Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z siłownią plenerową przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Drążdżewo, gm. Krasnosielc

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z siłownią plenerową przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Drążdżewo, gm. Krasnosielc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem w urządzenia sportowe i ogrodzeniem o wysokości 6m oraz siłowni plenerowej. W skład boiska wchodzą pola do gry w piłkę ręczną, piłkę koszykową, piłkę siatkową, badmintona oraz niezbędne wybiegi. W skład siłowni plenerowej wchodzi montaż urządzeń siłowni, nasadzenie zieleni, wyłożenie pól przy urządzeniach kratami trawnikowymi, montaż ławki i kosza na śmieci, wykonanie dojść do poszczególnych urządzeń ażurowo z płyt kamiennych. Planowana inwestycja obejmuje roboty przygotowawcze wraz z wycinką drzew i roboty ziemne, roboty betonowe, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej nie prefabrykowanej, zakup i montaż wyposażenia bioska, zakup i montaż urządzeń siłowni plenerowej, nasadzenie zieleni, zakup i montaż ławek i koszy na śmieci, montaż ogrodzenia, wykonanie miejsc parkingowych i fragmentów chodnika z kostki. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W celu wykazania równoważności należy przedstawić wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń, kompletna dokumentacja wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, wszelkie inne dokumenty techniczno-technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. Przed wykonaniem nawierzchni poliuretanowej Wykonawca wykona i dostarczy Inspektorowi Nadzoru badania stopnia zagęszczenia gruntu - w miejscach wskazanych przez Inspektora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dołączony do przetargu przedmiar stanowi materiał dodatkowy, ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowią bezwzględnie własność Inwestora. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - w razie konieczności zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej a w razie ich zniszczenia dokona ich odbudowy; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie z projektem; Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy; Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); 2. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrasnosielc-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach