Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg
- Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
- Data zamieszczenia: 2016-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
ul. Dąbrowskiego 43 43
69-108 Cybinka, woj. lubuskie
tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
REGON: 97003992700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśniczego - zagroda Leśnictwa Maszewo wraz z dobudowanym budynkiem garażowo-gospodarczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki wraz z kancelarią leśniczego, oraz dobudowanym budynkiem garażowo-gospodarczym, wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym budowę osłony śmietnikowej, zjazd na działkę z drogi wojewódzkiej nr 138 (dz. 392), komunikację wewnętrzną (drogi, chodniki), ogrodzenie a także uzbrojenie terenu w przyłącze wody, kanalizację sanitarną, przyłącze energetyczne i teletechniczne, wewnętrzną linię zasilającą (WLZ) od projektowanego na granicy działki złącza energetycznego do budynku, linię zasilającą bramofon. 2. Budynek leśniczówki zaprojektowany w konwencji tradycyjnej, murowany, parterowy, z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym konstrukcji drewnianej, pokrytym dachówką ceramiczną. Elewacja z drewnianymi elementami - imitacją szachulca (muru pruskiego) 3. DANE LICZBOWE BUDYNKU 3.1. Długość w poziomie parteru ( L ) - 12,55 m 3.2. Szerokość w poziomie parteru ( S ) - 12,25 m 3.3. Wysokość ( H ) - 8,20 m 3.4. Ilość kondygnacji : parter + poddasze użytkowe 3.5. Powierzchnia użytkowa - 99,80 m2 3.6. Powierzchnia kancelarii z zapleczem - 21,00 m2 3.7. Powierzchnia pom. Pomocniczych - 13,90 m2 3.8. Powierzchnia netto wszystkich pomieszczeń - 138,40 m2 3.9. Powierzchnia zabudowy budynku mieszkalnego - 106,50 m2 3.10. Kubatura ( V ) - 609,50 m3 Szczegółowy opis nieruchomości oraz prac znajduje się w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, oraz w przedmiarach robót) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ 3.2. Całość prac została podzielona na dwa etapy Etap I obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty budowlane - stan surowy otwarty (budynek mieszkalny oraz budynek garażowy) obejmujący wykonanie następujących robót: Budynek mieszkalny - Roboty budowlane działy 1 - 14 - Roboty ziemne, ławy fundamentowe, stopy, ściany fundamentowe, wieniec ściany fundamentowej, oraz słupy żelbetowe, - Ściany konstrukcyjne parteru oraz poddasza - zewnętrzne i wewnętrzne, - Przewody kominowe i kominy nad dachem oraz ich obudowy, strop nad parterem, - Elementy konstrukcyjne żelbetowe, piętra, schody żelbetowe i betonowe wewnętrzne parteru i zewnętrzne stopnie betonowe, - Konstrukcja więźby dachowej z drewna nasyconego - Zestawienie drewna na mur pruski - Wykonanie pokrycia dachu - Uwarstwienie posadzek, uwarstwienie sufitów - Uwarstwienie sufitów dachu - Ścianki działowe wewnętrzne parteru i poddasza 2. Budynek garażowy Roboty budowlane działy 1- 8: - Roboty ziemne - budynek garażowy - Ławy fundamentowe, stopy, ściany fundamentowe i wieniec oraz słupy żelbetowe - Ściany konstrukcyjne, wieniec - Konstrukcja więźby dachowej z drewna nasyconego plus drewno klejone - Zestawienie drewna na mur pruski - Wykonanie pokrycia dachu - budynku garażowego i terenu zadaszonego - Uwarstwienie posadzek + uwarstwienie sufitów - Uwarstwienie sufitów dachu 3. Zagospodarowanie terenu - działy 1, 11, 12 - Osłona śmietnikowa - Ogrodzenie drewniane na słupkach z cegły klinkierowej na podbudowie betonowej - Ogrodzenie z siatki stalowej powlekanej, na słupkach stalowych, z podbudową betonową posadowioną ok. 80-90 cm poniżej poziomu terenu, słupki malowane w kolorze siatki - Zagospodarowanie terenu - działy 4 - 10 - roboty pomiarowe, prace przygotowawcze prace ziemne (wykonanie prac o wartości ok. 50% ) Etap II - pozostałe roboty nie ujęte w Etapie I. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany - przesunięcia części robót pomiędzy poszczególnymi etapami pod warunkiem zachowania zakresu finansowego robót. 4. W przypadku dysponowania przez Zamawiającego odpowiednimi środkami finansowymi, Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania i odbioru w roku 2016 części prac ujętych do wykonania w etapie II. 5. Wykonawca w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót. 6. Wykonawca przed rozpoczęciem robót jest zobowiązany do właściwego zorganizowania placu budowy, m.in. poprzez: - dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień - z właściwym zarządem dróg wojewódzkich, w tym opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w tym poniesienie wszelkich kosztów niezbędnych do uzyskania niezbędnych pozwoleń i za zajęcie pasa drogowego, - dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z właścicielami i zarządcami infrastruktury zlokalizowanej w obrębie prowadzonych prac (Energetyka, Telekomunikacja, Wodociągi, itp.), - właściwe zabezpieczenie terenu i placu budowy poprzez tymczasowe ogrodzenie terenu, ustawienie tablic informacyjnych, dozoru terenu budowy, - wykonanie przyłączy (energii i wody) i zabezpieczenie dostawy mediów niezbędnych do utrzymania robót. 7. Wszelkie koszty związane z zorganizowaniem placu budowy w tym opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego, wynagrodzenie lub odszkodowanie za wejście na grunt sąsiedni, koszty zabezpieczenia terenu i placu budowy (w tym wykonanie ogrodzenia tymczasowego), koszty związane z zapewnieniem wymagań BHP i sanitarnych, odszkodowania za uszkodzenia uzbrojenia terenu i istniejących urządzeń budowlanych, koszty związane z likwidacją placu budowy ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy wyłącznie materiałów nowych, posiadających wymagane prawem aprobaty techniczne bądź atesty, które zostaną zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przed ich wbudowaniem. Nie dopuszcza się stosowania materiałów z recyklingu, w szczególności kruszonego betonu, kruszywa z torowisk, itp. 9. Wszystkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w przedmiarach robót otrzymanych od Zamawiającego, a wynikające z prawa budowlanego, polskich Norm, sztuki budowlanej i dokumentacji projektowej) nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy. 10. Po zakończeniu robót budowlanych przed zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy, oraz do wyrównania stanu dróg dojazdowych użytkowanych do realizacji inwestycji do stanu nie gorszego niż przed przekazaniem placu budowy. 11. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca po zakończeniu budowy zobowiązany jest sporządzić na swój koszt dokumentację geodezyjną powykonawczą - mapę powykonawczą i złożyć w we właściwym Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej. 12. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na warunkach określonych w umowie i w karcie gwarancyjnej, stanowiących odpowiednio załączniki nr 9 i 10 do SIWZ na okres określony w ofercie - nie krótszy niż 36 miesiące od daty odbioru końcowego. 13. Ilości robót wykazane w poszczególnych pozycjach przedmiaru nie są ostateczne i zostały podane po to, aby dać wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia ofert. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości wykonanych robót obmierzonych przez wykonawcę, sprawdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i zatwierdzone przez Zamawiającego, oraz ceny jednostkowe podane w kosztorysie 14. Pozycje katalogowe wskazane w podstawie wyceny w dołączonych obmiarach robót (KNR, KNNR) stanowią pomoc przy wycenie i nie należy ich traktować, jako obowiązującej podstawy normatywnej, przy kalkulacji przez wykonawcę cen jednostkowych robót. Podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego są: 1) dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót - opis prac, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 3) ceny jednostkowe robót ustalone przez wykonawcę na podstawie kalkulacji własnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium w formie innej niż pieniężna składa się w oryginale 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BS Rzepin o/ Cybinka nr rachunku: 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 z dopiskiem: wadium przetargowe na budowę zagrody leśniczówki Maszewo 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (w kasie pokój nr 28). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.04.2016r, do godz. 9:45.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26