Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 110 w Łodzi ul. Zamknięta 3

Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 638 48 33 , fax. 042 638 48 48
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. Sienkiewicza 5 5
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 638 48 33, fax. 042 638 48 48
    REGON: 47205763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 110 w Łodzi ul. Zamknięta 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa boiska z nawierzchnią poliuretanową (bez bieżni), przy Szkole Podstawowej Nr 110 w Łodzi, ul. Zamknięta 3 w ramach realizowanego programu Rządowego budowy wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży obejmująca: Roboty nawierzchniowe : - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, - rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych, - korytowanie, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z tłucznia, - wykonanie warstwy klinującej, - ustawienie obrzeży betonowych 8*30, - wykonanie ogrodzenia z siatki metalowej, - montaż bramy technicznej i furtki, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska o wym.50x26 m, - montaż tulei dla osadzenia urządzeń sportowych, - montaż urządzeń sportowych do piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki, tenisa - wywiezienie resztek budowlanych na wysypisko Roboty kanalizacyjne - odwodnienie: - rozebranie nawierzchni wraz z wykopami i wywozem gruzu i gruntu rodzimego, - montaż studzienki kanalizacyjnej z kręgów betonowych oraz WAVIN, - montaż rur kanalizacyjnych wraz z kształtkami i podłączeniem do studni istniejącej i zaprojektowanej, - podsypka, obsypanie rur piaskiem, - próba szczelności kanału, - zasypanie rur piaskiem, - wykopy dla ułożenia rur drenarskich, - przygotowanie podsypki filtracyjnej, - ułożenie rur drenarskich, - ułożenie geowłókniny Roboty wodociągowe: - rozebranie nawierzchni wraz z wykopami i wywozem gruzu i gruntu rodzimego, - szalowanie wykopów, - montaż studzienki wodomierzowej, - demontaż istniejącego zestawu wodomierzowego w celu zamontowania zaworu antyskażeniowego - montaż z wykorzystaniem elementów z demontażu, - przekucie otworu przez ścianę z obsadzeniem tulei, - montaż rury z PE-HD wodociągowej, - montaż zestawu wodomierzowego nowego w studni wodomierzowej (jako podlicznik), - montaż zaworu kulowego odcinającego instalację wewnątrz budynku, - próba szczelności instalacji wraz z płukaniem, odkażaniem, ponownym płukaniem, - zasypanie wykopu wraz z odtworzeniem nawierzchni, - montaż zaworu z końcówką do węża, Roboty elektryczne: - montaż instalacji zasilającej lampy oświetleniowe (linia kablowa) i zasilający kamery (linia kablowa), - montaż lamp oświetleniowych i kamer, - montaż osprzętu elektrycznego dla oświetlenia i kamer.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452362909
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawcy: -złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. -złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt1-3- wg załącznika do SIWZ. -Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy obiekty sportowe z nawierzchnią poliuretanową o min. wymiarach 1000 m2 każdy i na potwierdzenie tego załączą do oferty wykaz wykonanych zamówień ze wskazaniem ich wartości - wg wzoru załączonego do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością np. referencje inwestora lub generalnego wykonawcy (jeśli zamawiający nie był inwestorem), lub inny dokument, np. protokóły odbioru prac. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5.1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 2. Dokument pełnomocnictwa - w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami innej osobie niż upoważniona do reprezentacji 3.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 4.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 6.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 7.Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach