Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego z zapleczem socjalnym w Buczu

GMINA PRZEMĘT ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZEMĘT
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050793
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego z zapleczem socjalnym w Buczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska sportowego z zapleczem socjalnym w Buczu”.3.2. Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska sportowego z budynkiem socjalnym i infrastrukturą towarzyszącą. Budowa będzie realizowana na działce nr ewid. 258/21, obręb Bucz, jednostka ew. 302901_2 Przemęt, gmina 64-234 Przemęt na podstawie decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego PINB.46.01.20/22 z dnia 25.04.2022 r. Obecnie teren objęty opracowaniem stanowi kompleks sportowy, w skład którego wchodzi: boisko sportowe do piłki nożnej, boisko treningowe, kort tenisowy, budynek socjalny z trybunami w formie wałów ziemnych. Na działce wyznaczone są parkingi i utwardzenia. Działka jest częściowo ogrodzona. Projektowana inwestycja poprzedzona zostanie rozbiórką istniejącego budynku socjalnego, a następnie budową nowego większego, dwukondygnacyjnego budynku socjalnego z budową klatki schodowej zewnętrznej. Inwestycja obejmuje również usunięcie istniejących trybun i wałów ziemnych i zastąpienie ich trybunami metalowymi zadaszonymi o lekkiej konstrukcji kotwionej do uprzednio przygotowanej płyty fundamentowej. Usunięty zostanie również kort tenisowy. Projektuje się utwardzenie terenu wokół projektowanego budynku, na którym zostaną wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych. Dla całego obiektu przewiduje się miejsca parkingowe utworzone w ramach projektowanej przebudowy drogi wewnętrznej wraz z parkingami na podstawie odrębnego opracowania zatwierdzonego decyzją Starosty Wolsztyńskiego znak sprawy AB.6740.644.2017 z dnia 24.08.2017 r. Zaprojektowany budynek sportowy jest wolnostojący, niepodpiwniczony, 2 kondygnacyjny, zaprojektowany w technologii tradycyjnej: ściany murowane z dociepleniem ze styropianu, stropy gęstożebrowe, dach płaski ze ścianami attykowymi. Woda z dachu będzie odprowadzana poprzez rynny i rury spustowe powierzchniowo na teren biologicznie czynny działki. Projektowany budynek sportowy przeznaczony jest dla potrzeb prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych w ramach rozgrywek prowadzonych za pośrednictwem wszelkiego typu klubów, stowarzyszeń itp. Program funkcjonalno użytkowy obejmuje: na parterze budynku zostały zaprojektowane dwie szatnie dla 20 sportowców (każda) z częścią sanitarną wyposażoną w natryski i sanitariaty. Dodatkowo w budynku zaprojektowano kotłownię, pomieszczenie magazynowe z bramą garażową z napędem przeznaczone na sprzęt piłkarski, schowek porządkowy oraz toalety męska i dla osób niepełnosprawnych połączona z toaletą damską, toalety mają dostęp z zewnątrz a wejścia są zadaszone. Z poziomu parteru na poziom piętra zaprojektowano dwubiegową klatkę schodową ze spocznikiem. Pod górnym biegiem klatki zaprojektowano pomieszczenie magazynowe na sprzęt piłkarski. Z klatki schodowej wejście na piętro jest możliwe przez zaprojektowany balkon widokowy, z którego można dostać się na korytarz piętra lub bezpośrednio do klubo-kawiarni z aneksem kuchennym. Pomieszczenie ma dostęp do toalet znajdujących się na piętrze. Mała salka na spotkania sędziowskie wyposażona w aneks kuchenny i TV. Dodatkowo zaprojektowano pomieszczenie dla sędziów z zapleczem sanitarnym. Poza tym zaprojektowano trybuny w konstrukcji stalowej z zadaszeniem (4-rzędowe) po obu stronach budynku, kotwione do płyty fundamentowej. Źródłem ogrzewania będzie pompa ciepła.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: BIURO INŻYNIERSKIE Michał Izydorek.3.4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.3.5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie wszystkich wymaganych zgłoszeń/ odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne/ służby (np. sanepid, straż pożarna, kominiarz, Urząd Dozoru Technicznego) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ze stosownymi załącznikami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane.3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadiumw wysokości: 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 1000 m3.Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawartew dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającegoi podanych w SWZ).b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje technicznew budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646, ze zm.).UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawcówo udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach