Przetargi.pl
Budowa budynku dla potrzeb Centrum Integracji Społecznej i szkoleń w m. Jacnia

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku dla potrzeb Centrum Integracji Społecznej i szkoleń w m. Jacnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.Niniejszym postępowaniem objęte jest budowa budynku , na podstawie opracowania dla terenu działki budowlanej ew. nr: 1368 JACNIA, gm. Adamów, pow. zamojski o powierzchni łącznej 1957,89 położonej w Jacni, gm. Adamów w zakresie określonym na arkuszu nr PZT-01 literami A-B-C-D. o przeznaczeniu wg miejscowego planu zagospodarowania jako UO (Teren usług publicznych - usługi oświaty i wychowania). Zakres procesu budowlanego wynikający z opisu zagospodarowania, który będzie wynikał z przeprowadzonego postepowania przetargowego obejmuje min.: - budowę budynku usługowego 1,5 kondygnacyjny z dachem dwuspadowym 45 st. Projektowane są dwa wejścia (od str. północnej i wschodniej). Poziom posadzki parteru bezwzględny ustalono na poziomie 259,40 mnpm. Budynek znajduje się powyżej poziomu drogi wewnętrznej, która zachowuje spadek w kierunku południowym. Dookoła budynek otoczony jest trawnikiem. Przy samym budynku projektuje się opaskę z kostki betonowej. Przed wejściem i równolegle do projektowanej drogi zaprojektowano chodnik. Budynek posiada taras ziemny przykryty ażurową pergolą. - Zaprojektowano dwa wjazdy na działkę i tyle samo dróg wewnętrznych - od strony północnej i południowej do projektowanego budynku. Przed budynkiem zaprojektowano plac dojazdowy zlokalizowany równolegle do projektowanej drogi wewnętrznej północnej. Za budynkiem zaprojektowano 8 miejsc postojowych ułożonych prostopadle do drogi wewnętrznej południowej. Od strony wschodniej wzdłuż linii rozgraniczającej zaprojektowano 3 miejsca postojowe, w tym jedno dla niepełnosprawnych. - Projektowane tereny utwardzone dla dróg wewnętrznych, placyku dojazdowego oraz chodnika projektuje się o nawierzchni z kostki betonowej. W profilu podłużnym obu zjazdów występuje pochylenie w kierunku działki. Na styku pochylni z pow. utwardzoną płaską umieszczono kryte korytka ściekowe typu ACO, z których wodę odprowadza się na zatrawiony teren działki przez układ rur kanalizacyjnych PCW o przekrojach ?200, 150. - Miejsca gromadzenia odpadów stałych przewidziane jest jako utwardzony placyk do ustawiania kontenerów z zamykanymi otworami wrzutowymi. - W zakresie opracowania projektuje się 2 bramy wjazdowe oraz furtę dla pieszych od strony północnej.- Projektowane media: Szczegółowy opis planowanych przyłączy i sieci znajduje się rozdziale J projektu architektoniczno-budowlanego.- Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Zaprojektowano jedno stanowisko postojowe dla osób niepełnosprawnych oraz pochylnię 6% stanowiącą dojazd do budynku.Charakterystyka liczbowa obiektu; PROJEKTOWANA POW. ZABUDOWY 239,41 m2, POWIERZCHNIA CAŁKOWITA 478,82 m2, POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 273,3 m2,KUBATURA PROJEKTOWANEGO BUDYNKU 1772 m3, MAX. WYS. BUDYNKU MIERZONA DO KALENICY 9,01 m. Sprecyzowane wytyczne dla budowy budynku znajdują się w dokumentacji projektowo wykonawczej, stanowiącej integralną cześć niniejszej SIWZ. Pełna dokumentacja projektowo-wykonawcza stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ sprawy RIG 271.1.2014. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - Art. 83 Ustawy Pzp, nie dopuszcza się możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na miejskie zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru. Czynności związane z pracami geodezyjno-pomiarowymi wykonawca wkalkulował w cenę składanej oferty 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę części wykonania zamówienia podwykonawcom: a) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany przedłożyć umowę o podwykonawstwo do akceptacji zamawiającego. Zakres umowy podlega akceptacji zamawiającego, na zasadach określonych w Art.143d Ustawy Pzp i wynosi 5 dni. b) wykonawca nie może powierzyć robót związanych; Robót budowlanych dotyczących; - fundamentów - ścian fundamentowych i zewnętrznych - wykonywania wylewanych żelbetowych elementów konstrukcji - wykonywania prac związanych z elementami konstrukcji stalowej 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne - zamawiający nie stawia żadnych warunków związanych z organizacją wykonawcy, który składał będzie ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym. 9. Wymagania dot. Gwarancji - zapisy związane z udzielaną gwarancją zawarte są w załączniku do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ 10.Rozwiązania równoważne w składanych ofertach; Równoważność - technologiczna, materiałowa i inna; -gdziekolwiek powołane są konkretne normy przepisy lub zastosowane rozwiązania materiałowe, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary, oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. Mogą być również stosowane inne odpowiednie normy i przepisy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania, pod warunkiem wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego. Przy czym rozwiązania równoważne nie mogą być sprzeczne z zapisami, że wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny być nowe, w gatunku bieżąco produkowanym oraz powinny mieć: a).oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo, b).deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską, albo, c).oznakowanie znakiem budowlanym oznaczające, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za (regionalny wyrób budowlany).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysiecy złotych 00/100 gr. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-09-17, sposób przekazania: sposób przekazania 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47963900092020005001220014 WADIUM - Budowa budynku dla potrzeb Centrum Integracji Społecznej i szkoleń w m.Jacnia. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w Art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach