Przetargi.pl
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Sieciechów – drugie postępowanie”

Gmina Sieciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-922 Sieciechów, Rynek, 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6246008 , fax. 48 6216008
  • Data zamieszczenia: 2023-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieciechów
    Rynek, 16
    26-922 Sieciechów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6246008, fax. 48 6216008
    REGON: 670223988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieciechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Sieciechów – drugie postępowanie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska o wymiarach 40m x 20m (długość x szerokość) z trawy syntetycznej wrazdostawą urządzeń sportowych i ogrodzeniem z dwoma słupkami i stojakiem na rowery.Szczegóły w załączniku 1a do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39293300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Sieciechów:Lubelski Bank Spółdzielczynr rachunku: 42 8736 0006 2007 3712 9671 0004.Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia:Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej. Wadiummusi być ważne przez cały okres związania ofertą.Treść gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinna wskazywać, że wystawca gwarancji gwarantuje nieodwołalnie ibezwarunkowo zapłatę kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w terminie maksymalnie 15 dni odotrzymania tego żądania, w razie wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bezbadania czy któraś z tych okoliczności rzeczywiście wystąpiła.Treść poręczenia powinna wskazywać, że poręczenie jest nieodwołane i bezwarunkowe, a poręczyciel zapłaci kwotęwadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w terminie maksymalnie 15 dni od otrzymania tego żądania, w raziewystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez badania czy któraś z tych okolicznościrzeczywiście wystąpiła.Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lububezpieczeniowej, treść gwarancji powinna wskazywać, że zostaje wystawiona (udzielona) na zlecenie (wniosek)wszystkich wykonawców.Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a wadium jest wnoszone w formie poręczenia, treśćporęczenia powinna wskazywać, że poręczenie dotyczy zobowiązania (z tytułu wadium) wszystkich wykonawców.Jeżeli wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia nie będzie spełniać powyższych wymagań, zostanie to uznaneza wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, skutkujące odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełnia następujące warunki udziału w postępowaniudotyczące zdolności technicznej i zawodowej:18.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, którym jest wykonanie (tj.zakończenie; dla uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że rozpoczęcie robót mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie boiska z nawierzchnią sztuczną o wartości netto wynoszącej conajmniej 100.000,00 zł.W przypadku wykonanych robót, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN (zł), należy dokonaćprzeliczenia tej waluty na PLN (zł) przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót [w przypadku robótrozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN (zł)].UWAGA:W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty tewykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach