Przetargi.pl
Budowa budynku biurowego wraz z parkingiem służącym wykonywaniu zadań publicznych realizowanych przez Powiat Włocławski

Powiat Włocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Cyganka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
    ul. Cyganka 28
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
    REGON: 91086855300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku biurowego wraz z parkingiem służącym wykonywaniu zadań publicznych realizowanych przez Powiat Włocławski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku biurowego wraz z parkingiem służącym wykonywaniu zadań publicznych realizowanych przez Powiat Włocławski. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku biurowego wraz z parkingiem służącym wykonywaniu zadań publicznych realizowanych przez Powiat Włocławski. Obiekt zlokalizowano na działkach oznaczonych nr 72/2, 73/2, 74/3, 73/1, 74/2, 71/2 przy ul. Związków Zawodowych we Włocławku, obręb 0470 Włocławek KM 47. Teren inwestycji znajduje się w obrębie Miejscowego Planu Zagospodarowania, Uchwała Nr IX/73/11 Rady Miasta Włocławek z dnia 9 maja 2011 roku, pod oznaczeniem IV/3MW-U i IV/4ZP/KD-Gp, i jest w dysponowaniu Powiatu Włocławskiego. Przed budynkiem od strony południowej, na dz. nr 73/1, 74/2 zaprojektowano miejsca postojowe dla samochodów osobowych (w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych) oraz tereny zielone. Zgodnie z wytycznymi jakie zawarte są w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dotyczącego oznaczenia i IV/4ZP/KD-Gp* - zaprojektowano ciąg pieszy. Zachowano również 50 % terenów biologicznie czynnych. Za budynkiem od strony północnej, na dz. nr 72/2 i 71/2 (oznaczenie w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - IV/3MW-U ) zaprojektowano miejsca postojowe dla samochodów osobowych, tereny zielone, miejsce składowania odpadów w formie wiaty prefabrykowanej oraz 2 zjazdy publiczne. Jeden zjazd obsługiwał będzie parking przy budynku biurowym, drugi przeznaczony jest dla mieszkańców sąsiedniej posesji (dz. nr 49/2) Na obu terenach przewiduje się budowę terenu utwardzonego kostką betonową, po którym odbywać się będzie komunikacja, a także elementy małej architektury (ławki, gazony) oraz lampy uliczne. Działki będą ogrodzone niską ozdobna barierą łańcuchową stalowo-żeliwną, typu Retro. Na pozostałym terenie działek zaprojektowano tereny zielone oraz nasadzenia krzewów. Odprowadzenie wód opadowych z dachu oraz terenów utwardzonych realizowane będzie do miejskiej kanalizacji deszczowej. Budynek wyposażone będzie w niezbędne przyłącza – wodno-kanalizacyjne, elektryczne, cieplne oraz telekomunikacyjne. Teren działek jest wpisany do obszaru ochrony konserwatorskiej. Zestawienie powierzchni: a) Powierzchnia terenu opracowania – 2262 m2, b) Projektowany budynek biurowy – 514,0 m2, c) Dojazdy do miejsc postojowych – kostka betonowa 395,8 m2, d) Miejsca postojowe – 423,0 m2, e) Ciąg pieszy i dojścia do budynku – 146,2 m2, f) Droga do posesji nr 49/2 – 94,8 m2, g) Tereny zielone – 688,2 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych /STWiORB/ oraz Przedmiar robót (materiał pomocniczy), które stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Dokumentacja projektowa. Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) tj. czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zadania pn. Budowa budynku biurowego wraz z parkingiem służącym wykonywaniu zadań publicznych realizowanych przez Powiat Włocławski, a w szczególności: pracowników fizycznych wykonywujących roboty ziemne, fundamentowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, ciesielskie, wykończeniowe, dekarskie, blacharskie, instalacyjne, brukarskie, drogowe, urządzeniowe terenów zielonych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 23.10.2018 r. do godz. 11:00 w kwocie 100.000,00 zł (sto tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 66 1560 0013 2007 8730 2000 0006 z dopiskiem w przelewie: „Wadium w postępowaniu IR.272.1.18.2018 na zadanie: Budowa budynku biurowego wraz z parkingiem służącym wykonywaniu zadań publicznych realizowanych przez Powiat Włocławski”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, to jest: 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie jeżeli dotyczy); Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy); Potwierdzenie wniesienia wadium; Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach