Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Brzóstowej

Gmina Ćmielów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-440 Ćmielów, Ul. Ostrowiecka 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8612018 , fax. 15 8612018
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ćmielów
    Ul. Ostrowiecka 40 40
    27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8612018, fax. 15 8612018
    REGON: 83040991000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Brzóstowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Brzóstowej o wymiarach 44x22m i nawierzchni syntetycznej, poliuretanowej wraz z: a) budową odwodnienia (instalacja drenarska) wraz z zbiornikami wody; b) montażem ogrodzenia boiska wraz z furtkami, bramą wjazdową i piłkochytami; c) budową oświetlenia obiektu wraz z zasilaniem od budynku szkoły; d) umocnieniem skarpy palisadą betonową i kostką betonową; e) wykonaniem dojścia do obiektu oraz opasek wokół boiska o nawierzchni z kostki betonowej; f) dostawą i montażem wyposażenia obiektu oraz pozostałe roboty zgodne z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę w ramach udzielonego pełnomocnictwa decyzji - pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu w imieniu Zamawiającego. UWAGA z zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia wyłącza się dostawę koszy przestawnych do koszykówki w ilości 2 szt. (patrz: rys. nr A-12 dokumentacji technicznej i poz. Nr 1.44 przedmiaru robót ) 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Inwestycja będzie realizowana na terenie szkolnym. Podczas prowadzenia prac budowlanych należy plac budowy odpowiednio zabezpieczyć i właściwie oznakować. Wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót związanych z budową, Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. 4. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja projektowa obejmuje: a) projekty (zagospodarowania terenu, architektoniczno - budowlany, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji elektrycznej); b) przedmiary robót; c) dokumentację geotechniczną. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym poprzez analizę ww. dokumentów i ewentualną wizję w terenie przyszłej budowy. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 6. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i zamontowane urządzenia oraz użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego; b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia oraz użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.). Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w okresie pierwszych trzech lat do realizacji do corocznych przeglądów gwarancyjnych. Na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (czas reakcji serwisowej) wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym również wysyłką w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 7. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placem przeszłej budowy, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 8. Sposób wykonania zamówienia: a) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego; b) Wykonawca wykona geodezyjne wytycznie robót oraz będzie je na bieżąco kontrolował w czasie ich trwania; c) przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonawca upewni się czy na ternie inwestycji nie występują urządzenia podziemne mogące ulec uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót; d) Wykonawca ustali miejsca do odkładania ziemi urodzajnej, odwożenia urobku itp.; e) wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE i atesty; f) Wykonawca zobowiązany jest używać do wykonania zamówienia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projektach i specyfikacjach technicznych. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowane (wbudowane) atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określono w dokumentacji technicznej; g) Wykonawca wykona wszelkie próby i pomiary przewidziane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; h) Wykonawca po wykonaniu robót przygotowuje wszelkie wymagane dokumenty do obioru robót, w tym również dokumentację powykonawczą oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej; i) Wykonawca w ramach udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, projektami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach