Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Nadleśnictwo Krynki z siedzibą w Poczopku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-113 Szudziałowo, Poczopek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 229 640, , fax. 857 229 641
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Krynki z siedzibą w Poczopku
    Poczopek -
    16-113 Szudziałowo, woj. podlaskie
    tel. 857 229 640, , fax. 857 229 641
    REGON: 5050659700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynki.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inna państwowa jednostka organizacyjna mieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Budowie budynku administracyjnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, niezbędnym do funkcjonowania ww. budynku, przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Krynki, zlokalizowanego w Poczopku, gmina Szudziałowo, powiat Sokólski, województwo podlaskie, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 339/3 obręb ew. Talkowszczyzna. 2. Podstawowe parametry techniczne budynku biurowego: a) powierzchnia zabudowy: 488,00 m2 b) powierzchnia całkowita: 1520,00 m2 c) powierzchnia użytkowa budynku: 1203,80 m2 d) kubatura budynku: 5241,00 m2 e) powierzchnia wewnętrzna budynku: 1306,30 m2 f) ilość kondygnacji nadziemnych: 2 g) ilość kondygnacji podziemnych: 1 3. Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia, będą realizowane w oparciu o niżej wymienione dokumenty będące integralną częścią SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa: 1. Budynek Administracyjny: a) Wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie obiekty wymagające pozwolenia na budowę; b) Projekt wykonawczy architektoniczny; c) Projekt wykonawczy wnętrz; d) Projekt wykonawczy konstrukcyjny; e) Projekt wykonawczy instalacji wodno-kanalizacyjnej; f) Projekt wykonawczy instalacji ogrzewania i klimatyzacji z zastosowaniem pomp ciepła; g) Projekt wykonawczy instalacji gniazd wtynkowych i oświetlenia podstawowego; h) Projekt wykonawczy instalacji alarmowej; i) Projekt wykonawczy instalacji telefonicznej, komputerowej, UPS i zasilania rezerwowego z agregatu prądotwórczego, sterowania urządzeniami, fotowoltaicznej o mocy ok 5 kW, w sali konferencyjnej instalacja rzutnika multimedialnego i nagłośnienia 2. Zagospodarowanie terenu i infrastruktura: a) Projekt wykonawczy dróg, ukształtowania terenu; b) Projekt wykonawczy zieleni, małej architektury; c) Projekt wykonawczy przyłącza wod.-kan.; d) Projekt wykonawczy wewnętrznych, doziemnych instalacji wod.-kan. i nawodnienia terenu e) Projekt wykonania wewnętrznej, doziemnej instalacji energetycznej, oświetlenia terenu 3. Badania geologiczne 2) Inne dokumenty: a) decyzja o pozwoleniu na budowę nr 271/8 z dnia 19 lipca 2018 roku, wydana przez Starostę Sokólskiego. b) decyzja o warunkach zabudowy ZP.6730.8.2018 z dnia 17.03.2018 roku wydana przez Wójta Gminy Szudziałowo. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, znaki towarowe, typy materiałów, produktów, patentów czy pochodzenia dostawcy lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia produktów, materiałów i rozwiązań równoważnych. Za materiały, produkty i rozwiązania równoważne Zamawiający uzna produkty, materiały i rozwiązania dopuszczone do stosowania w budownictwie pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. Na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanych produktów, materiałów i urządzeń w stosunku do produktów, materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z dokumentacją i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 5. Zakres przedmiotowy zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, w zakresie nowego budynku administracyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na potrzeby Nadleśnictwa Krynki, zlokalizowanego w Poczopku, gmina Szudziałowo, powiat Sokólski, województwo podlaskie na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 339/3, obręb ew. Talkowszczyzna, w zakresie określonym w decyzjach wymienionych w ust.3 pkt 2). 6. Wykonawca zapewnia doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 8. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 9. Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane(tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.). 10. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, w związku z czym Zamawiający wymaga kompleksowego zrealizowania niniejszego zamówienia. 11. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 do 14:00. Wykonawca powinien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przesłać na e-mail: krynki@bialystok.lasy.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 62 8060 0004 0420 0723 2000 0010 z dopiskiem: „Wadium przetargowe - Budowa budynku administracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą” do dnia 05 października 2018 roku do godz. 09:00. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do dnia 05 października 2018 roku do godziny 09:00 zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat Nadleśnictwa Krynki, Poczopek 6D, 16-113 Szudziałowo. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium do dnia 05 października 2018 roku do godz. 09:30, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ); f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ); g) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ); h) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ); i) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ); j) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). k) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach