Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw w m. Słowik, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie”

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 475 000 , fax. 413 475 011
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25
    26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 475 000, fax. 413 475 011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowiny.com.pl, ( zakładka przetargi)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw w m. Słowik, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw wraz z boiskiem na terenie dz. nr ewid. 25/26 gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: • Ukształtowanie i zagospodarowanie terenu: roboty pomiarowe geodezyjne przy powierzchniowych robotach ziemnych, ścinanie karczowanie krzaków i poszycia, usunięcie warstwy humusu o gr. do 15 cm za pomocą spycharek (ok. 840m2), plantowanie dowiezionego humusu, wyrównanie terenu, ukształtowanie terenu pod urządzeniami zgodnie z rzędnymi umieszczonymi na planie zagospodarowania, wyrównanie terenu pod boiskiem podsypką cementowo-piaskową (ok. 390m2) z zagęszczeniem mechanicznym, humusowanie z obsianiem trawy, sadzenie drzew krzewów. • Nawierzchnie: - piaskowa- w strefach bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw wraz z obrzeżami bezpiecznymi gumowymi (ok. 135m2). - trawiasta- siatka z gumy obsiana trawą lub trawa sportowa z rolki wraz z elastycznymi obrzeżami bezpiecznymi PVC wokół strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń siłowni (ok. 145m2) oraz wokół urządzeń placu zabaw (ok. 180m2). - utwardzona- ciąg pieszy o szer. 1,5m z kostki betonowej 6 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa wraz z obrzeżami chodnikowymi 6x20x100cm na ławie betonowej (ok. 132m2). • Boisko rekreacyjne 15 x 26 m: - korytowanie, profilowanie i zagęszczenie nawierzchni pod boiskiem (ok. 390m2), konstrukcja nawierzchni: grunt rodzimy, piasek (10cm), kruszywo łamane stabilizowane frakcji 4-31,5mm (12-15cm), warstwa klińca frakcji 1-4mm (4cm), warstwa stabilizująca z granulatu SBR połączonego lepiszczem poliuretanowym (35mm), warstwa poliuretanu EPDM (1,3cm), wykonanie opaski filtracyjnej boiska ze żwirku płukanego szer. 90cm, wykonanie linii rozgraniczających pola gier do koszykówki i siatkówki wraz z montażem urządzeń sportowych. • Piłkochwyty: wzdłuż wszystkich boków boiska, łącznej długości 82mb i wysokości 4m, wykonane z siatki elastycznej polipropylenowej specjalistycznej 8x8cm gr. 5mm, na słupach stalowych 80x80mm, wraz z brama i furtką. • Ogrodzenie działki: - wys. 1,20m- metalowe panelowe z certyfikatem do stosowania na palcach zabaw (ok. 21mb), słupki stalowe 40x40mm, przęsła z pręta fi 12mm, wzmocnione ceownikiem 40x20mm, z furtką szer. 1,0m, - wys. 2,0m- metalowe panelowe (ok. 145mb) z czego ok. 38mb musi posiadać certyfikat do stosowania na palcach zabaw, słupki z kształtowników stalowych zamkniętych 60x40mm, przęsła o szer. 250 cm, z drutu pionowego fi 6mm, poziomego fi 8mm, oczko 50x50mm, 50x200mm, z furtką wejściową szer. 1,0m oraz bramą wjazdową awaryjną szer. 2,60m. • Urządzenia zabawowe: dostawa i montaż urządzeń zabawowych o parametrach zgodnych z projektem zagospodarowania terenu tj.: huśtawka podwójna z siedziskami z gumy 1 szt., karuzela tarczowa z czterema siedziskami 1szt., huśtawka wagowa 1szt., piaskownica sześcioboczna 1szt., kiwak na sprężynie 1szt., linarium widokowe 1 szt., zestaw zabawowy wielofunkcyjny 1szt., oraz dostawa i montaż tablicy informacyjnej dla siłowni zewnętrznej oraz dla placu zabaw. • Urządzenia małej architektury: dostawa i montaż urządzeń tj.: kosze na śmieci - 5 szt., ławki z oparciem –5 szt., ławki bez oparcia – 4 szt., stojaki na rowery – 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ; Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1. Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 17.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 82 8493 0004 0040 0429 2160 0006 dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: INO.272.8.P.19 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. -Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów. Oryginał wniesienia wadium jeśli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a ) do d)” Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach