Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2015-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą i obiektami małej architektury w Swadzimiu w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego dla celów zamieszkania socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą i obiektami małej architektury na działce nr 40/2 w Swadzimiu w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.2. Zamówienie obejmuje: ETAP 1 - opracowanie koncepcji - opracowanie koncepcji budynku mieszkalnego i zagospodarowania terenu - dwie wersje (koncepcja w formie rzutu na planie i wizualizacji, kolorowe wydruki oraz cyfrowa wersja 3D) oraz wersja trzecia ostateczna po wprowadzeniu uwag Zamawiającego. ETAP 2 - opracowanie dokumentacji projektowej: 1. Uzgodnienie dokumentacji w niezbędnych organach 2. Wykonanie projektu zagospodarowania terenu 3. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, drogowej, instalacji elektroenergetycznych, przyłącza wod-kan, instalacji wod-kan wewnętrznych i zewnętrznych, przyłącza gazu, instalacji gazowej wewnętrznej, technologii kotłowni, instalacji rtv, zieleni zewnętrznej) zapewniających realizację wszystkich prac 4. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 5. Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko - zgodnie z obowiązującymi przepisami 6. Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym wraz ze wszystkimi załącznikami Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowej: -Koncepcja ostateczna - 1 egz. - Projekt budowlany - 6 egz. - Projekty wykonawcze - 4 egz. każdej branży - Wersja elektroniczna: projekt. ETAP 3 - budowa budynku 1. Realizacja prac związanych z budową budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu 2. Udział w Radach Budowy - 1 x w tygodniu. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 3.3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, należytą starannością, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego. 3.4. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji, liczony od daty końcowego odbioru robót: - minimum 60 miesięcy na konstrukcję budynku, wszystkie jego elementy budowlane wewnętrzne i zewnętrzne, drogi, parkingi, podjazdy, chodniki, oświetlenie zewnętrzne i inne nie wymienione w powyższym wykazie elementy budynku, - 60 miesięcy na wykonane prace projektowe, - 36 miesięcy na wszystkie urządzenia techniczne zamontowane wewnątrz i na zewnętrz budynku. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3.5. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 3.6. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.7. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 71000000-8, 45000000-7, 45211000-9, 45300000-0. 3.8. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia, - zapłata opłat za składowanie odpadów, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia, - likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:Modernizacja budynku przy Pl. Metziga 25 z dostosowaniem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie projektu budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pl. Kościuszki w Odolanowie
Dodano: 2016-07-18 - BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 - GIMNAZJUM I LICEUM im. ks. PIOTRA SKARGI W SZAMOTUŁACH
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji na budowę suszarni osadów
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz Studium Wykonalności dla zadania: Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy
Dodano: 2016-06-27 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA PN.: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W LESZNIE
Dodano: 2016-06-21 - Modernizacja i remont pomieszczeń sterylizatorni w budynku Katedry i Zakładu Toksykologii w Poznaniu, ul. Dojazd 30 wraz z wykonaniem serwisu i konserwacji urządzeń w okresie gwarancji
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie I etapu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z koncepcją modernizacji układów drogowych na wskazanych obszarach wokół stacji i przystanków Poznańskiej Kolei Metropolitalnej
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie rewitalizacji ogólnodostępnych boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 62 położonej przy ulicy Druskiennickiej 32 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07