Przetargi.pl
Budowa boiska KS „Silesia” w dzielnicy Ligota - Ligocka Kuźnia, rozbudowa obiektu

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska KS „Silesia” w dzielnicy Ligota - Ligocka Kuźnia, rozbudowa obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska KS „Silesia” w dzielnicy Ligota - Ligocka Kuźnia, rozbudowa obiektu: Zadanie 1) Budowa trybuny, wydzielenie obiektów sportowych KS Silesia oraz zaplecza terenu, za pomocą trwałego ogrodzenia panelowego o wysokości nie przekraczającej 1,60m, wykonanie przyłącza i sieci wodociągowej oraz instalacji wewnętrznej prowadzonej od studni wodomierzowej do instalacji nawadniającej boisko Zadanie 2) Dostawa i montaż konstrukcji wsporczej dla tablicy wyników, elektronicznej tablicy wyników oraz wykonanie robót ziemnych w celu ułożenia okablowanie do doprowadzenia sygnału z tablicy wyników do budynku komentatora wraz z jej podłączeniem Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest: a) Modernizacja i rozbudowa boiska baseballowego KS Silesia, dz. Ligota – Ligocka Kuźnia w Rybniku polegająca na budowie trybuny składającej się z części żelbetowej (zadaszonej w II etapie robót) przeznaczonej dla 153 osób, trybuny systemowej niezadaszonej przeznaczonej dla 102 osób oraz budynku sędziego i komentatora znajdującego się na trybunie. Pomiędzy trybuną rozmieszczone będą dwa boksy dla zawodników z których jeden został wyposażony w dodatkowe pomieszczenia magazynowe. Od strony południowo wschodniej zaprojektowano tunel do rozgrzewki pałkarzy. Modernizacja i rozbudowa boiska przewiduje również utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 8cm, wykonanie oświetlenia, nagłośnienia i monitoringu (dostawa urządzeń i uruchomienie systemu nagłośnienia i monitoringu w II etapie) wraz z zabudową tablicy wyników. Zakres robót: - przebudowa zjazdu na teren; - rozbiórka istniejących dwóch wiat; - rozbiórka istniejącej trybuny wykonanej, jako żelbetowej o pow. 46,5 m²; - budowa boksu dla zawodników wraz z częścią magazynową 20 x 2,97 m; - budowa boksu dla zawodników 15 x 2,97 m; - budowa trybun:  żelbetowej wraz z zadaszeniem dla 153 osób (zadaszenie w II etapie);  systemowej niezadaszonej dla 102 osób; - budowa budynku sędziego i komentatora; - budowa tunelu do rozgrzewki pałkarzy 20 x 6 m; - wykonanie nawierzchni ciągów pieszo – jezdnych z kostki betonowej gr. 8 cm; - wykonanie instalacji kablowej systemu nagłośnienia (dostawa urządzeń i uruchomienie systemu nagłośnienia w II etapie); - wykonanie instalacji kablowej systemu monitoringu (dostawa urządzeń i uruchomienie systemu monitoringu w II etapie); - wykonanie oświetlenia terenu; - wykonanie wewnętrznej kanalizacji deszczowej; - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. b) Wydzielenie obiektów sportowych KS Silesia oraz zaplecza terenu, za pomocą trwałego ogrodzenia panelowego o wysokości nie przekraczającej 1,60m. W ogrodzeniu należy przewidzieć 2 furtki o szerokości 1,20m (każda) oraz bramę wjazdową przesuwną o szerokości 6,0m. Od ulicy Partyzantów trasa ogrodzenia będzie prowadzona po linii istniejącego ogrodzenia. Zakres robót obejmuje również budowę ogrodzenia panelowego w tylnej części działki. c) Wykonanie przyłącza i sieci wodociągowej oraz instalacji wewnętrznej prowadzonej od studni wodomierzowej do instalacji nawadniającej boisko. Zakres robót zgodny z zatwierdzonym projektem budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zadanie 2 Zakres robót: - dostawa i montaż konstrukcji wsporczej dla tablicy wyników; - dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników; - wykonanie robót ziemnych w celu ułożenia okablowanie do doprowadzenia sygnału z tablicy wyników do budynku komentatora wraz z jej podłączeniem. Zakres robót zgodny z zatwierdzonym projektem budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że projekt uwzględnia dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowanie na dolnym poziomie trybuny żelbetowej miejsc dla osób poruszających na wózkach inwalidzkich. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Zadanie nr 1 - wykonanie prac rozbiórkowych, - wykonanie prac konstrukcyjnych, Zadanie nr 2 - wykonanie instalacji elektrycznych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach