Przetargi.pl
„Budowa budynku kontenerowego dyspozytorni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kołobrzegu”

Komunikacja Miejska w Kołobrzegu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Solna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 517 548, , fax. 943 516 706
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska w Kołobrzegu Spółka z o.o.
    Solna 2
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 517 548, , fax. 943 516 706
    REGON: 33025568700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku kontenerowego dyspozytorni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kołobrzegu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zgodnie z dokumentacją projektową, zadania: „Budowa budynku kontenerowego dyspozytorni wraz z niezbędną infrastruktura techniczną w Kołobrzegu” z podziałem na 2 etapy w tym: ETAP 1 do 15.12.2018 1. Roboty budowlane Zakres robót obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych istniejących placów utwardzonych oraz budynku parterowego starej dyspozytorni-portierni zgodnie z planem zagospodarowania, wykonanie robót ziemnych i wykonanie prac fundamentowych dla budynku nowej dyspozytorni. 2. Instalacje sanitarne zewnętrzne Zakres robót obejmuje wykonanie przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej wg opracowań projektowych branżowych. Zamawiający wprowadza zmiany do zaprojektowanych rozwiązań polegające na: -wykonaniu dodatkowej studni końcowej Ø425 kanalizacji deszczowej typu D400 z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej o długości przykanalika 6m. 3. Instalacje elektryczne zewnętrzne Zakres robót obejmuje wykonanie przyłącza elektrycznego ZK – Zakres prac po stronie Zamawiającego 4. Instalacje gazowe zewnętrzne Zakres robót obejmuje wykonanie przyłącza gazowego – Zakres prac po stronie Zamawiającego ETAP 2 do 31.08.2019 1. Roboty budowlane Zakres robót obejmuje wykonanie robót polegających na dostawie i montażu budynku kontenerowego, modułowego, dwukondygnacyjnego (powierzchnia użytkowa 155,28m2) Wykonanie elementów wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Zamawiający wprowadza zmiany do zaprojektowanych rozwiązań polegające na: a) Pomieszczenie nr2 /pod schodami/ zostaje przeznaczone na pomieszczenie urządzeń i rozdzielni teletechnicznych i teleinformatycznych. Nie wykonuje się w tym pomieszczeniu zaprojektowanych instalacji wodno-kanalizacyjnych, b) W Pomieszczenie nr 7 należy wycenić wykonanie dodatkowej ścianki działowej bez wymagań ppoż., długości 232cm z drzwiami „80” dzielącą pomieszczenie na pół. 2. Zagospodarowanie terenu Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchnia z kostki betonowej w zakresie określonym przedmiarem, przełożenie nawierzchni z „trylinki” w zakresie określonym przedmiarem, podjazdu i schodów wejściowych; 5. Instalacje elektryczne zewnętrzne Zakres robót obejmuje wykonanie przyłącza elektrycznego od ZK do RG Zamawiający wprowadza zmiany do zaprojektowanych rozwiązań polegające na: - zamontowaniu dodatkowej zewnętrznej lampy LED 50W ukierunkowanej na wjazd na posesję, sterowanej zintegrowanym czujnikiem zmierzchu i ruchu. 3. Instalacje sanitarne wewnętrzne Instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, Zamawiający wprowadza zmiany do zaprojektowanych rozwiązań polegające na: -konieczności wykonania, dostawy i montażu zestawu klimatyzatora typu MULTISPLIT w skład którego wchodzi: • Agregat skraplający klimatyzatora o mocy 8-9,3kW • Klimatyzator ścienny o mocy 2,0kW – urządzenie wyposażone w sterownik bezprzewodowy. • Klimatyzator ścienny o mocy 3,5kW - urządzenie wyposażone w sterownik bezprzewodowy. • Klimatyzator ścienny o mocy 5,0kW - urządzenie wyposażone w sterownik bezprzewodowy. 4. Instalacje teletechniczne zewnętrzne Zakres robót obejmuje wykonanie przyłącza teletechnicznego ułożenie kabla światłowodowego i kabla telefonicznego, instalacji anten i kamer zewnętrznych wg opracowania: „Wytyczne techniczno-wykonawcze instalacji teletechnicznych i teleinformatycznych”. 5. Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne Instalacja zasilająca, wyłącznik główny, rozdzielnice elektryczne, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych i punktów zasilających, instalacje ochronne, instalacje teletechniczne i teleinformatyczne. Zamawiający wprowadza zmiany do zaprojektowanych rozwiązań polegające na: a) W ramach instalacji elektrycznych należy wykonać autonomiczną instalację gniazd 230V służącą zasilaniu komputerów, dostosowaną do sprzężenia z baterią UPS, jako oddzielne nowy obwód 15 zabezpieczony C16/ wg schematu tablicy rozdzielczej RG/. Ostateczne uzgodnienie lokalizacji poszczególnych punktów należy uzgodnić w warunkach budowy z Zamawiającym. Należy zsynchronizować prace z instalacjami teleinformatycznymi, należy stosować gniazda modułowe, zintegrowane. b) W ramach instalacji elektrycznych należy wykonać instalację gniazd 230V służącą zasilaniu klimatyzatorów jako oddzielny nowy obwód 16 zabezpieczony C16/ wg schematu tablicy rozdzielczej RG/. 6. Obsługa geodezyjna budowy W zakresie obsługi geodezyjnej budowy należy uwzględnić wszelkie prace związane z tyczeniem, inwentaryzacją realizowanej infrastruktury oraz utrzymaniem punktów wysokościowych. W ramach obsługi geodezyjnej należy również zapewnić załącznik do mapy powykonawczej zawierający powierzchnię wykonanych nawierzchni tj. rodzaj wykonanej nawierzchni i jej ilość w m2 i mb oraz średnice i długości wykonanych instalacji sanitarnych, długości i rodzaje zastosowanych kabli itp. Załącznik powinien być sporządzony przez Wykonawcę (Kierownika Budowy) i potwierdzony przez uprawnionego geodetę. 7. Dokumentacja powykonawcza Dokumentacja powykonawcza: mapa sytuacyjna powykonawcza, dokumentacja projektowa z naniesionymi poprawkami, badania, aprobaty, opinie, DTR, protokoły prób, badań, pomiarów i sprawdzeń, uruchomień, opinia kominiarska, komplet wniosków materiałowych, Dziennik Budowy oraz oświadczenie Kierownika Budowy, protokoły kontroli i opinie Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wydana przez PINB. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać wszystkie istotne dane, materiały, informacje, związane z późniejszym utrzymaniem obiektu wraz z infrastrukturą służące do uzyskania staraniem Wykonawcy Pozwolenia na Użytkowanie. 8. Uzyskanie decyzji o Pozwoleniu na Użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 20’000,00 zł(słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami RozdziałuXIII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6bust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359) a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PEKAO S.A. o/ Kołobrzeg 05 1240 6654 1111 0000 4967 3881 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na „Budowa budynku kontenerowego dyspozytorni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kołobrzegu”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, b) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp., gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Z wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ona ofertę wnoszoną przez Wykonawców składających ofertę wspólną.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu; 2) spełniający warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; sytuacji ekonomicznej lub finansowej 2) zdolności technicznej lub zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach