Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego w formie PPP w Wąbrzeźnie

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500 , fax. 56 688 27 48
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, fax. 56 688 27 48
    REGON: 87111878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego w formie PPP w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa, finansowanie, zarządzanie i eksploatacja budynku mieszkalnego w formie partnerstwa publiczno-prywatnego w mieście Wąbrzeźno, ul. Macieja Rataja, na działce nr 19, która stanowić będzie wkład własny Zamawiającego do przedsięwzięcia. Grunt, jaki gmina zamierza wnieść jako wkład własny do PPP zostanie przekazany partnerowi prywatnemu zwanemu dalej Wykonawcą w formie nieodpłatnego użyczenia, przy czym partner publiczny zwany dalej Zamawiającym zastrzega sobie prawo do negocjacji sposobu przekazania gruntu na etapie dialogu konkurencyjnego. Zakres inwestycji obejmuje także zagospodarowanie terenu wokół budynku mieszkalnego, a w szczególności wykonanie drogi, chodnika, placu zabaw, wiaty na śmietnik oraz odwodnienie terenu. Budowa budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu obejmuje między innymi: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego ; Budowę zaprojektowanego budynku; Wykonanie infrastruktury technicznej, tj. między innymi: przyłącza wody i sieć wodociągowa ppoż., przyłącza kanalizacji sanitarnej, oświetlenia budynku; Zagospodarowanie terenu: śmietnik, plac zabaw, zieleń, roboty odwodnieniowe; Budowę drogi osiedlowej i chodnika. Przewidywane dane wielkościowe przedmiotowej inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok. 570,00 m2; Powierzchnia użytkowa mieszkań - ok. 1010,00 m2; Kubatura budynku - ok. 6 154,00 m3; Liczba mieszkań w budynku - 30 (w tym: 10 mieszkań jednopokojowych o pow. ok. 25 m2, 15 mieszkań dwupokojowych o pow. ok. 35 m2 oraz 5 mieszkań dwupokojowych o pow. ok. 45 m2). Zgodnie z art. 31 ust. 2 Prawa zamówień publicznych zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany przez zamawiającego w programie funkcjonalno - użytkowym, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego. Zakres prac projektowych i robót budowlanych może zostać zmieniony podczas dialogu konkurencyjnego. Zakres tych prac zostanie doprecyzowany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą Zamawiający przekaże po zakończeniu dialogu konkurencyjnego Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. W trakcie dialogu konkurencyjnego ustalony zostanie również ostateczny czas realizacji przedsięwzięcia. Zamawiający zakłada, że maksymalnie umowa zostanie zawarta na 240 miesięcy. Eksploatacja i zarządzanie budynkiem mieszkalnym, będące przedmiotem zamówienia, obejmują między innymi następujące czynności: przygotowanie lokalu do zasiedlenia w przypadku zmiany najemcy, usuwanie awarii, przegląd wraz z konserwacją pieca gazowego. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem należności za lokale, sporządzanie sprawozdań statystycznych, prowadzenie spraw związanych z wystawianiem faktur i rachunków, rozliczenie opłaty za dostawę zimnej i ciepłej wody, opłaty za usuwanie nieczystości stałych i ciekłych, innych opłat dotyczących eksploatacji budynków i lokali,organizację i nadzór nad konserwacją i remontem instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej, wentylacyjnej, spalinowej, itp.; usuwanie awarii, organizowanie i nadzorowanie konserwacji, bieżących remontów i innych prac zleconych na terenie zasobów oraz uczestniczenie w odbiorze tych prac,prowadzenie książki obiektu budowlanego, organizowanie i wykonanie przeglądów technicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,przygotowywanie dokumentów do zawierania w imieniu zamawiającego umów na dostawę energii elektrycznej, wywóz nieczystości, usługi kominiarskie, dostawę wody i odbiór ścieków, organizację ubezpieczenia mienia wraz z uczestnictwem w wyborze ubezpieczyciela,dekorowanie budynków flagami narodowymi w okresie świąt państwowych na koszt wykonawcy wraz z zakupem flag,umieszczanie w budynkach regulaminu porządku domowego, instrukcji Ppoż. Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach oraz na terenach przyległych w szczególności : utrzymanie czystości w częściach wspólnych budynku, utrzymanie czystości, porządku i estetyki na terenach przyległych do budynku, (obejmuje ono między innymi koszenie trawników, przycinanie gałęzi krzewów, wygrabianie liści, usuwanie śmieci z pojemników znajdujących się przed budynkami, usuwanie śmieci zalegających przy kontenerach na odpady itp. , usuwanie skutków gołoledzi, odśnieżanie i oczyszczanie terenów przy budynkach w okresie zimowym wraz z dojściem do śmietników oraz klatek schodowych , stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu, lodu lub innych zabrudzeń, organizacja oczyszczania urządzeń burzowych (kratek oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych i terenach przynależnych, oczyszczanie studzienek wodomierzowych), utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami bieżące utrzymanie czystości na chodnikach, organizowanie i przeprowadzanie deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji. zabezpieczanie materiałów i sprzętów niezbędnych do wykonania czynności wymienionych w powyższych punktach. Zakres obowiązków Partnera prywatnego w ramach eksploatacji i administrowania budynkiem może zostać zmieniony w wyniku negocjacji prowadzonych w ramach dialogu konkurencyjnego. Zakres tych czynności zostanie doprecyzowany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą Zamawiający przekaże po zakończeniu dialogu konkurencyjnego Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113144
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od Wykonawców zaproszonych do składania ofert. Szczegółowe wymagania w zakresie wadium określone będą w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość opłaty za dostępność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=12959920544d3f44f6a8f5e
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach