Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Ropczycach

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia p.n. „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Ropczycach” jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół Nr 3 w Ropczycach, na działkach ewid. Nr 178 i Nr 176 położonych w miejscowości Ropczyce – Czekaj gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach zewnętrznych 24,0x44,00 m do mini piłki nożnej/piłki ręcznej, w obrębie którego należy wydzielić (ułożone prostopadle do pola gry w mini piłkę nożną) boisko do mini koszykówki o wymiarach 15,0x20,0 m oraz boisko do siatkówki o wymiarach 9,0x18,0 m; - dostawy i montażu urządzeń sportowych (bramki, kosze, słupki); - nawierzchni utwardzonej o pow. około 40,00 m2; - wymiany istniejącego ogrodzenia na ogrodzenie o wysokości 4,0 m o długości około 120,0 mb; - 2 piłkochwytów za bramkami do mini piłki nożnej/piłki ręcznej o wysokości 6,0 m i długości 12,0 m każdy; - skoczni do skoku w dal, składającej się z bieżni rozbiegowej o nawierzchni poliuretanowej o pow. 20,80 m2 oraz dołu z piaskiem o pow. 22,10 m2; - przekładka przyłącza kanalizacji sanitarnej. Boisko o nawierzchni poliuretanowej: Płyta boiska o nawierzchni poliuretanowej sportowej w technologii monolitycznej, trzywarstwowej, przepuszczalnej dla wody: podkład przepuszczalny elastyczny ET gr. 30 mm, dolna warstwa wykonana z granulatu SBR min. gr. 13 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM min. gr. 7 mm. Warstwa nawierzchni o gr. min. 7 mm wywinięta na krawężniki. Konstrukcję nawierzchni należy ułożyć na wykonanej wcześniej konstrukcji podbudowy składającej się z warstwy klinującej z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm o gr. 10,0 cm, warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego 31,5-63 mm o grub. 10 cm, warstwy odsączającej i odcinającej z piasku o gr. 10,0 cm, całość podbudowy oddzielona od gruntu rodzimego geowłókniną. Boisko wyprofilować ze spadkiem dwustronnym 0,3 %, kolor nawierzchni boiska wykonać zgodnie projektem. Wokół boiska wykonać opaskę z obrzeża trawnikowego betonowego. Grunt pochodzący z wykopów należy wykorzystać do niwelacji terenu pod boisko, a resztę wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Roboty ziemne wykonywane w obrębie istniejącego uzbrojenia podziemnego wykonywać wyłącznie ręcznie. Przed przystąpieniem do prac należy zdemontować istniejące bramki, piłkochwyty oraz ławki, usunąć pozostałe korzenie drzew i uzupełnić grunt po ich usunięciu. Korzenie należy zutylizować. Elementy wyposażenia boiska do mini-koszykówki - kosze systemowe, na konstrukcji stalowej, ocynkowane, malowane proszkowo w kolorze srebrnym, montowane w fundamencie betonowym o wym. 200x100 i głębokości 100 cm z wysięgnikiem systemowym (o wysięgu 2,6 - 3,2 m) o konstrukcji stalowej lakierowanej proszkowo wyposażone w tablicę epoksydową o wym. 180x105 cm z mechanizmem regulacji wysokości tablicy na dystansie od około 2,60 m do 3,05 m, z obręczą stalową mocowaną do konstrukcji nośnej tablicy, oraz siatką nylonową (po 2 kpl) o średnicy sznurka 6 mm w Słupy do koszykówki należy montować w tulejach systemowych, dekle w kolorze nawierzchni. Elementy wyposażenia boiska do siatkówki : - zestaw słupków aluminiowych, lakierowanych proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwnym, wzmocnione, uniwersalne, z płynną regulacją wysokości siatki, słupki demontowane, osadzone w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni (górne powierzchnie dekli zabezpieczone warstwą EPDM, gr. ok. 6 mm w kolorze nawierzchni), montowanymi na fundamentach betonowych o wym. 40x40 cm i głębokości 100 cm z betonu B20 - słupki wyposażyć w 1 kpl. osłon wykonanych z pianki, pokrytych odpornym na rozerwanie materiałem PVC, - 2 komplety siatki polietylenowej turniejowej, oczka 10x10 cm, średnica sznurka min. 5 mm, naciąg stalowy min. 5 mm, taśma PVC górna i dolna, wzmocnione boki, antenki, mocowanie do słupków 6 punktowe. Elementy wyposażenia boiska do mini piłki nożnej/ręcznej: dwie bramki do piłki ręcznej 3,00 x 2,00 m oraz dwie bramki do piłki nożnej 5,00 x 2,00, wykonane z owalnych lub okrągłych profili aluminiowych, wzmocnionych – ożebrowanych, spawanych, malowane proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwne, osadzane w tulejach systemowych montowanych w fundamentach betonowych o wym. 40x40 cm i głębokości 100 cm z betonu B 20. Bramki wyposażone w siatki polipropylenowe o grubości splotu sznurka min 5 mm, głębokość górna, min 100 cm, dolna min. 120 cm, wymiar oczka 10-14 cm, wzór kratka lub plaster miodu, kolor biały lub biało-zielonym, dekle w kolorze nawierzchni. Wymiana ogrodzenia: Demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki wraz z cokołami, budowa nowego ogrodzenia o wysokości 4,0 m z siatki ocynkowanej, powlekanej PVC, grubości 4,0 mm, gr. drutu stalowego ocynkowanego 2,5-2,8 mm, oczko 6x6 cm, kolor zielony. Siatka zawinięta dołem w sposób zabezpieczający przed rozplątaniem, na podmurówce w postaci desek betonowych prefabrykowanych gr min. 6 cm i wysokości min. 25 cm, Zamawiający dopuszcza wykonanie ogrodzenia systemowego. W ogrodzeniu zamontować furtkę 1,00 x 2,00 m Utwardzenie odcinka terenu pomiędzy boiskiem i istniejącym ogrodzeniem. Utwardzenie z kostki brukowej o grubości 6 cm, na podsypce piaskowo-cem. o gr. 10 cm, obrzeża betonowe o wym. 8x30xl00cm w ławie betonowej pomiędzy boiskiem i ogrodzeniem od strony od strony zachodniej. Skocznia do skoku w dal - bieżnia rozbiegowa o wymiarach 16,0 x 1,3 m pow. 20,80 m2. Tor rozbiegowy – nawierzchnia i linie toru projektuje jako nawierzchnię sportową ELTAN P układanej na podbudowie mineralnej, podsypka z piasku kopanego o grubości ok. 15 cm (Is>0,95), zagęszczona warstwa z kruszywa kamiennego 4-31,5 mm o grubości ok 15 cm, zagęszczona warstwa z kruszywa kamiennego 0-6 mm o grubości ok 5 cm (Io<2,2), wydzielony obrzeżami betonowymi 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnia o grubości 35 mm w kolorze czerwony melanż, - belka odbicia z żywic epoksydowych o wym. 1210x340x100 mm, mocowana na skrzynce stalowej ocynkowanej o wymiarach 1210x340x100 mm, montowaną w odległości ok 100 cm od obrzeża piaskownicy, - piaskownica skoczni o wymiarach 7,0x3,0 mm w świetle obrzeży betonowych, obrzeża pokryć poliuretanem, piaskownice wypełnić piaskiem na głębokość ok. 30 cm, Przekładka przyłącza kanalizacji sanitarnej. Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscu projektowanego boiska poliuretanowego w wyniku wykonania na istniejącej trasie boiska poliuretanowego. Tablica z regulaminem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacją projektową stanowiącą odpowiednio załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załączniki Nr 3 do SIWZ na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ jest materiałem pomocniczym. 4. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania obiektu oświatowego: Zespołu Szkół Nr 3 w Ropczycach, przy ścisłej współpracy z Użytkownikiem obiektu, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach