Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego przy ul. Michałowska/Sempołowskiej w Radomiu

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Waryńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 65 08 , fax. 48 362 73 02
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
    Waryńskiego 16 A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 65 08, fax. 48 362 73 02
    REGON: 670704475
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego przy ul. Michałowska/Sempołowskiej w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego ośmiokondygnacyjnego całkowicie podpiwniczonego (budynek nr 3) - przy ul. Michałowska/Sempołowskiej w Radomiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami, parkingami, ogrodzeniem zewnętrznym, śmietnikami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: 2.1. Budynek mieszkalny wielorodzinny (budynek nr 3) w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi i częściowo monolitycznymi, stropami monolitycznymi z elementami prefabrykowanymi – nadproża. Sztywność przestrzenną budynku zapewniają żelbetowe ściany piwnic, oraz częściowo kondygnacji nadziemnych, szybów windowych i klatek schodowych, słupy żelbetowe nośne i ściany murowane nośne. Budynek w całości podpiwniczony. W poziomie -1 zlokalizowano garaż podziemny, schowki garażowe, pomieszczenia gospodarcze (jeden schowek garażowy lub pomieszczenie gospodarcze dla jednego lokalu mieszkalnego), wózkownie, pomieszczenia na wodomierz, węzeł cieplny oraz pom. administracyjne. Pomieszczenia gospodarcze usytuowane będą także na kondygnacjach nadziemnych. Na parterze budynku przewidziano jedno mieszkanie przystosowane dla osoby niepełnosprawnej. Każda klatka schodowa budynku wyposażona będzie w dźwig osobowy. Budynek posiada formę rozrzeźbioną, dach płaski o nachyleniu ≈ 3% kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna w budynku – PVC, o szkleniu dwukomorowym szkłem zespolonym (dolne szklenie szkło bezpieczne laminowane 4.4.2) z profili pięciokomorowych. Ściany parteru i pięter ocieplone metodą lekko-mokrą – styropianem EPS – 80 gr. 14 cm wykończony tynkiem silikonowym. Zagospodarowanie terenu obejmuje: wykonanie chodników, dróg, parkingów, wiat śmietnikowych, placów gospodarczych, ogrodzenia zewnętrznego, ukształtowania terenu. 2.2. Przyłącze wody do budynku. 2.3. Osiedlową kanalizację sanitarną z przyłączami do budynku. 2.4. Osiedlową kanalizację deszczową z przyłączami do budynku. 2.5. Instalacje wewnętrzne c.o. (wraz z indywidualnymi wymiennikami ciepła), c.w.u., kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2.6. Drenaży opaskowych. 2.7. Wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 2.8. Instalacji teletechnicznych telewizji DVBT i satelitarnych, domofonowych, telefonicznych. 2.9. Instalacji elektrycznych i odgromowych. 2.10. Budowę dróg wewnętrznych, chodników i parkingów, oświetlenia terenu, ukształtowanie terenu, małej architektury, monitoringu, wiat śmietnikowych. 2.11. Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 2.12. Instalacje gazowe nie występują 2.13. Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych (ujętych w dokumentacji projektowej lub w przedmiarach robót) nie obejmuje wykonania w lokalach mieszkalnych: a. drzwi wewnętrznych w lokalach (należy uwzględnić jedynie drzwi zewnętrzne do danego lokalu) b. podłóg użytkowych w lokalach mieszkalnych, c. białego montażu urządzeń sanitarnych. 2.14. Zakresu prac określonych w pkt. 2.13. nie należy uwzględniać w cenie oferty! 3. Ważniejsze parametry budynku: 3.1. Kubatura – 26 224,00 m3, 3.2. Ilość mieszkań – 103 3.3. Pow. zabudowy – 1 227,00 m2, 3.4. Pow. użytkowa mieszkań – 5 730,73 m2, 3.5. Pow. całkowita kondygnacji netto – 7 128,78 m2, 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dołączone do niniejszej SIWZ i stanowią jej integralną część. 5. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową (z uwzględnieniem dokumentacji zamiennej – obowiązującej), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. UWAGA: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp – wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp., jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww. zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp i na warunkach określonych w Umowie stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności: 7.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 7.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych. 7.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń. 8. Użyte materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 9. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nieobjęte dokumentacją projektową konieczne do uwzględnienia: 9.1. Pełna obsługa geodezyjna na każdym etapie realizacji inwestycji wraz z 2 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania. 9.2. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 9.3. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a. za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, b. związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, c. innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 9.4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9.5. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy, 9.6. Uporządkowanie terenu budowy, w tym: a. usunięcie i wywiezienie karp pozostałych po wycince drzew, b. usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych. 9.7. Opracowanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynku i dla każdego lokalu, zgodnie z obowiązującymi normami na dzień zakończenia realizacji inwestycji. 9.8. Wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i obowiązujące przepisy. 9.9. Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy i próby wszelkich instalacji (w tym m.in. inspekcja telewizyjna przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej) i dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu uzyskane w obecności dostawców mediów. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: 10.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 10.2. 10.2. Wykonawca obejmie gwarancją wykonanie monitoringu i klimatyzacji na okres 3 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 10.3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 11. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 11.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru. 11.2. Wykonawca winien wygrodzić, oznaczyć i zabezpieczyć teren budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren budowy i robót czysty i nadający się do użytkowania. 11.3. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz odpadów powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 12.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. 12.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 12.4. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań i obowiązków określonych w Umowie oraz wynikających z przepisów prawa. 12.5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12.6. Inne wymagania określone we wzorze Umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 13. Wymagania dotyczące zamówienia: 13.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 13.2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji, a w szczególności zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 13.3. Użyte materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 14. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 15. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). 16. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia nie stanowi załącznika do oferty. Podlega wypełnieniu jedynie przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę. 17. Wykonawca może wystawiać faktury nie częściej niż 1 raz w miesiącu z zastrzeżeniem, że pierwszą fakturę Wykonawca złoży po wykonaniu i odebraniu robót o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie wpłaty wadium w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (w formie oryginału bądź kserokopii przelewu) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej – dokument wystawiony na rzecz Zamawiającego (w formie oryginału) 2. Wypełniony druk oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XVII ust. 4 w niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. (jeżeli dotyczy). 5. Zestawienie kosztów wg załącznika nr 4 do oferty. 6. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 2.3. SIWZ (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów) wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 8. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zamawiający informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) zamieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert. Obowiązek złożenia odpowiedniego oświadczenia w wymaganym terminie w pełni obciąża Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach