Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa Sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa Sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla niżej wymienionych zadań inwestycyjnych: 1. „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz przebudowa sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze”, 2. „Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze”. Realizacja zadań przewidziana jest do dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. W razie wystąpienie opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania zadania inwestycyjnego przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. Zamówienie podzielone zostało na dwie części, tj.: Część nr 1: W ramach części I wyodrębniono trzy zadania: Zadanie nr 1 – Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze Zadanie nr 2 – Budowa bieżni prostej oraz bieżni z zeskocznią przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze (uzupełnienie Zadania 1), Zadanie nr 3 – Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze Część nr 2: Przebudowa sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze. Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących robót, szczegółowo opisanych w dokumentacji technicznej w zakresie: 1. Część nr 1 – Zadanie 1: 1.1. roboty rozbiórkowe starej nawierzchni, 1.2. wykonanie podbudowy i drenażu, 1.3. wykonanie warstwy wierzchniej boiska, 1.4. wykonanie fundamentów pod słupki ogrodzenia, 1.5. wykonanie ogrodzenia, furtek, bramy, 1.6. roboty rozbiórkowe istniejących trybun, 1.7. montaż prefabrykowanych trybun, 1.8. montaż siedzisk drewnianych, 1.9. wykonanie podbudowy i nawierzchni utwardzonej, 1.10. wykonanie zagospodarowania terenu; 2. Część nr 1 – Zadanie 2: 2.1. roboty ziemne – usunięcie warstwy humusu oraz podbudowy, starych obrzeży oraz kostki brukowej, 2.2. wykonanie podbudowy, obrzeży i piaskownicy, 2.3. wykonanie warstwy poliuretanowej, 2.4. prace związane z montażem trybun, 2.5. prace związane z zagospodarowaniem terenu; 3. Część nr 1 – Zadanie 3: 3.1. przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, 3.2. dostawa i montaż urządzeń sprawnościowych (orbitrek – 1 szt., wioślarz – 1 szt., biegacz – 1 szt., trójkąt – 1 szt., twister i wahadło – 1 szt., prasa nożna – 1 szt.), 3.3. wykonanie nawierzchni naturalnej (żwir wymywany) – dostawa i montaż, 3.4. dostawa i montaż małej architektury (ława parkowa bez oparcia – 4 szt., kosz na odpady – 1 szt., stół do ping-ponga – 1 szt., gra kółko i krzyżyk – 1 szt., tablica informacyjna – 1 szt.), 3.5. nasadzenia krzewów – 30 szt., 3.6. roboty wykończeniowe. 4. Część nr 2: 4.1. przebudowa podłogi sportowej, 4.2. przebudowa pokrycia dachowego, 4.3. przebudowa sanitariatów, 4.4. roboty malarskie, 4.5. wykonanie kompletnej instalacji klimatyzacji. Zadanie 3 w części nr 1 obejmuje wykonanie jednej Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w wersji podstawowej. Na wersję podstawową będzie składało się 6 urządzeń siłowni zewnętrznej (orbitrek, wioślarz, biegacz, twister i wahadło, prasa nożna, trójkąt), strefa relaksu (tj. 4 ławki, plenerowe urządzenie do gier – stół do ping ponga i gra kółko/krzyżyk, 1 kosz na śmieci oraz tablica informacyjna/regulamin) oraz wykonanie nasadzeń krzewów w ilości 30 sztuk. Całkowita powierzchnia terenu, na którym zlokalizowano Otwartą Strefę Aktywności wynosi 277 m2 , w tym w obrębie urządzeń do ćwiczeń planowana jest nawierzchnia bezpieczna ze żwiru płukanego (20 m2).. W cenie oferty, w odniesieniu do Zadania 1 części nr 1, Wykonawca nie będzie uwzględniał niżej wymienionych części zamówienia (pozycje wg przedmiaru robót), które wykonane zostaną w ramach zadania 3 p.n.: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze”. Lp. Numer pozycji przedmiaru robót Opis Obmiar Ilość Jm 1. 2.14. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubości do 15 cm za pomocą spycharek 42,00 m2 2. 2.15. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – koryta pod nawierzchnie (…) 0,004 ha 3. 4.25 Mechaniczne wykonanie koryta (…) 20,00 m2 4. 7.63. Dostawa i montaż – ławka parkowa 4 szt. 5. 7.64. Dostawa i montaż – śmietnik 1 szt. W cenie oferty, w odniesieniu do Zadania 2 części nr 1, Wykonawca nie będzie uwzględniał niżej wymienionych części zamówienia (pozycje wg przedmiaru robót). Lp. Numer pozycji przedmiaru robót Opis Obmiar Ilość Jm 1. 2.21. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 66-75 cm) 2 szt. 2. 2.23. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (…) 10 m2 3. 2.24. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 66-75 cm) opłata skarbowa 6 szt. Wskazane w tabeli pozycje dotyczą ścięcia drzew. Zamawiający dokonał wycinki 2 szt. drzew we własnym zakresie. Zamawiający posiada zgodę na wycinkę 1 drzewa natomiast o zgodę na ścięcie pozostałych 3 szt. wystąpił do Burmistrza Miasta Kamienna Góra. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia za ich odnowę. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną i wykona dokumentację geodezyjną powykonawczą oraz przekaże ją Zamawiającemu w ciągu 14 dni roboczych licząca od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności: Część nr 1 (Zadanie 1): 1.1. roboty rozbiórkowe, 1.2. roboty ziemne, 1.3. trybuny, 1.4. podbudowy, nawierzchnie, 1.5. ogrodzenie, 1.6. roboty zagospodarowania terenu, 1.7. wyposażenie boiska; Część nr 1 (Zadanie 2): 1.8. podbudowy, nawierzchnie, 1.9. roboty zagospodarowania terenu; Część nr 1 (Zadanie 3): 1.10. przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, 1.11. dostawa i montaż urządzeń sprawnościowych, 1.12. wykonanie nawierzchni naturalnej, 1.13. dostawa i montaż małej architektury, 4.6. nasadzenia krzewów, 4.7. roboty wykończeniowe. Część nr 2: 1.14. przebudowa podłogi sportowej, 1.15. przebudowa pokrycia dachowego, 1.16. przebudowa sanitariatów, 1.17. roboty malarskie, 1.18. wykonanie kompletnej instalacji klimatyzacji; W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów oraz przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego i terminie w tym wezwaniu określonym, przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie to powinno zawierać również: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby upoważnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy), wraz z oświadczeniem Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi wyżej określone czynności. Kopia umowy o pracę winna zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, datę zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy, miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych powyżej Zamawiający będzie traktował jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do naliczania kar umownych w wysokości określonej w Istotnych postanowieniach umowy. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych, itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane przez projektantów, kosztorysantów, dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty, jako typowy przykład. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych – równoważnych do podanych, pod względem techniczno – użytkowym, o nie gorszych parametrach, t.j. odpowiadających co najmniej parametrom materiałów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji technicznej. Ponadto można zastosować rozwiązania równoważne do powołanych norm w dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo wskazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, obsługi geodezyjnej, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych) w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego końcowego odbioru poniesie Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań sprawdzających wykonanej podbudowy. Jeżeli badania wykażą niezgodności z założeniami projektowymi, kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca. Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji oraz jako wytwarzający opady przestrzegał będzie przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w systemie wielozmianowym i sześciodniowym (poniedziałek-sobota), jeżeli jest to niezbędna dla dochowania terminów umownych. Poza pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej min 24 miesiące na wykonane roboty budowlane, dostarczone i zamontowane urządzenia oraz sprzęt. Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik do umowy. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi zakresu w/w zadania. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę (Część nr 2) oraz zgłoszenia robót właściwemu organowi administracji architektoniczno – budowlanej (Część nr 1). W trakcie realizacji robót budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na teren przed budynkiem szkoły oraz zapewnić bezpieczne i bezkolizyjne dojście dla użytkowników budynku.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;inspektor ochrony danych osobowych – e-mail: iod@kamienna-gora.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia dla zadania p.n.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kamiennej Górze, przebudowa Sali sportowej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności w Kamiennej Górze” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach