Przetargi.pl
Budowa Budynku Hali nr 4 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną realizowana w ramach projektu pn.: Rozbudowa Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego - III etap PPNT

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8520600, 8520610 , fax. 017 8520611
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szopena 51 51
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8520600, 8520610, fax. 017 8520611
    REGON: 69026033085969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Budynku Hali nr 4 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną realizowana w ramach projektu pn.: Rozbudowa Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego - III etap PPNT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres robót: 1) Budynek Hali nr IV Budynek zlokalizowany jest na działkach nr 1867/161, 1867/162 w Jasionce, gmina Trzebownisko, Powiat Rzeszowski. W/w działki leżą w kompleksie Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego, Strefa S1. Zaprojektowany obiekt Hala nr IV składa się z dwóch oddylatowanych części, powiązanych funkcjonalnie. Są to: - Jednokondygnacyjna część produkcyjno -badawcza - Trzykondygnacyjna część socjalno - biurowa, z dwukondygnacyjnym łącznikiem. Obie część łączą się pod kątem prostym w układ o kształcie litery L. Część produkcyjno - badawcza mieści trzynaście samodzielnych jednostek. Cztery jednostki instalacyjne przygotowane są do zamontowania sprzętu laboratoryjnego i prowadzenia prac badawczych i produkcyjno-badawczych. Jest to całkowicie samodzielna, wolnostojąca, jednokondygnacyjna hala produkcyjno-badawcza z dwu- i trzykondygnacyjną częścią socjalno-biurową. Kompozycja prostopadłościennych brył obiektu ma prostą formą architektoniczną. Płaskie pogrążone dachy przysłonięte są attyką ścian zewnętrznych. Zaprojektowana część produkcyjno-badawcza to stalowa hala dwunawowa na rzucie prostokąta z dwuspadowym dachem pogrążonym o spadku ok. 5%. Układ konstrukcyjny - poprzeczny. Nośne elementy stanowią dwa dźwigary kratowe oparte przegubowo na głównych słupach, sztywno zamocowanych na trzpieniach żelbetowych stóp fundamentowych. Przykrycie dachu hali zaproponowano z blachy trapezowej, zaizolowanej wełną mineralną i pokrytej papą asfaltową. Zewnętrzna obudowa ścian - mieszana - komponowana ze stalowych płyt warstwowych w układzie pionowym oraz płaszczyzn żelbetowych ścian 3-warstwowych. Stropy monolityczne żelbetowe wylewane na budowie. Stropodach żelbetowy niewentylowany dwuspadowy ze spadkiem ok. 4% w kierunku osi budynku. Spadek dachu kształtują płyty z twardej wełny mineralnej, pokryte papą asfaltową. Budynek hali wyposażony jest w instalację wodociągową (woda zimna, ciepła i p.poż); wewnętrzną kanalizację sanitarną i deszczową, instalację c.o. i c.t. z kotłownią gazową, instalację gazu ziemnego, instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje elektryczne podstawowe, technologiczne i specjalistyczne. 1. Parametry techniczne budynku Hali nr 4 a) Kubatura brutto części produkcyjno-badawczej - 21 058,00 m3 b) Kubatura brutto części socjalno-biurowej - 9 604,00 m3 c) Powierzchnia netto - 4 834,95 m2 d) Powierzchnia użytkowa - 3 910,00 m2 e) Długość x szerokość część produkcyjno-badawczej - 85,13x34,25 m f) Długość x szerokość część socjalno-biurowej - 48,75x20,35 m g) Max wysokość - 11,98 m h) liczba kondygnacji części produkcyjno-badawczej - 1 i) liczba kondygnacji części socjalno-biurowej - 2 i 3. 2. Uzbrojenie i zagospodarowanie terenu a) przyłącz wodociągowy fi 90 - 9,50 mb b) przyłącz kanalizacji sanitarnej fi 160 mm - 63,40 mb c) studzienki PE fi 160/1000 mm - 3 szt. d) studzienki PVC fi 200/425 mm - 1 szt. e) przyłącz kanalizacji deszczowej DC fi 315 mm - 37,00 mb f) studzienka PE 1000 fi 315/1000 mm - 1 szt. g) kształtka siodłowa fi 1600/315 mm - 1 szt. h) przyłącz kanalizacji deszczowej DB fi 200; fi 250; fi 400 i fi 315 mm - 440,50 mb - studzienka żelbetowa fi 1200 mm - 9 szt. - studzienka PE 1000 fi 200/1000 mm - 3 szt. - studzienki PE fi 250/1000 mm - 6 szt. - studzienki PE fi 315/1000 mm - 3 szt. - kształtka siodłowa fi 1600/400 mm - 1 szt. i) przyłącz sieci gazu ziemnego fi 180x10,3mm - 139,5 mb j) oświetlenie terenu - kabel YKY 3x4mm2 - l=86m, oprawy parkowe na słupach h=3,0m - szt.6 k) kabel YKY 3x6mm2 - l=193m, słupki oświetleniowe h=0,6m - szt.17 l) kanalizacja teletechniczna jednootworowa - l=19m, studnie kablowe - szt.2 ł) komunikacja: - powierzchnia dróg, parkingów i placów - 4 300,00 m2 - powierzchnia placów, chodników i dojść - 682,63 m2 pieszych oraz utwardzonych opasek wokół ścian zewnętrznych budynków - 1 045,00 m2- - pow. Terenów zielonych - 4 009,00 m2 - powierzchnia zjazdu - 400,00 m2. 2) Zjazd publiczny Zakres robót obejmuje: - wewnętrzną drogę dojazdową ze stanowiskami postojowymi dla sam. ciężarowych - plac manewrowy z placem na kontenery - plac gromadzenia odpadów stałych - parking dla samochodów osobowych - chodniki dojścia piesze oraz utwardzone opaski wokół ścian zewnętrznych budynku - zjazd z drogi wojewódzkiej - stanowi oddzielne opracowanie. Projektowane drogi wewnętrzne, parkingi dla samochodów osobowych, plac manewrowy samochodów ciężarowych, chodniki oraz ukształtowanie terenu nawiązano sytuacyjnie i wysokościowo do istniejącego terenu oraz do projektowanego budynku. Przy projektowaniu dróg wewnętrznych oraz parkingów uwzględniono również planowaną rozbudowę przebiegającej po stronie południowej drogi wojewódzkiej. Przyjęte rozwiązania komunikacyjne zapewniają dostęp do projektowanego budynku. Zaprojektowana po stronie północnej droga wewnętrzna umożliwia w razie potrzeby budowę dojazdu dla samochodów ciężarowych do znajdującej się po stronie wschodniej działki. Projekt przewiduje budowę 43 stanowisk dla samochodów osobowych, w tym 2 stanowiska dla niepełnosprawnych. Przyjęte rozwiązania projektowe umożliwiają również postój samochodów ciężarowych. Wjazd na teren inwestycji będzie zapewniony poprzez projektowany zjazd publiczny z drogi wojewódzkiej nr 869 Droga 19 - Droga 9 w km 3+191. Ukształtowanie sytuacyjne i wysokościowe zjazdu przewiduje również planowaną rozbudowę drogi wojewódzkiej. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nie zmieni dostępności dla użytkowników planowanej inwestycji. Odwodnienie projektowanego zakresu robót zostanie zapewnione poprzez odpowiednie ukształtowanie wysokościowe. Wody opadowe zostaną odprowadzone poprzez kratki ściekowe do projektowanej kanalizacji deszczowej. 3) Ogrodzenie terenu Wykonanie ogrodzenia ternu z bramą wjazdową, chodnika oraz przyłącza policznikowego do sterowania bram wjazdowych i furtek realizowanych w ramach inwestycji Rozbudowa Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego - III etap PPNT w miejscowości Jasionka, gm. Trzebownisko na działkach nr ewid. gruntów 1867/161; 1867/162; 1867/185. Ogrodzenie o wysokości ok 170 cm będzie kontynuacją ogrodzenia Inkubatora Technologicznego PPNT. Elementy ogrodzenia: - Fundamenty pod słupy ogrodzeniowe - betonowe 30x30 cm i 40x40 cm; - Słupki - stalowe z profili zamkniętych 60x60 cm; - Deski cokołowe - betonowe prefabrykowane o wymiarach 25x min. 6 cm, dł. 300 cm; - Wszystkie elementy wykończeniowe i montażowe - systemowe 300 x 145 cm Chodnik z kostki betonowej szerokości 2,50 m z zewnętrznymi obrzeżami, ułożony na zagęszczonej podbudowie piaskowej. 4) Roboty rozbiórkowe Wykonanie robót rozbiórkowych na działce nr ewid. gruntów 1867/161 w Jasionce, gm. Trzebownisko. Roboty polegać będą na wyburzeniu obiektu po byłej hydroforni, aktualnie zdewastowanej, pozbawionej instalacji i wyposażenia technologicznego. Wysokość obiektu - 3 m Wymiary w rzucie - 7,5 x 9,0 m Ściany wykonane z cegły, strop betonowy, bez okien. Piwnica betonowa o głębokości 2,5m przykryta ziemią, wymiary w rzucie 8 x 6m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wg dokumentacji Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do siwz i załącznik nr 10 do siwz - Spis dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia na końcu siwz. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w siwz należy traktować jako przykładowe. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin wykonania zamówienia Do 27 listopada 2015 r. w tym: a) zakończenie wszystkich robót budowlanych i porządkowych objętych przedmiotem zamówienia, zgłoszenie przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy do 30 października 2015 roku. b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy przez co należy rozumieć uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na użytkowanie do 27 listopada 2015 r. c) podpisanie protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy do 27 listopada 2015 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w sekretariacie RARR S.A. pokój nr 317 w siedzibie RARR S.A. w Rzeszowie przy ul. Szopena 51 przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się by te dokumenty były wpięte do oferty. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Raiffeisen Bank Bank Polska Oddział Rzeszów 04 1750 1224 0000 0000 0115 4362 z dopiskiem: Przetarg ZP 49/2014/CZP rob. bud. Hala nr 4. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach