Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego oraz trzech placów zabaw na terenie gminy Naruszewo

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego oraz trzech placów zabaw na terenie gminy Naruszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego w Radzyminku oraz placów zabaw w miejscowościach: Nacpolsk, Krysk, Radzyminek. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać, określa dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Część I, tj. budowa boiska sportowego w Radzyminku 1) Przedmiot zamówienia na część I obejmuje budowę ogólnodostępnego boiska do gry w piłkę nożną zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Radzyminku na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 24/8, położonej w obrębie Radzyminek, jednostka ewidencyjna Naruszewo. Teren stanowi własność Gminy Naruszewo. 2) Planowany do realizacji zakres rzeczowy: a) boisko do gry w piłkę nożną z trawy naturalnej o wymiarach 30,00 m x 55,00 m o powierzchni całkowitej 1 650 m2 (pole gry 28,00 m x 51,00 m), b) podbudowa przepuszczalna (geowłóknina, podsypka piaskowa gr. 20 cm, warstwa wegetacyjna gr. 14 cm), c) Wykonawca zobowiązany jest posiać trawę sportową, zapewnić pielęgnację boiska do pierwszego koszenia wraz z pierwszym koszeniem; po wykonaniu koszenia Wykonawca wyznaczy pola gry i narysuje linie boiska (białe, grubości 10 cm), d) wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach (2 szt.), fundamenty dla tulei bramek o wymiarach 50x50x60 cm, siatki do bramek (2 szt.), e) piłkochwyty (2 szt.) wysokości 6 m, dł. 25 m, projektowany piłkochwyt ze słupów aluminiowych w ilości 6 szt. na jeden piłkochwyt w rozstawie co 5 m, tuleje do słupów piłkochwytu osadzone w fundamentach o wymiarach 50x50x70 cm, siatka z poliestru grubości 4 mm, wielkość oczka 12x12 cm, słupy i siatka w kolorze zielonym, f) wykonanie odwodnienia boiska za pomocą sączków drenarskich w otulinie z włókna syntetycznego; drenaż ułożony na podsypce piaskowej, zagęszczonej (bez kamieni) o grubości minimalnej 5 cm, obsypany żwirem płukanym; przewidziano studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych (rury karbowane) wraz z kinetami, wyposażone w część ruchomą (teleskopową) i przykryte pokrywą żeliwną; zewnętrzna instalacja deszczowa z rur PVC-U o jednorodnej strukturze ścianki i podłączona do studni rozsączających z kręgów betonowych, g) zastosowane przez Wykonawcę materiały i wyroby budowlane powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane, przewidziane prawem certyfikaty i atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Część II, tj. budowa placów zabaw w miejscowościach Nacpolsk, Krysk, Radzyminek 1) Przedmiotem zamówienia na część II jest kompleksowe wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej trzech ogólnodostępnych placów zabaw dla dzieci w miejscowościach Nacpolsk, Krysk, Radzyminek wraz z wyposażeniem i montażem urządzeń zabawowych: a) place zabaw z okrawężnikowaną nawierzchnią piaszczystą w strefie urządzeń zabawowych, b) w strefie wejścia i wypoczynku nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 6 cm w obrzeżu trawnikowym na podbudowie cementowo - piaskowej, c) ogrodzenie całych placów - wysokości 1,6 m, panelowe, na słupkach metalowych, ocynkowane w kolorze zielonym z prefabrykowaną podmurówką betonową, d) obszar poza strefą urządzeń zabawowych i strefą z nawierzchnią z kostki brukowej należy zahumusować i obsiać trawą, e) zestawy zabawowe powinny posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z aktualnie obowiązującą normą PN-EN 1176 odnoszącą się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określającą wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw. 2) Plac zabaw zlokalizowany przy Zespole Szkół w Nacpolsku na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 48/4, położonej w obrębie Nacpolsk, jednostka ewidencyjna Naruszewo; teren stanowi własność Gminy Naruszewo i pozostaje w użytkowaniu Zespołu Szkół w Nacpolsku: a) zestaw składający się z 2 wież z dachem, połączonych pomostem ruchomym i mostkiem linowym, balkonika, gry integracyjnej kółko i krzyżyk, zjeżdżalni i trapu wejściowego, sklepika, bębenków, schodów wejściowych - 1 kpl., b) zestaw pojedynczej wieży z dachem, balkonik, sklepik, zjeżdżalnia prosta, schody wejściowe - 1 kpl., c) huśtawka - konstrukcja z drewnianą belką, dwoma siedziskami bez oparcia, odbojnicami wykonanymi z granulatu gumowego - 1 szt., d) huśtawka kiwak mocowana na sprężynie - konstrukcja przypominająca skuter - 1 szt., e) piaskownica kwadratowa ze sklejki z siedziskami - 1 szt., f) regulamin informujący o bezpiecznym sposobie korzystania z placu zabaw, numerach serwisowych oraz alarmowych - 1 szt., g) ławki - stabilne, z oparciem, konstrukcja z rur stalowych, ocynkowanych w kolorze szarym oraz płaskownikami spawanymi do rur, siedzisko i oparcie z drewna klejonego w kolorze brązowym, mocowane na fundamencie z betonu - 3 szt., h) kosz na śmieci bez daszka o pojemności do 50 l, wyposażony w mechanizm umożliwiający obrócenie i opróżnienie kosza, obudowa kosza wykonana z dziurkowanej blachy stalowej ocynkowanej, nogi wykonane z rur stalowych, montowany na fundamencie z betonu - 1 szt., i) ogrodzenie długości 78, 5 m, 2 furtki. 3) Plac zabaw zlokalizowany przy Szkole Podstawowej w Krysku na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 195/3, położonej w obrębie Krysk, jednostka ewidencyjna Naruszewo; teren stanowi własność Gminy Naruszewo i pozostaje w użytkowaniu Szkoły Podstawowej w Krysku: a) zestaw składający się z 2 wież z dachem połączonych pomostem ruchomym i mostkiem linowym, balkonika, gry integracyjnej kółko i krzyżyk, zjeżdżalni i trapu wejściowego, sklepika, bębenków, schodów wejściowych - 1 kpl., b) zestaw składający się z zadaszonej wieży, narożnej ścianki wspinaczkowej, sklepika, balkonika, schodków i zjeżdżalni prostej - 1 kpl., c) sześciokąt wielofunkcyjny - zestawy do przewrotów oraz podciągania, rura strażacka, lina wspinaczkowa oraz ścianka wspinaczkowa pionowa - 1 kpl., d) huśtawka kiwak mocowana na sprężynie - konstrukcja przypominająca skuter - 1 szt., e) huśtawka kiwak mocowana na sprężynie - konstrukcja przypominająca koguta z dwoma siedziskami naprzeciwko siebie - 1 szt., f) huśtawka kiwak mocowana na sprężynie - konstrukcja przypominająca psa z dwoma siedziskami naprzeciwko siebie - 1 szt., g) regulamin informujący o bezpiecznym sposobie korzystania z placu zabaw, numerach serwisowych oraz alarmowych - 1 szt., h) ławki - stabilne, z oparciem, konstrukcja z rur stalowych, ocynkowanych w kolorze szarym oraz płaskownikami spawanymi do rur, siedzisko i oparcie z drewna klejonego w kolorze brązowym, mocowane na fundamencie z betonu - 3 szt., i) kosz na śmieci bez daszka o pojemności do 50 l, wyposażony w mechanizm umożliwiający obrócenie i opróżnienie kosza, obudowa kosza wykonana z dziurkowanej blachy stalowej ocynkowanej, nogi wykonane z rur stalowych, montowany na fundamencie z betonu - 1 szt., j) ogrodzenie długości - 60 m, 1 furtka. 4) Plac zabaw zlokalizowany przy Szkole Podstawowej w Radzyminku na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 24/8, położonej w obrębie Radzyminek, jednostka ewidencyjna Naruszewo; teren stanowi własność Gminy Naruszewo i pozostaje w użytkowaniu Szkoły Podstawowej w Radzyminku: a) zestaw: pojedyncza wieża z dachem, wieża bez dachu, ścianka wspinaczkowa, przejście tunelowe, rura strażacka oraz zjeżdżalnia, balkonik, sklepik, trap wejściowy - 1 kpl., b) wielofunkcyjny zestaw zabawowy na planie kwadratu składający się z pięciu wież, w tym dwóch zadaszonych, drabinek pionowych, dwóch zjeżdżalni, dwóch rur strażackich, mostka linowego i pochyłego, linarium wejściowego i pionowego, ścianki wspinaczkowej oraz pomostu ruchomego - 1 kpl., c) bujawka podwójna, siedziska wykonane z gumy, mocowane na łańcuchach - 1 kpl., d) huśtawka kiwak mocowana na sprężynie - konstrukcja przypominająca skuter - 1 szt., e) huśtawka kiwak mocowana na sprężynie - konstrukcja przypominająca konika - 1 szt., f) regulamin informujący o bezpiecznym sposobie korzystania z placu zabaw, numerach serwisowych oraz alarmowych - 1 szt., g) ławki - stabilne, z oparciem, konstrukcja z rur stalowych, ocynkowanych w kolorze szarym oraz płaskownikami spawanymi do rur, siedzisko i oparcie z drewna klejonego w kolorze brązowym, mocowane na fundamencie z betonu - 1 szt., h) kosz na śmieci bez daszka o pojemności do 50 l, wyposażony w mechanizm umożliwiający obrócenie i opróżnienie kosza, obudowa kosza wykonana z dziurkowanej blachy stalowej ocynkowanej, nogi wykonane z rur stalowych, montowany na fundamencie z betonu - 1 szt., i) ogrodzenie długości - 48 m, 1 furtka. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 4. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane wyposażenie 36 miesięcy liczone od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego (zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ). 6. Zamawiający posiada zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania: a) boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej przy Szkole Podstawowej w Radzyminku z dn. 15.11.2012 r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 21.11.2012 r. (AB.6743.1176.2012), b) ogólnodostępnego placu zabaw w Nacpolsku z dn. 19.11.2012 r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 10.12.2012 r. (AB.6743.1197.2012), c) ogólnodostępnego placu zabaw w Krysku z dn. 19.11.2012 r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 10.12.2012 r. (AB.6743.1196.2012), d) ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci w Radzyminku z dn. 04.02.2014 r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 25.02.2014 r. (AB.6743.68.2014). 7. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacją projektową, przedmiarem robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c) Roboty będą wykonywane w obiektach czynnych, na terenach przyszkolnych, dlatego należy zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać uczniów oraz pracowników szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. d) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. e) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. f) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. g) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 8. W związku z tym, że Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe i pochodzenia na niektóre materiały, dopuszcza się możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów i urządzeń. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) na część I, tj. budowa boiska sportowego w Radzyminku - 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy), b) na część II, tj. budowa placów zabaw w miejscowościach Nacpolsk, Krysk, Radzyminek - 5 000, 00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy). Wadium należy wnieść oddzielnie na każdą część. 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3) Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, d) kwotę zobowiązania, e) termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa, i) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, j) wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika, k) postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 6) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium, muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj.: a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach