Przetargi.pl
Budowa budynku konferencyjno-edukacyjnego wraz z wewnętrznymi instalacjami elektryczna, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w Brynku przy ul. Grabowej 3 na działkach o nr 742/46 i 395/454.”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek ogłasza przetarg

  • Adres: 42690 Brynek, ul. Grabowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 491 , fax. 322 857 491
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek
    ul. Grabowa 3
    42690 Brynek, woj. śląskie
    tel. 322 857 491, fax. 322 857 491
    REGON: 27253624400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku konferencyjno-edukacyjnego wraz z wewnętrznymi instalacjami elektryczna, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w Brynku przy ul. Grabowej 3 na działkach o nr 742/46 i 395/454.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku konferencyjno-edukacyjnego wraz z infrastrukturą techniczną: instalacjami elektryczną, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej, pompy ciepła, drenażu, przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej i zagospodarowania terenu. 2. Opis budynku  Jest to budynek nie podpiwniczony, parterowy z użytkowym poddaszem. Zaprojektowany w technologii murowanej tradycyjnej. Fundamenty żelbetowe, wylewane, ściany fundamentowe żelbetowe wylewane z izolacja przeciwwilgociową i termiczną ze ścianką dociskową. Ściany zewnętrzne trójwarstwowe pustak ceramiczny Max gr. 29 cm, wełna mineralna 15 cm i elewacja z cegły klinkierowej elewacyjnej pionowo drążonej o wyglądzie jak na wiatrołapie budynku administracyjnego. Ściany wewnętrzne nośne gr. 25 cm z cegły ceramicznej pełnej z rdzeniami żelbetowymi, ścianki działowe gr. 12 cm z pustaków ceramicznych lub cegły. Nad parterem zaprojektowano strop gęstożebrowy typu Rector. Schody wewnętrzne żelbetowe płytowe. Słupy podpierające podciągi i ramy żelbetowe wylewane. Na słupach zewnętrznych kratownica drewniana podparta pośrednio na kulach kamiennych wytoczonych z piaskowca szydłowieckiego. Więźba wielospadowa (dach mansardowy) z „wolim okiem” na połaci frontowej.  Wyposażenie budowlano instalacyjne. Przyłącze wody z istniejącego przyłącza dla budynku stodoły edukacyjnej. Ścieki sanitarne będą odprowadzane do istniejącej na terenie posesji kanalizacji sanitarnej. Drenaż opaskowy budynku wyprowadzony do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zasilanie energetyczne kablem wyprowadzonym ze złącza kablowego projektowanego przy granicy działki. Budynek będzie wyposażony w instalację elektryczną, systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), wodnokanalizacyjną centralnego ogrzewania z pompą ciepła, i wentylacji mechanicznej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie robót budowlanych związane z budową obiektu budowlanego, - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i przyłączy, - wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu. W ofercie należy wycenić tylko te prace, które zostały ujęte w przedmiarze robót, chodniki z kostki brukowej oraz prace porządkowe. - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowo technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA : Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi . b) W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. c) Wykonawca jest zobowiązany do : -opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo - finansowego, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy. W przypadku gdy złożony harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem robót będzie on zobowiązany do przedłożenia skorygowanego harmonogramu, w terminie uzgodnionym, zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą następować będzie w oparciu o niniejszy Harmonogram na podstawie faktur częściowych z tym zastrzeżeniem, że łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Ostateczne rozliczenie nastąpi fakturą końcową po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. - przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy uproszczonego kosztorysu, który potwierdzać będzie wartości zapisane w Zestawieniu elementów rozliczeniowych stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. Jeżeli Wykonawca uzna, że załączone przedmiary mające charakter pomocniczy nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo- technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych)parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub w załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz STWiORB jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach