Przetargi.pl
Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem działki w Rusocinie przy ul. Wiśniowa 3

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem działki w Rusocinie przy ul. Wiśniowa 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa jednego budynku komunalnego mieszkalnego (pow. zabudowy 391,30m2, pow. użytkowa 624,60m2, kubatura 2 744 m3) o numerze 1 usytuowanego na działce nr 930 przy ul. Wiśniowej 3 w Rusocinie wraz z parkingiem i ciągami pieszymi oraz infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do siwz, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50 000, 00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. 1.Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to znaczy: a)w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać zrealizowanie co najmniej dwóch obiektów kubaturowych mieszkalnych/użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 600 m2 we wszystkich branżach, b) dysponować uprawnionym kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c)dysponować uprawnionym kierownikiem budowy w zakresie instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia gazowe, d)dysponować uprawnionym branżystą z uprawnieniami w zakresie instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia wod - kan, wentylacyjne, e)dysponować uprawnionym branżystą z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: a)posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 400 000, 00 zł, b)wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, osiągnęli średni przychód w wysokości 1 500 000, 00 zł, 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o niżej wymienione dokumenty, które to winny zostać dołączone do ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. 1.formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz, 5.wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót (zgodnie z treścią załącznika nr 5 do siwz) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 6.dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa osób wskazanych w załączniku nr 5 do siwz, a przypadku podmiotów zagranicznych innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 lit.b,c,d,e, 7.rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, oświadczenia określającego przychody w ostatnich 3 latach wraz z dokumentami potwierdzającymi te przychody, 8.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu terminu składania ofert, 9.tabele elementów scalonych - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach