Przetargi.pl
„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów”.

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +46 838 56 13
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. +46 838 56 13
    REGON: 750148360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieborow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów”. Zadanie polega na:-opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania, - uzyskaniu stosownych pozwoleń i uzgodnień,- zakupie i dostawie materiałów i urządzeń,- wykonaniu prac budowlanych zgodnie z projektem,- opracowaniu dokumentacji powykonawczej,- wykonaniu odbiorów prac, - dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.Pierwszy etap obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wielobranżowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz ze skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej / ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwolenie na budowę – jeżeli dotyczy/ W zakres opracowania projektowego wchodzi:- Uzyskanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej oraz opracowania dokumentacji geotechnicznej w miejscu planowanego boiska, - Uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych.- Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.- Sporządzenie projektu budowlanego w tym projektu instalacji drenażowej FI 50 spod płyty boiska i odwodnienia liniowego kanałami z polimerobetonu z obu stron długości boiska z odprowadzeniem wód do studzienki kanalizacyjnej odwadniającej, znajdującej się na terenie, wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi skuteczne zgłoszenie robót budowlanych /uzyskanie pozwolenia na budowę – jeżeli dotyczy/, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2021 r. poz. 1169 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458),- Operat wodno-prawny (o ile wymagany).- Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458). Ponadto w STWIOR we właściwym rozdziale określić: a) sposób i procedurę przeprowadzenia badań i odbioru stopnia zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych boiskab) jakie warunki (w tym atmosferyczne) są niezbędne do wykonania nawierzchni poliuretanowejc) ogólną instrukcję użytkowania i czynności konserwacyjne zewnętrznych sportowych nawierzchni poliuretanowych- Sporządzenie kosztorysów i przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).- Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (o ile wymagana).Na etapie realizacji dokumentacji projektowej należy dokonywać uzgodnień z Zamawiającym dotyczących: materiałów, wyrobów, urządzeń, które będą użyte do realizacji zamierzenia inwestycyjnego oraz należy uzyskać jego akceptację.Karty techniczne potwierdzone przez producenta, ważne świadectwa badań, aprobaty techniczne, atesty higieniczne, badania na bezpieczeństwo ekologiczne, powinny posiadać w szczególności:- podkładowa warstwa stabilizacyjna grubości 3,5 cm- warstwa elastyczna i kleju poliuretanowego grubości 11 mm- warstwa zewnętrzna użytkowa z natrysku poliuretanowego grubości 2 mm.Nawierzchnia PU powinna mieć potwierdzone badania na zgodność z normą PN-EN14877/2014-02 oraz normą DIN18035-6/2014 (bezpieczeństwo ekologiczne).Należy okazać zamawiającemu autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy (podwykonawcy) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.Nawierzchnia PU boiska powinna być w trzech kolorach (ceglasty, miodowy, zielony).Kolory linii do boisk – biały, żółty, niebieski i czarny. Szczegółową kolorystykę ustalić z Zamawiającym na etapie opracowywania projektu budowlanego.Dla zastosowania wyrobu, urządzeń dotyczących wyposażenia boisk, należy przedłożyć zamawiającemu, certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Instytut Sportu lub Nadzoru Technicznego oraz karty katalogowe do jego akceptacji. Dokumenty winny być załączone do właściwych elementów (rozdziałów) dokumentacji projektowej. Poziom usytuowania brzegów płyty boiska po jego długości zaprojektować o 8 cm ponad przyległy teren (strona wschodnia).Spadek poprzeczny boiska i=0,3%.Powyższą dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w następującej ilości egzemplarzy:  Projekt budowlany – 5 egzemplarzy.  Projekt wykonawczy – 5 egzemplarzy.  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 egzemplarzy.  Przedmiar robót – 5 egzemplarzy. Dodatkowo powyższe opracowania należy w jednym egzemplarzu zapisać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, specyfikacje techniczne itp. należy zapisać w formatach DOC lub XLS i PDF. Rysunki i uzgodnienia zapisać w formacie PDF I DWG. Etap drugi obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski w zakresie określonym przepisami i wykonanie elementów opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym,w szczególności budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej – poliuretanowej. Płyta boiska - wraz ze strefami bezpieczeństwa - będzie miała wymiary 23,0 m x 44,0 m, tj. powierzchnię 1012,00 m2.W ramach boiska wielofunkcyjnego przewiduje się: wykonanie jednego boiska do piłki ręcznej o wymiarach 23 x 44 m; pole gry o wymiarach 20 x 40m,  wykonanie dwóch boisk do koszykówki (wpisane w boisko do piłki ręcznej) o wymiarach 17 x 23 m; pole gry o wymiarach 15 x 20 m (ze względu na ograniczoną ilość miejsca mniejsze niż standardowe),  wykonanie jednego boiska do piłki siatkowej o wymiarach 13 x 24 m; pole gry o wymiarach 9 x 18 m,  montaż piłkochwytów wokół boiska wielofunkcyjnego o łącznej długości 130 m i wysokości 6 m.w ogrodzeniu piłkochwytów należy umieścić bramę rozwierną o szerokości 2,0 m i wysokości 2,20 m wyposażoną w zasuwę dolną z kłódką umożliwiająca zamknięcie bramy oraz furtkę szerokości 1,20 m i wysokości 2,20 m wyposażoną w zamek z wkładka patentową i klamkę.Obramowanie dla ww. elementów ogrodzenia z kształtownika zamkniętego. W szczególności do obowiązków nadzoru autorskiego należeć będzie:  Stwierdzenie w toku wykonanych robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.  Wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej.  Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.  Na wezwanie Zamawiającego udział w komisji i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego oraz uczestnictwo w odbiorach końcowych, próbach instalacji, itp. Rozwiązania równoważne -szczegółowy opis w SWZ.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W TYM TECHNOLOGIA ROBÓT I ZAKRES ICH WYKONANIA OKREŚLONE ZOSTAŁY W PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 11 DO SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek dotyczący niezbędnego doświadczenia:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:- co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu boiska wielofunkcyjnego o wartości brutto co najmniej 400 000,00 złWarunek zostanie również uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:- co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu boiska wielofunkcyjnego o wartości brutto co najmniej 400 000,00 zł i- co najmniej jedno zamówienie polegające na wybudowaniu boiska wielofunkcyjnego o wartości brutto co najmniej 400 000,00 złUwagi:- W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej.- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu robót, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.- Zamawiający dopuszcza wykazanie wykonania wielu robót w ramach jednego kontraktu.b) warunek dotyczący zdolności zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj:- co najmniej jedną osobą - projektant – posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz będzie się legitymowała co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od dnia uzyskania uprawnień)i- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanychZamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby posiadającej kilka uprawnień do kierowania robotami.Uwagi:Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1646). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej, jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach