Przetargi.pl
Budowa budynku kancelarii leśnictwa Bełżec i Szkółka Bełżec.

Nadleśnictwo Tomaszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, Pasieki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 642 450 , fax. 0-84 665 88 71
  • Data zamieszczenia: 2017-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tomaszów
    Pasieki, ul. Mickiewicza 1
    22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 642 450, fax. 0-84 665 88 71
    REGON: 95001507800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku kancelarii leśnictwa Bełżec i Szkółka Bełżec.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „ Budowa budynku kancelarii leśnictwa Bełżec i Szkółka Bełżec” W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - budowę budynku kancelarii wg załączonego projektu budowlanego wraz z przyłączami i instalacjami wewnętrznymi opisanymi w załączonej dokumentacji projektowej, - budynek murowany wolno stojący, nie podpiwniczony, dach dwuspadowy, pokrycie blachodachówką Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z robotami leży po stronie Wykonawcy robót, łącznie z branżowymi próbami, odbiorami technicznymi i technologicznymi, - koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę ofertową zamówienia, - obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie wykonawcy, dokument poświadczający złożenie do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym, inwentaryzacji powykonawczej wraz z kopiami złożonych map Wykonawca przedłoży w terminie zakończenia zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu po 1 egz. oryginalnych map z inwentaryzacją powykonawczą, po ich przyjęciu do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 2.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Kod CPV: 45000000-7 - roboty budowlane 45211350-7 – roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach 45321000-3 - izolacja cieplna 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do ich prawidłowego wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. 5.Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego ich wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. 6.Na wykonane roboty budowlane wykonawca zapewni, co najmniej 4-letnią nieodpłatną gwarancję jakości, licząc od daty końcowego odbioru robót i podpisanego protokołu odbioru. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym(tj. przez okres 5 lat). 7.Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać deklarację właściwości użytkowej lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie dopuszcza dalszego podziału zamówienia. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.Wymagania dotyczące kolorystyki i parametrów materiałów: przed wykonaniem (wbudowaniem) takich elementów zamówienia jak: pokrycie dachowe, obróbki blacharskie, orynnowanie, tynki zewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, płytki ceramiczne itp., ich kolorystykę i parametry należy uzgodnić z inwestorem i uzyskać jego akceptację, w szczególności jeżeli kolorystyka i parametry nie są wyraźnie określone w dokumentacji projektowej. 12.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach murarskich, tynkarskich, glazurniczych i hydraulicznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności (zał. Nr 12 do SIWZ) przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. Dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o Kodeks pracy. Konsekwencje nie złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia będącego odpowiedzią na wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach