Przetargi.pl
Budowa budynku garażowego nr 1 dla potrzeb JW 4408 Sulechów wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu po jego zrealizowaniu

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261648381, 261648388,261648308 , fax. 261648479
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 261648381, 261648388,261648308, fax. 261648479
    REGON: 97039103800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku garażowego nr 1 dla potrzeb JW 4408 Sulechów wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu po jego zrealizowaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu garażowego realizowanego w ramach rozbudowy parku sprzętu technicznego nr 2 (PST-2) dla potrzeb JW 4408 Sulechów 2.Przewidywany zakres przedmiotu zamówienia: a)Roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej będącej podstawą realizacji robót obejmują między innymi: -prace przygotowawcze, organizacja placu budowy, humusowanie terenu, utwardzenie drogi dojazdowej na plac budowy, Uwaga: -na terenie realizacji robót prowadzono wcześniej gospodarkę leśną i jest to teren po wycince lasu; nie wyklucza się potrzeby karczowania pojedynczych karp pozostałych jeszcze w terenie; -Wykonawca własnym staraniem uzyska zgodę i uzgodni warunki dojazdu do terenu realizacji robót z Nadleśnictwem Sulechów - dojazd możliwy tylko istniejącymi duktami leśnymi; Nadleśnictwo Sulechów wyraża zgodę na korzystanie z dróg leśnych pod warunkiem utwardzenia jej na całym odcinku - utwardzenie drogi dojazdowej należy ująć w kosztach; -roboty ziemne, -posadowienie projektowanego obiektu, -ściany fundamentowe, -konstrukcje ścian nośnych, -konstrukcje żelbetowe zaplecza, stanowiska naprawczego i części garażowej, -konstrukcje ścian obudowy stanowiska naprawczego i części garażowej, -ściany działowe, -konstrukcje stalowe dachu zaplecza socjalnego, stanowiska naprawczego i części garażowej, -konstrukcję toru jezdnego suwnicy, -dostawę i montaż suwnicy, -pokrycie dachu zaplecza socjalnego, stanowiska naprawczego i części garażowej, -wykończenie wnętrz (roboty tynkarskie, malarskie, glazurnicze), -dostawa i montaż wyposażenia technologicznego (suwnica o udźwigu 25t oraz kanałowy podnośnik o udźwigu 25t), -wyposażenie obiektu zgodnie z projektem technologiczno - funkcjonalnym (z wyłączeniem wyposażenia ciągu obsługi codziennej), -wewnętrze instalacje sanitarne: instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja sprężonego powietrza, instalacja grzewcza, instalacja wentylacyjna, instalacja osuszania dynamicznego, instalacja klimatyzacji, -wewnętrzne instalacje elektryczne: kable zasilające, rozdzielnica główna i rozdzielnice obiektowe, instalacja zasilania centrali sygnalizacji pożaru, instalacja gniazd wtyczkowych 1 i 3-fazowych oraz 24V, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja ładowania akumulatorów, instalacja mikroładowania akumulatorów, instalacja zasilania wentylacji i aparatów grzewczo-wentylacyjnych, instalacja zasilania i sygnalizacji separatora, instalacja detekcji tlenku węgla, instalacja detekcji wodoru w akumulatorni, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrona od porażeń, ochrona przed przepięciami, instalacje słaboprądowe, -zagospodarowanie terenu wokół obiektu; Uwaga: poniżej uszczegółowiono zakres elementów infrastruktury zewnętrznej do zrealizowania w ramach budowy budynku garażowego nr 1: -projektowana sieć kanalizacji deszczowej: od elewacji frontowej (od strony bram garażowych) - bez elementów odwodnienia liniowego, bez sieci, bez trójników, bez wpustów drogowych i bez studni betonowych kanalizacji deszczowej (zakres do realizacji w ramach innego zamówienia); od elewacji tylnej - zrealizować całą sieć kanalizacji deszczowej wzdłuż budynku garażowego do studni SD.5 wraz ze studnią i wszystkimi włączonymi do niej elementami; -projektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej -projektowane przyłącza cieplne -projektowane przyłącze c.w.u. -projektowane przyłącza wodociągowe Poszczególne instalacje wyprowadzić z budynku garażowego zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą i zakończyć zaworami odpowiednimi do średnicy przewodu i rodzaju mediów. -projektowane linie energetyczne -projektowane przyłącza teletechniczne Poszczególne instalacje wyprowadzić z budynku garażowego zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą i zakończyć skrzynkami. -projektowane drogi dojazdowe Zrealizować fragment drogi betonowej zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą za tylna częścią budynku garażowego na odcinku od projektowanego przyłącza teletechnicznego w północnej części (skrzynka tsn1.13) do miejsca wpięcia do budynku przyłącza c.o. (w okolicy bramy ewakuacyjnej wschodniej) wraz z uporządkowaniem przyległego do drogi terenu zielonego. b)Pozostały zakres przedmiotu zamówienia: -opracowanie i przedłożenie dla Zamawiającego w 2 egz. Programu Zapewnienia Jakości (wg pkt 1.5.3) w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy, -kierowanie robotami budowlanymi, -obsługa geodezyjna, -wykonanie pomiaru powykonawczego i uzupełnienie mapy zasadniczej w ODBW w RZI w Zielonej Górze, -wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., -uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, -udział w przekazaniu obiektu administratorowi, -szkolenie i rozruch urządzeń, -serwis i konserwacja w okresie gwarancji, -przekazanie z fakturą częściową zestawienia odebranych robót, -wykonywanie zdjęć poglądowych przed i w trakcie wykonywania prac budowlanych, -przygotowanie dokumentacji odbiorowej wg „Wykazu dokumentacji odbiorowej” będącej załącznikiem do OPZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części B (oddzielne pliki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rzizielonagora.wp.mil.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie: 250.000,00 zł 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: -pieniądza, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000 Tytułem: wadium Spr nr 30/PN/24393/2018 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5.W przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kancelarii Zamawiającego, w pok. nr 104-105. 6.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien oryginał dowodu wniesienia wadium umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. UWAGA! W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 16 okoliczności. 7.Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 8.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 9.Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 10.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o zapoznaniu się z terenem – zał. nr 8 SIWZ; Więcej informacji o możliwości zapoznania się z terenem podano w rozdziale III SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach