Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz ze skocznią do skoku w dal na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mesznej

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz ze skocznią do skoku w dal na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mesznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz ze skocznią do skoku w dal na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mesznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz ze skocznią do skoku w dal, zagospodarowaniem terenu oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej. W ramach inwestycji zostaną zrealizowane m.in. następujące elementy: a) budowa boiska wielofunkcyjnego o przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowej, wykonanej metodą natrysku, o wymiarach 44x22 m. W obrysie boiska wielofunkcyjnego zostaną wydzielone następujące pola gry: • do piłki ręcznej (40x20 m), • do piłki siatkowej (18x9), • 2 pola do gry w koszykówkę (pojedynczy kosz z liniami do rzutu za 3 punkty), b) budowa skoczni do skoku w dal z piaskownicą o wymiarach 8,0 x 3,0 m i rozbiegiem wykonanym z nawierzchni poliuretanowej układanej na podbudowie z kruszywa, c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, d) wykonanie oświetlenia terenu wzdłuż planowanego boiska (oświetlenie „parkowe” zasilane z rozdzielni zlokalizowanej w budynku szkoły, e) wykonanie drenażu pod boiskiem wraz z instalacją kanalizacji deszczowej, f) wykonanie nawierzchni trawiastych wokół projektowanego boiska, g) montaż piłkochwytów o wys. 4,0 m z 3 stron boiska, h) montaż ogrodzenia zewnętrznego terenu, i) wykonanie nasadzeń, j) montaż ławek i koszy na śmieci. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz geologia stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.05.2018r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41 8133 0003 0000 0244 2000 0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 4) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj.: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w powyższej specjalności oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na budowie boiska o nawierzchni poliuretanowej, wykonanej metodą natrysku o powierzchni minimum 800 m2 każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. b) dowody, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje minimalną powierzchnię wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła we wykazanym przedsięwzięciu funkcję kierownika budowy, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję kierownika budowy, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy. UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję kierownika budowy w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach