Przetargi.pl
Budowa budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzegu Dolnym

Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 56120 Brzeg Dolny, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 195 509
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym
    ul. Zwycięstwa 3
    56120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 713 195 509
    REGON: 93265475700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samorządowa Instytyucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzegu Dolnym
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku MiGBP w Brzegu Dolnym 2. Uwaga ogólna! Inwestorem przedsięwzięcia jest Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym a nie jak jest to opisane w PB Gmina Brzeg Dolny. Wynika to z przekazania na własność do MiGBP w Brzegu Dolnym działki nr 9/1 AM-7 w Brzegu Dolnym i Decyzji Starosty Wołowskiego nr 1/14 z dnia 03.01.2014 o przeniesieniu zatwierdzenia projektu i pozwolenia na budowę budynku na MiGBP w Brzegu Dolnym. Przedsięwzięcie pod nazwą „Budowa budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzegu Dolnym przy ul. S. Wyspiańskiego” realizowane będzie na działce nr 9/1 AM-7 na podstawie pozwolenia na budowę Decyzja nr 467/13 z dnia 17.09.2013 i Decyzji nr 1/14 z dnia 03.01.2014. Przedsięwzięcie jest częścią większego zadania pod nazwą „Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym” dotyczy tylko budowy budynku bez przyłączy, wyposażenia bibliotecznego i z ograniczonym zakresem zagospodarowania terenu. Zakres robót budowlanych określony został w załączonej Dokumentacji Projektowej, opracowanej pod kierownictwem mgr inż. arch. Bożeny Marszałkiewicz, i innych dokumentach dołączonych do SIWZ. Realizacja przedsięwzięcia obejmuje: 1) Budowę budynku biblioteki bez wyposażenia bibliotecznego budynku z dachem biologicznie czynnym i skrzydełkami bocznymi żelbetowymi dla nasypu tylnego, 2) Wykonanie elementów zagospodarowania terenu tj. drogi dojazdowej do budynku z kostki betonowej, nasypu tylnego, oświetlenia zewnętrznego terenu przy budynku, śmietnika biblioteki oraz wyrównania i posprzątania terenu budowy bez nasadzeń zieleni. Zakres robót nie obejmuje wykonania zbiorników wodnych przed elewacją budynku. 3) Budynek wyposażony zostanie w następujące instalacje: a) Instalacja zimnej wody b) C. w. z węzła ciepłowniczego. c) C. o z węzła ciepłowniczego. d) Kanalizacja sanitarna. e) Elektryczna: oświetlenia i zasilania 220 V i 380V. f) Telekomunikacyjna g) Wentylacja mechaniczna z rekuperacją. Teren budowy i teren zaplecza budowy należy na czas robót ogrodzić w sposób uniemożliwiający dostęp dla osób postronnych. Tymczasowe ogrodzenie terenu budowy jest kosztem Wykonawcy. Rozbiórka nawierzchni boiska tylko w zakresie umożliwiającym prowadzenie prac związanych z wykopem pod budynek i mur oporowy. Izolację wodną dachu biologicznie czynnego wykonać należy z papy termozgrzewalnej. Na ścianach wewnętrznych murowanych wykonać należy tynki gipsowe. Ściany betonowe od wewnątrz bez wykończenia-w stanie surowym. Ocieplenie ścian budynku z betonu płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z got. suchej mieszanki (tynk mineralny), płyty styropianowe lambda 040 grubość wg projektu). Styrodur na częściach ścian zasypanych skarpą. Roboty budowlane wykonać należy zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności przepisami prawa budowlanego i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Roboty budowlane rozpocząć należy niezwłocznie z chwilą przekazania placu budowy i zakończyć w terminie do 30 czerwca 2019 r. 3. W celach pomocniczych do dokumentacji przetargowej dołączony zostaje przedmiar robót oraz kosztorys zerowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną. 6. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. 7. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 18 SIWZ. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: – wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi oraz operatorów sprzętu; 2) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: – dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Dotyczy to także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, – Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany, w terminie 5 dni, do przedstawienia dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 2. Zamawiający nie może zwracać się ze wskazanym żądaniem częściej niż 1 raz w miesiącu. – Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę (lub podwykonawcę i dalszego podwykonawcę); 3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a: –Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanego obowiązku lub zmiany sposobu zatrudnienia określonych osób, również prawo odstąpienia od umowy i naliczenia dodatkowo kary umownej jak za nienależyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach