Przetargi.pl
Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, Główna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 450 139 , fax. 748 450 006
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    Główna 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 748 450 139, fax. 748 450 006
    REGON: 89071822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze. Zadanie obejmować będzie budowę budynku o funkcji mieszkalnej. Budynek wolnostojący na planie prostokąta. Budynek trzypiętrowy. Budynek murowany w technologii tradycyjnej z dachem dwuspadowym z lukarnami w konstrukcji drewnianej. Budynek będzie posiadał 12 mieszkań o zróżnicowanej strukturze: 6 mieszkań dwupokojowych, 6 mieszkań jednopokojowych. Budynek będzie w całości podpiwniczony. Do każdego mieszkania będzie przyporządkowana indywidualna komórka lokatorska. W piwnicach znajdować się będą także pomieszczenia ogólnodostępne takie jak: suszarnia oraz wózkowania – określone jako pomieszczenie gospodarcze. Częścią niedostępną dla lokatorów będą pomieszczenia techniczne takie jak: pomieszczenie elektryka. Wszystkie mieszkania wyposażone będą w kuchnię i łazienkę. Wejścia do mieszkań znajdować się będą bezpośrednio z klatki schodowej. Mieszkania dwupokojowe posiadają balkony. Budynek będzie zasilany w gaz z istniejącej sieci gazowej zlokalizowanej w pasie drogi. Odbiornikami gazu w projektowanym budynku mieszkalnym będą kotły gazowe dwufunkcyjne o mocy 16,0kW (12 szt.) oraz kuchenki gazowe 4-palnikowe o mocy 8,0kW (12 szt.). Dane charakterystyczne inwestycji: powierzchnia terenu opracowania działki nr 530/3: 1553m2; powierzchnia zabudowy budynkiem komunalnym: 216 m2; powierzchnia użytkowa budynku: 507,10 m2; powierzchnia piwnic: 175,7 m2; kubatura budynku: 2472,5 m3. Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej zadania, która stanowi integralna część SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek, itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz spełnią wymagania Zamawiającego. Na podstawie art. 30 ust. 5 PZP to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze, 67 8395 0001 0023 7158 2000 0006 – z zaznaczeniem na przelewie: Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze; 2) w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancji bankowej; 4) w gwarancji ubezpieczeniowej; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu należy załączyć do oferty, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Czarny Bór. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach