Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 3 przy ul. Ludwikowskiej 113/115 w Tomaszowie Mazowieckim – ETAP II realizowane w ramach „SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ”.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 3 przy ul. Ludwikowskiej 113/115 w Tomaszowie Mazowieckim – ETAP II realizowane w ramach „SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: WYKONANIE PRAC BUDOWLANYCH Inwestycja obejmuje budowę: 1) Boiska wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, koszykówki oraz siatkówki i tenisa) o wymiarach 30,16m x 44,16m (o pow. 1 331,90 m2) o nawierzchni poliuretanowej o grubości 16 mm układanej maszynowo w technologii EPDM na podbudowie z kruszywa kamiennego oraz warstwie stabilizującej ET o grubości min. 30 mm. Konstrukcja podbudowy boiska wielofunkcyjnego: - 2 cm - miał kamienny 0-4mm - 8 cm - kruszywo łamane 0-31,5mm - 15 cm - kruszywo łamane 31,5-63mm - geowłóknina polipropylenowa F200 - min. 5 cm– pospółka - grunt rodzimy 2) Zakup dostawa i montaż wyposażenia boiska: dwie bramki do piłki ręcznej wymiarach 3m x 2m, siatki do bramek; - cztery stojaki do koszykówki z mechanizmem regulacji wysokości zamontowanym w tablicy; - zestaw do siatkówki wraz z siatką i słupkami aluminiowymi. Wszystkie urządzenia montowane w tulejach. Kolorystyka boiska zgodnie z częścią rysunkową. Na płycie boiska należy wyznaczyć pola gry dla poszczególnych dyscyplin sportowych zgodnie z częścią rysunkową dla każdej dyscypliny linie innego koloru. 3) Nawierzchnia ze sztucznej trawy o powierzchni 1 079,30 m2 Teren pomiędzy bieżnią okrężną a boiskiem wielofunkcyjnym należy wykończyć nawierzchnią z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o maksymalnej wysokości całkowitej 22 mm zasypanej piaskiem kwarcowym. W jednym z zakoli należy wyznaczyć pole gry do piłki siatkowej liniami w kolorze żółtym również z trawy syntetycznej oraz zamontować zestaw do siatkówki wraz z siatką i słupkami aluminiowymi montowanymi w tulejach. Konstrukcja podbudowy pod sztuczną trawę: - 2 cm - miał kamienny 0-4mm, - 8 cm - kruszywo łamane 0-31,5mm, - 15 cm - kruszywo łamane 31,5-63mm - geowłóknina polipropylenowa F200, - min. 8 cm – pospółka - grunt rodzimy,” 4) Budowa instalacji monitoringu zewnętrznego wraz z niezbędnym osprzętem. CZĘŚĆ 2: PRZEKAZANIE DOKUMENTÓW ODBIOROWYCH 1) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 3 egz. 2) przygotowanie dokumentów odbiorowych według poszczególnych branż ( atesty, certyfikaty, protokoły, badania itp. – 2egz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 3) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy, 5) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 6) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 7) przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, 8) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. 10) wykonanie inwentaryzacji w 3 egzemplarzach. 11) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 5. Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: kosztorysy nakładcze, projekt budowlano wykonawczy, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. 7. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z : - zaświadczeniem zna: GB.6743.443.2017 z dnia 21.04.2017 r. - projektem budowlano -wykonawczym i zawartymi w niej wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki, kosztorysem nakładczym oraz STWiORB. 8. Zamawiający informuje, że dopuszcza zaproponowanie przez wykonawców nawierzchni spełniającej wymagania zgodnie z polską normą: PN - EN 14877:2014 przy zachowaniu parametrów określonych w zapisach dokumentacji technicznej tj. pkt. 8.4 projektu budowlano wykonawczego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił w opisie wymagane cechy materiałów, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w sposób, który w najwyższym stopniu uwzględni jego potrzeby oraz cel, jakiem służyć ma przedmiot zamówienia. Zgodnie z orzecznictwem opis przedmiotu zamówienia nie musi ściśle odpowiadać właściwej normie lub normom, a zamawiający może, ale nie musi, uwzględniać wszystkich elementów zamawianego produktu uregulowanych odpowiednią normą, jak również ma możliwość ustalenia wymagań przez normę nie przewidzianych. Powyższe uwarunkowane jest spełnieniem dwóch kryteriów: opis przedmiotu zamówienia nie może być sformułowany w sposób utrudniający uczciwą konkurencją oraz nie może być sprzeczny z właściwymi normami. 9. Dodatkowa informacja dla Wykonawców: Zamawiający informuje, że w chwili obecnej trwa realizacja I etapu robót budowlanych na terenie ZSP nr 3 – polegająca na budowie bieżni okrężnej wraz zagospodarowaniem terenu. Ponadto informujemy, ze załączona do przetargu dokumentacja techniczna zawiera I i II etap robót. Kompletna dokumentacja pozwoli uniknąć kolizji z wybudowaną już infrastrukturą techniczną z budową oświetlenia obiektu, instalacji kanalizacji deszczowej oraz z zagospodarowaniem. Wyszczególnienie robót i stan zaawansowania etapu I. - budowa bieżni okrężnej 4- torowej o długości biegu 200m wraz z 4-torową bieżnią prostą o długości biegu 60m o nawierzchni poliuretanowej typu „sandwich” o grubości min. 13mm na podbudowie z asfaltobetonu o powierzchni 1 182,20 m2, wraz z odwodnieniem liniowym- WYKONANO BEZ NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ - budowa skoczni do skoku w dal z rozbiegiem wpisanym w bieżnię prostą o nawierzchni poliuretanowej typu „sandwich” o grubości min. 13mm na podbudowie z asfaltobetonu z zeskokiem o wymiarach 2,75m x 8,0m wraz z łapaczami piasku o powierzchni 33,86 m2, - WYKONANO BEZ NAWIERZCHNI POLIURANOWEJ - budowa rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni sektora rzutów z mączki ceglanej o powierzchni 150,00 m2 – W TRAKCIE WYKONANIA - budowa dwóch piłkochwytów o wymiarach 30 m x 6 m, - DO WYKONANIA - budowa odwodnienia bieżni okrężnej za pomocą odwodnienia liniowego o dł. 197,36 mb do projektowanych zbiorników szczelnych V=9,5 m3 – WYKONANO W 90% POZOSTAWIAJĄC PRZEJAZD NA GŁÓWNĄ PŁYTĘ BOISKA - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na ciągu pieszo- jezdnym oraz wykonanie schodów terenowych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych- DO WYKONANIA - budowa ogrodzenia systemowego na podmurówce z betonu prefabrykowanego o wys. 2,20 i dł. 180 + 30 mb - W TRAKCIE WYKONANIA - wykonanie terenów zielonych humusowanie z założeniem trawnika siewem oraz wykonanie nasadzeń żywopłotowych wzdłuż ogrodzenia od strony północnej,- DO WYKONANIA - wykonanie zasilania przepompowni z montażem szafek elektrycznych WYKONANE W 90% - budowa oświetlenia obiektu sportowego – 8 szt. słupów oświetleniowych, oprawy oświetleniowe w ilości 30 szt. (projektory metal halogenowy),- WYKONANO W 90% - wykonanie przebudowy rozdzielni RG,- WYKONANO - wykonanie linii kablowej nn – 0,4 kV YAKY 5x16 mm2 z istniejące rozdzielnicy z wykonaniem prac ziemnych i odtworzeniowych,- WYKONANO W 90% - wykonanie sieci wodociągowej do punktu poboru wody z instalacji wewnętrznej budynku szkoły - WYKONANO - wykonanie punktu poboru wody – skrzynka uliczna z pokrywą i wewnętrznym zaworem czerpalnym ¾ ze złączką do węża- WYKONANO W 80% - wbudowanie elementów małej architektury, tj. zakup dostawa i montaż: ławki stalowe w ilości 10 szt. kosze na śmieci w ilości 6 szt., stojaki rowerowe w ilości 20 szt., DO WYKONANIA - Wyposażenia obiektu lekkoatletycznego, - DO WYKONANIA - Zakup dostawa i montaż wiat dla zawodników rezerwowych,- DO WYKONANIA - Zakup dostawa i montaż trybun dwurzędowych na 30 osób - DO WYKONANIA - Aby zapewnić dojazd do terenu budowy boiska wielofunkcyjnego wykonawca etapu I robót pozostawił miejsce przejazdu na bieżni asfaltowej, gdzie nie ułożono na odcinku przejazdu odwodnienia liniowego w celu uniknięcia uszkodzenia instalacji odwodnieniowej. Jednocześnie przypomina się, że wybrany wykonawca robót zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym oraz innymi wykonawcami realizującymi swój zakres robót na tym samym terenie inwestycji jak również zobowiązany jest zapewnić dostęp do obszarów położonych w pobliżu miejsca wykonywania robót, z zachowaniem porządku w miejscu realizacji robót oraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa BHP. Zamówienie nie obejmuje swoim zakresem poniższych elementów: - budowa bieżni okrężnej wraz z bieżnią prostą o nawierzchni poliuretanowej wraz z odwodnieniem-brak w przedmiarze - budowa skoczni do skoku w dal-brak w przedmiarze - budowa rzutni do pchnięcia kulą-brak w przedmiarze - budowa piłko chwytów - brak w przedmiarze - budowa ogrodzenia terenu-brak w przedmiarze - montaż trybun oraz wiat dla zawodników-brak w przedmiarze - tereny utwardzone z kostki betonowej-brak w przedmiarze - elementy małej architektury- w przedmiarze wskazane tylko wyposażenie sportowe - punktu czerpalnego wody dla utrzymania czystości nawierzchni bieżni oraz boiska wielofunkcyjnego-brak w przedmiarze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. 2. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego (58 1050 1461 1000 0023 6464 4415 Bank ING Bank Śląski). Na przelewie należy umieścić informację: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 3 przy ul. Ludwikowskiej 113/115 w Tomaszowie Mazowieckim – ETAP II realizowane w ramach „SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ”. 4. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 6. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zgodnie z wyrokiem SN (sygn. akt: IV CSK 86/17) - w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), dla skuteczności funkcji gwarancyjnej i realizacji celu wadium, dopuszczalne jest wniesienie wadium przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: ■ nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 1, oraz ■ spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). W przypadku, gdy wykonawca wbrew dyspozycjom zamawiającego zawartym w SIWZ załączy do oferty dokumenty podmiotowe i potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie oceniona najwyżej, to wówczas zamawiający przed wyborem oferty tego wykonawcy, zażąda przedłożenia oświadczenia potwierdzającego, że złożone dokumenty pozostają nadal aktualne. Podobne stanowisko wyrażone zostało w wyroku KIO z dnia 25 stycznia 2017 r. sygn. 103/17. Zamawiający informuje zgodnie z orzeczeniem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2017 r. C-387/14 ws. Esaprojekt, że nie jest dopuszczalne, ażeby wykonawca samodzielnie wykazujący spełnianie warunku na etapie składania ofert, na etapie późniejszym (uzupełnianie dokumentów) powołał się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach