Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Ireny Sendler w Toszku

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 378 020 , fax. 322 334 141
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 322 378 020, fax. 322 334 141
    REGON: 27625777100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl; www.bip.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Ireny Sendler w Toszku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Ireny Sendler w Toszku. Przedmiotowa nieruchomość znajduje się Toszku przy ul. Dworcowej 23. W ramach niniejszej modernizacji przewiduje się budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscu istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej. Planuje się przeprowadzenie następujących robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe: istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska włącznie z podbudową z kruszywa kamiennego, murek z kamienia wapiennego, schody z kostki betonowej, demontaż masztu metalowego. Opis zamierzenia budowlanego: boisko wielofunkcyjne o wymiarach 40 x 28 m z pasem okalającym 0,75 m i 2,20 m wzdłuż bramek w skład, którego wchodzą: boisko do piłki nożnej o wymiarach 40 x 28 m, dwa boiska do siatkówki o wymiarach 9 x 18 m, dwa boiska do koszykówki o wymiarach 15 x 28 m, kort tenisowy o wymiarach 23,77 x 10,97 m; chodniki umożliwiające dojście do boiska i 10 miejsc postojowych z kostki betonowej; systemowe piłkochwyty o wys. 5m; odwodnienie obiektu w postaci systemowego odwodnienia liniowego do kanalizacji deszczowej; oświetlenie boiska; elementy małej architektury; trybuna stała 2-rzędowa z siedziskami plastikowymi – liczba miejsc 50. Pozostałe: zmiana pokrywy studni; dostosowanie wysokości posadowienia wpustów i włazów kanalizacji deszczowej; odnowienie ławek z kamienia wapiennego i pokrycie ich deskami; nasadzenia krzewów; obsianie trawą. Specyfikacja boiska wielofunkcyjnego: zaprojektowano nawierzchnię sportową, poliuretanowo-gumową o grubości warstwy min. 13mm, wymagająca podbudowy betonowej – parametry opisano w dokumentacji projektowej; podbudowę zaprojektowaną jako warstwę z betonu B25 W4 ze zbrojeniem rozproszonym o grubości min. 15cm na podłożu z 15cm podsypki piaskowej oraz zagęszczonej podsypki piaskowej stabilizowanej cementem o grubości 15cm; nawierzchnia boiska nie powinna mieć parametrów gorszych niż opisane w tabeli w dokumentacji projektowej; instalację nawierzchni można wykonywać tylko w warunkach atmosferycznych przewidzianych przez producenta. Wokół boiska przewiduje się obrzeże betonowe – długość 105 mb. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót na własny koszt. Zamawiający wymaga dostarczenie do siedziby Zamawiającego kosztorysu ofertowego w terminie nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Roboty budowlane powinny być prowadzane zgodnie z projektem budowlanym, STWiORB, przepisami wynikającymi z Prawa Budowlanego oraz ewentualnymi zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. faktyczny wpływ środków na konto Zamawiającego, a nie termin zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Urzędu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie odpowiednio opisanej (wadium, numer i nazwa postępowania) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Toszku (pokój nr 1) przy ul. Bolesława Chrobrego 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zgodnie z treścią art. 22a ust. 4 Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a Pzp - określonych w Rozdziale V pkt 2 lit. c) SIWZ, - polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt 2 lit. a) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach