Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32852 Dębno, Wola Dębińska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
- Data zamieszczenia: 2018-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
REGON: 54035700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadebno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku komunalnego na potrzeby społeczności lokalnej w miejscowości Doły- ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budowy budynku na potrzeby społeczności lokalnej w miejscowości Doły – ETAP II Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w obrębie dz.ew. nr 744/1 i 744/2 w m. Doły, gminy Doły, gmina Dębno, powiat brzeski, województwo małopolskie. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje swoim zakresem w szczególności: a) Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych parteru i piętra w części garażowej. (na parterze będzie mieści się garaż na wóz strażacki a na piętrze pokoje biurowe z zapleczem sanitarnym). b) Wykonanie elementów wylewanych żelbetowych: płyt stropowych, wieńców, c) Przygotowanie i montaż zbrojenia, d) Wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej, e) Wykonanie pokrycia dachu blachówko-podobną powlekaną f) Wykonanie instalacji odgromowej g) Wykonanie ścianek działowych z pustaka pianobetonowego gr 12 cm i 6 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie stanowi projekt budowlany (zał. nr 7 SIWZ) oraz Specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 8 SIWZ). UWAGA: Projekt budowlany załączony do postępowania obejmuje wykonanie całej inwestycji. Etap II realizowany w ramach przedmiotowego postępowania obejmuje wykonanie tylko części garażowej zaznaczonej w dokumentacji projektowej. Jeżeli w dokumentacji projektowej, lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż wskazane w/w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, pracowników fizycznych wykonujących czynności związane z przedmiotem, jako dekarz, murarz, cieśla, zbrojarz, betoniarz, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 4. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na : 1) Na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ tj. formularz oferty. 2) Na etapie po zawarciu umowy oraz jej realizacji dla udokumentowania zatrudnienia wskazanych wyżej osób na podstawie umowy o pracę wykonawca (podwykonawca) w terminie 7 dni od wezwania przedłoży Zamawiającemu oświadczenie w zakresie osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności informacji przekazanych w oświadczeniu ze stanem rzeczywistym zastanym na placu budowy i w tym zakresie żądać od Wykonawcy (podwykonawcy) stosownych wyjaśnień oraz dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania niniejszego obowiązku określonego w punkcie powyżej, Zamawiający nałoży na Wykonawcę obowiązek zapłaty kary umownej określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej. c) Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy, (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
Dodano: 2024-04-29 - Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów
Dodano: 2024-03-20 - Roboty budowlane i instalacyjne związane z montażem dwóch drewnianych całorocznych domków wypoczynkowych na potrzeby Centrum Wypoczynku Jordanova w Gołkowicach Górnych 163
Dodano: 2024-02-15 - Budowa źródła ciepła opartego na pompach ciepła zlokalizowanych na zrzucie ścieków z oczyszczalni ścieków w Wadowicach wraz z zabudową instalacji PV
Dodano: 2024-01-30 - Budowa stawu rekreacyjnego na działce nr ewid. 10484/171 w miejscowości Krościenko nad Dunajcem
Dodano: 2024-01-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 341527K Janowice, Borek-Raciborzany w km 0+560 do 0+808,30 w miejscowości Janowice, Gmina Jodłownik
Dodano: 2023-11-29 - Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie - odcinek A-3
Dodano: 2023-10-26 - Remont ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie - odcinek A-3
Dodano: 2023-09-26 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Zespołu Szkół w Gromniku
Dodano: 2023-09-18 - Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Tarnów w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-08-10