych; • Wykonanie robót ziemnych dla drogi pożarowej, chodników, parkingów; • Wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, drogi pożarowej, parkingów; • Wykonanie nawierzchni chodników drogi pożarowej oraz parkingów; • Roboty wykończeniowe; • Przygotowanie terenu wokół budynku ; • Wykonanie instalacji odgromowej. PODSTAWOWE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚCI BUDYNKU: • powierzchnia działki: 2486,12 m2 • powierzchnia zabudowy: 418,65 m2 • Ilość mieszkań: 22 • Liczba miejsc parkingowych na działce: 14 + 4 (przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami) • wysokość budynku: 14,05 m • wysokość kondygnacji: 2,60 m • powierzchnia netto budynku: 1305,54 m2 • szerokość elewacji: 15,86m ( 13,84m w miejscach węższych) • długość elewacji: 28,91 m • Ilość kondygnacji nadziemnych: 4 Uwagi: a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób. c/ wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska. d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Zakres robót zgodny jest z załączonymi do niniejszej SIWZ przedmiarami robót, a także dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Załączone do SIWZ przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów, uwzględniając całość zakresu robót. Zawarte w załączonych przez Zamawiającego przedmiarach robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego kosztorysom sporządzonym przez Wykonawcę i zawartych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych. Uwagi ogólne: Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. W dokumentacji, przedmiarach robót – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji. Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji murowych, żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Zgodnie z § 2 ust. 10 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na: a) czynnościach związanych z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji murowych, żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 10 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t.). 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Skwierzyna. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Skwierzyna w banku Bank Spółdzielczy w Santoku o nr 76 83720008 0005 6166 2002 0164 z oznaczeniem: Wadium - nr referencyjny: ZP.271.7.2018 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna”, nr referencyjny: ZP.271.7.2018. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą - także przez ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach